וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת היפנית שנכנסת לישראל - אבל עדיין מציגה מפה של פלסטין

19.2.2018 / 8:00

ענקית הקניות "מיניסו" צפויה להתחרות ברשתות צריכה זולות כמו מקס סטוק והכול בדולר, אבל באתר עדיין לא ערוכים "לעשות עלייה". המפה המציינת את סניפי הרשת לא כוללת את ישראל, רק את פלסטין. בעקבות פניית וואלה! עסקים החברה הודיעה: "נתקן בהקדם"

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: "מיניסו" היפנית ומפת הסניפים)

בחודשים הקרובים צפויה ענקית הקניות היפנית "מיניסו" לנחות בישראל ולפתוח סניף ראשון בתל אביב. מדובר בבשורה של ממש לאוהבי סגנון "הכל בזול", וכמו אחותה "דייסו" גם היא צפויה להתחרות ברשתות כמו מקס סטוק והכול בדולר. אולם נדמה שעליית הרשת ארצה מלווה בחריקות קלות, או לכל הפחות חוסר רגישות, כלפי המצב המדיני הנפיץ במזרח התיכון.

בדיקת וואלה! עסקים באתר של "מיניסו" מגלה שישראל נעדרת ממפת החברה - ואת מקומה תופסת פלסטין. על המפה מצויר לוגו החברה ליד כל מדינה בה נפתחו סניפי הרשת. כך למשל, ניתן למצוא את לוגו החברה ליד קנדה, רוסיה, מונגוליה ותאילנד. מתחת לתמונה מפורטת רשימה שמית של כתובות החנויות עצמן. ברשימה, אגב, לא ישראל ולא פלסטין מופיעות.

מיניסו. צילום מסך אתר,
רק פלסטין/צילום מסך אתר

"מיניסו": מדובר במפה ישנה, נתקן בהקדם

לארץ יגיעו בשלב ראשון כ-5,000 מוצרים מתוך 9,000 הקיימים ברשת שנחלקים ל-12 קטגוריות

נזכיר שהרשת צפויה לפתוח בישראל 50 סניפים ב-5 השנים הקרובות, מתוכם ייפתחו בשנה הראשונה 10 חנויות בהשקעה כוללת של 15 מיליון שקל. החברה נוסדה ב-2013 על ידי המעצב היפני מיאקה ג'וניה והיזם הסיני יה גופו. כיום היא מונה כ-3,500 חנויות ברחבי העולם, וצומחת בקצב של כ-100 חנויות חדשות בחודש.

הרשת מחזיקה אלפי מוצרים, שלפחות מחצית מהם יעלו לא יותר מ-19.90 שקלים. לארץ יגיעו בשלב ראשון כ-5,000 מוצרים מתוך 9,000 הקיימים ברשת, שנחלקים ל-12 קטגוריות: בריאות ויופי, אביזרי דיגיטל, ספורט וטיולים, תיקים ואופנה, מוצרי נוי, כלי בית, מזון ומשקאות, מוצרים עונתיים, טקסטיל, תכשיטים ושיער, צעצועים, מכשירי כתיבה ומתנות. החברה מחזיקה גם ברישיונות ובזכויות לייצור מוצרים ממותגים בדמויות של דיסני, הלו קיטי, בוב ספוג ועוד להיטים ותיקים וחדשים.

מחברת "מיניסו" נמסר: "מדובר במפה ישנה שדורשת תיקון, פנינו לחו"ל והנושא יטופל בהקדם. תודה שהסבתם את תשומת ליבנו".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully