וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד טיולים לחורף: הפריטים שיעזרו לכם לטייל ולהישאר יבשים

21.2.2018 / 0:01

מבגדים תרמיים, דרך מכנס טיולים מיוחדים לחורף ועד בקבוק שתייה ששומר על החום - הנה מקבץ מוצרי השטח שבדקנו לטיולים בימים הקרים בארץ (וגם בחו"ל). ציון דרך - המדור שנותן ציון לציוד הטיולים שלכם

בקבוק שתייה של Klean Kanteen. Klean Kanteen, מערכת וואלה! NEWS
בקבוק שתייה של Klean Kanteen/מערכת וואלה! NEWS, Klean Kanteen

פליז "סופטשל" של Desert Snow

מה הפריט: המותג Desert Snow, שהוא מותג הבית של רשת "ריקושט", אינו נחשב פאר היצירה בכל הנוגע למוצרים שלה, בעיקר בבגדים. אבל הפעם הופתענו, ולטובה. בדקנו פליז "סופטשל" של המותג, המיוצר בטכנולוגיה שמברישה אותו מבפנים, יוצרת מגע רך ומעניקה מראה חלק ומבריק מבחוץ. בתהליך הייצור נעשה שימוש בסיבים אלסטיים המאפשר לפליז להיות "סטרצ'י" במיוחד לנוחות מרבית, מקסימום בידוד ובד נושם. התוצאה היא חולצות ועליוניות שמרגישות ומחממות כמו פליז מבפנים אבל עם לוק של בגדי ספורט מבחוץ. הקולקציה כוללת חולצות וג'קטים מפליז לנשים וגברים במגוון צבעים בהם: שחור, כחול, ירוק וסגול.

מה בבדיקה: דגמנו חולצת פליז גברית בגזרת חצי רוכסן עם צווארון מתקפל בגוון ירוק בקבוק, שהיתה נוחה ונעימה ביותר וסיפקה חימום ראוי באחד השבועות הקרים שחווינו כאן לאחרונה, ומאידך לא היה מביך להסתובב איתה מחוץ לבית. לא משהו שלובשים לעבודה, אבל בהחלט מלבוש שניתן לצאת איתו מהבית גם לסידורים או לאסוף את הילדים מהגן ולא רק לקמפינג. וגם מילה טובה למחיר, שלא קורע את הכיס (של הפליז).

מידות: נשים: S-XL, גברים: S-XXL
מחיר: חצי רוכסן 129 שקלים, רוכסן מלא: 159 שקלים.
ספק: ריקושט
ציון מ-1 עד 5: 5

פליז של DESERT SNOW. ריקושט יח"צ וילדר, מערכת וואלה! NEWS
עושה את העבודה, בטח במחיר. פליז עם רוכסן ארוך "סופטשל" של Desert Snow/מערכת וואלה! NEWS, ריקושט יח"צ וילדר

נעלי ריצה לשטח Caldera של Brooks

מה הפריט: ברוקס (Brooks) ידועים בנעלי הריצה הסופר איכותיות שלהם, ואת האיכות הזו הם מביאים גם לתחום ריצת השטח. הנעליים קלות מאוורות, בנויות מחומרים איכותים במיוחד. תחום נעלי ריצת השטח הוא תחום רחב שכולל נעלים קשוחות שמתאימות לריצה בתנאים קשים ורטובים, לצד נעליים שמתאימות יותר למשטחים רכים ודרכי עפר.

מה בבדיקה: הקלדרה (Caldera) יושבות עמוק בצד דרכי העפר. מי שיוצא לרוץ על שבילי עפר סלולים יחסית, ימצא פה פתרון מעולה שנותן שיכוח טוב יחד עם משקל נמוך. מי שמחפש נעליים שמתאימות לריצה או הליכה בשבילים צרים בין אבנים, ובוודאי על אבני המדבר הקשוחות יותר, יצטרך לחפש נעלים קשוחות יותר. בשורה התחתונה: בחירה מצויינת לחובב העפר, מוצלחת פחות לחובבי המדבר.

מחיר: 450 שקלים.
ספק: Brooks
ציון מ-1 עד 5: 4

עוד באותו נושא

ציון דרך: המדור שבודק את ציוד הטיולים, הקמפינג והחופשות שלכם

לכתבה המלאה
נעלי ריצה שטח Caldera ברוקס. יח"צ מקסימדיה, מערכת וואלה! NEWS
טובות לעפר, פחות לאבנים. נעלי ריצת שטח Caldera של ברוקס/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ מקסימדיה

ביגוד תרמי Outdoor Thermodry

מה הפריט: סט מכנס וחולצה מבד תרמי (Thermodry) של Outdoor לגבר ולאשה. הבגדים מיוצרים בטכנולגיית מכנית לנוחות מירבית בעת פעילות גופנית ולו עמידות אנטי בקטריאלית גבוהה בפני היווצרות עובש וריחות רעים. מתייבש במהירות. לא קמיט, קל לשטיפה.

מה בבדיקה: לבשנו את הבגדים מתחת למכנס וחולצה מנדפת ביום חורף קר, ויצאנו לשטח. אין ספק שמבחינת חימום, הם עושים את העבודה, בטח לחורף ישראלי שידוע כסתיו אירופי. הגוף נשאר חם ואין מוגבלות בתנועה. עם זאת, לא מדובר בביגוד התרמי האיכותי ביותר שתמצאו בשוק, וקשה להאמין שבתנאים קרים במיוחד הם יעשו את העבודה וישמרו על חום הגוף הרצוי. מבחינת משקל, הביגוד קל ונוח לדחיסה בתיק וגם מתייבש יחסית מהר לאחר כביסה.

מחיר: 99 שקלים.
ספק: קל-גב
ציון מ-1 עד 5: 3

ביגוד תרמי OUTDOOR. יח"צ קל גב, מערכת וואלה! NEWS
נחמד לחורף הישראלי, לא יותר מזה. ביגוד תרמי Outdoor של Thermodry/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ קל גב

מכנסי מטיילים לחורף - Jack Wolfskin Chilly Track XT

מה הפריט: מותג הלבוש Jack Wolfskin, שאותו מייבאת רשת ריקושט ומשתמשת בו למכירת ביגוד טיולים כזה ואחר, הוא בדרך כלל איכותי בכל הנוגע לביגוד. הפעם בדקנו מכנסי מטיילים "סופטשל" לגברים של המותג הגרמני, שהם אמורים להיות עמידים בפני רוחות, גשם ומים.

מה בבדיקה: המכנסיים עשויים בד נושם ונמתח עם ביטנה מבודדת והם מצויידים בכיס ברך, שני כיסים אחוריים ושני כיסים ברגליים. בטיול שנעשה בארץ, המכנסיים בהחלט נוחות, אולם חמות מדי למזג האוויר הישראלי, ויידרש יום באמת קר או טיול בגבהים רציניים, רוצה אומר הגליל העליון או אזור צפון הגולן, כדי שהמכנסיים באמת יהיו רלוונטיים למזג האוויר הישראלי. אם תטוסו איתם לטרק באירופה, מדובר בסיפור שונה לגמרי, ובהחלט ניתן להבין שמלאכת המחשבת מאחורי המכנסיים האיכותיים האלו מתאימה לאקלים אירופי.

שוב, המכנסיים אכן איכותיים, נוחים ללבישה, מרובים בכייסים, אבל פחות מתאימים לטיולים במזג האוויר הישראלי, שרוב ימי השנה שמשיים, ומכאן גם הציון הנמוך (יחסית) שניתן למכנסיים).

מחיר: החל מ-499 שקלים
ספק: ריקושט
ציון מ-1 עד 5: 3

מכנסי מטיילים לגברים Jack Wolfskin Chilly Track XT של ריקושט. יח"צ ריקושט, מערכת וואלה! NEWS
חמים מדי לארץ. מכנסי מטיילים לגברים Jack Wolfskin Chilly Track XT/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ריקושט

בקבוק שתייה תרמי ממתכת של Klean Kanteen

מה הפריט: הבקבוקים של "קלין קנטין" (Klean Kanteen) נמכרים ברשתות הטיולים מזה מספר שנים, ולא מעט משתמשים בהם דווקא כבקבוקים לריצות, או הליכות בפארק. אבל היתרון שלהם בתחום הטיולים הוא דווקא ביכולת שלהם לשמור על 12 שעות של חום ומאידך על 40 שעות קור, כלומר תרמוס קטן לקפה קר ולקפה חם. הבקבוקים אנטיבקטריאליים ועשויים מפלדת אל-חלד, המונעים הצטברות ריחות, חיידקים ועובש. הם מעוגלים ומגיעים בשלל צבעים עזים, מוורוד פוקסיה ועד אפור מטאלי. לבקבוק פייה ייחודית אטומה עם לולאה לנשיאה, וניתן לחבר לו פיית ספורט עם צ'ופצ'יק נשלף שנפתח ונסגר. הבקבוק מגיע בשני גדלים: למבוגרים - 592 מ"ל ולילדים - 335 מ"ל, ועם אחריות של 12 חודשים.

מה בבדיקה: הבקבוקים בהחלט יפים למראה, איכותיים ומשתלבים טוב כפריט אחסון בתיק, אולם הקוטר הרחב שלהם מצריך אחיזה מלאה של כל היד, ובשילוב המשקל הכבד יחסית של המתכת - הם לא נוחים לנשיאה ידנית (בטח לא לילדים עם ידיים קטנות), אלא רק בתיק. מצד שני, התכולה של הבקבוק הגדול - פחות מ-600 מ"ל - פירושה שהם גם לא ממש מתאימים לטיולי יום ארוכים, מקסימום להליכה בפארק או טיול של שעה-שעתיים. תוספיו לכך את המחיר הגבוה לבקבוק (210 שקלים לגדול, 180 שקלים לקטן), ותקבלו בקבוק שכדאי לוותר עליו אם יוצאים לטיול.


מחיר: גדול - 210 שקלים, קטן - 180 שקלים
ספק: למטייל
ציון מ-1 עד 5: 2

בקבוק שתייה של Klean Kanteen. Klean Kanteen, מערכת וואלה! NEWS
לא שווה את המחיר היקר. בקבוק שתייה של קלין קנטין/מערכת וואלה! NEWS, Klean Kanteen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully