וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזב את ירושלים: אלן אומיץ' חתם בכוכב האדום בלגרד

20.1.2018 / 6:55

הסנטר הסלובני (25, 2.16) ישאיר את האלופה עם חמישה זרים בלבד ועובר לקבוצת היורוליג הסרבית: "מאמין שזה האתגר הכי גדול בקריירה שלי". רשם בליגה 7.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק

one

הכוכב האדום בלגרד הודיעה הלילה (בין שישי לשבת) על החתמתו של סנטר הפועל ירושלים אלן אומיץ עד לסיום העונה. הוא יחבור ליריבת מכבי תל אביב ביורוליג וינסה לעזור לה בניסיון להגעה לשלב ההצלבה ביורוליג.

"יש לי את האיכות כדי לשחק בכוכב האדום, ואני מאמין שזה האתגר הכי גדול בקריירה שלי", אמר הסנטר הסלובני-בוסני לאתר הרשמי של הקבוצה, "אני רואה את האנשים בסרביה ככאלה שקרובים אליי, ואפילו הייתה לי מחשבה להגיש בקשה לדרכון סרבי, עם קרוביי הסלובנים. בשבילי כדורסל הוא במקום הראשון".

המשמעות עבור הפועל ירושלים היא שהאדומים יישארו עם חמישה זרים עד לסיום העונה - רולנד רוברטס, ג'רום דייסון, סרטרוס פרפרוגלו, טרנס קינזי וקיילין לוקאס. במשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב יופיעו עם ארבעה זרים בלבד בשל הפציעה של קינזי, וישחקו בתקופה הקרובה עם מעט שחקנים מתחת לסל מאחר וריצ'רד האוול נמצא עדיין שבועיים מחזרה לכשירות, כשרק רוברטס ורם אליאספור יאיישו את עמדות הפנים.

עוד בנושא
שבת בליגת העל: דרבי האדומות בירושלים, גלבוע/גליל ביד אליהו
מכבי תל אביב מעוניינת להשאיר את פייר ג'קסון: תציע לו חוזה משודרג
הפועל ירושלים: רונלד רוברטס לא סובל מפגיעה בברך וישוב לאימונים בקרוב

אלן אומיץ', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
מאדום לאדום. אלן אומיץ'/ברני ארדוב

אומיץ' (25, 2.16) הגיע לירושלים עם הרבה מאוד תקוות לאחר שזכה בעונה שעברה ביורוקאפ עם מלאגה, אך לא עמד בציפיות. ביורוקאפ היה טוב יותר מאשר בליגה עם 8 נקודות ו-4.4 ריבאונדים כשמשחק השיא שלו מגיע בהפסד הביתי לגלאטסראיי אז קלע 14 נקודות והוסיף 5 ריבאונדים. בליגה שותף רק בעשרה משחקים ורשם 7.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים כשהממוצעים שלו טיפסו בזכות המשחק האחרון המצוין שלו נגד מכבי ראשון לציון כשרשם שיאי עונה של 21 נקודות ו-16 ריבאונדים.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הכוכב האדום מודיעה על החתמת אומיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully