וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אייל שני יפתח מסעדה כשרה

20.2.2018 / 14:10

השף אייל שני ושותפו שחר סגל יפתחו בקרוב את מסעדת ליליות בתל אביב במתכונת חדשה. שם הם ימשיכו לעבוד עם נוער בסיכון ולראשונה גם יגישו אוכל כשר עם תעודה

עריכת וידאו:ניר חן

בווידיאו: אייל שני בפתיחת הצ'לסי מרקט

לפני פחות מחודש פתח אייל שני את הסניף המדובר של המזנון בצ'לסי מרקט ניו יורק, וכבר הוא מצהיר על פרויקט חדש. אתמול פירסם השף המפורסם בחשבון האינסטגרם שלו (שלמעט המזנון הוא השף האחראי על צפון אברקסס, פורט סעיד, הסלון ורומנו) ושופט בתכנית האהובה מאסטר שף, על פתיחתה של מסעדה חדשה בעוד כשבועיים. ביחד עם שותפו שחר סגל יכנס שני למסעדת ליליות בתל אביב בה עובדים נערים בסיכון. מעבר לתרומה החברתית החשובה, תהיה זו גם הפעם הראשונה שבה שני יגיש אוכל כשר עם תעודה במסעדות שלו (במזנון בפריז למשל, האוכל כשר אך ללא תעודה), מה שיחשוף אותו בפני אוכלוסייה חדשה בתכלית.

בין היתר כתב שני בפוסט: "שלושים שנה אני חי את חיי בתוך המטבח, בין אנשים שכל פעולה שלהם היא בחירה מחדש בין טוב לרע, שלושים שנה, כל פעם מחדש ראיתי שהאוכל מלמד את האדם לבחור בתקווה, אני יודע שאוכל הוא הדבר המיידי ביותר בעולם המסב זעם לשמחה ונתינה, והופך חושך פנימי לאור גדול.

בעוד שבועיים אני הולך לפתוח מסעדה חדשה, ליליות שמה, מסעדה כשרה, הראשונה שלי, משימת הלב החשובה אולי בחיי. יעבדו בה נערים בסיכון, טבחים וותיקים שלי ואנשים חדשים שיש בהם אהבת אדם ומוקדשות לעשייה.
אם את, או אתה, אחד מן האנשים האלה, אם חלומך כחלומי, אנא צור איתי קשר בפרייבט".

תפריט המסעדה החדשה טרם פורסם, אבל יש להניח שבניגוד לאוכל הצרפתי וגם הישראלי שהוגש בה באפיזודות קודמות, כעת שפתו הייחודית של אייל שני תבוא לידי ביטוי בתפריט.


ליליות. רחוב ויצמן 4, תל אביב

אייל שני מאסטר שף. צילום מסך
אייל שני במאסטר שף/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully