וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' רמסה 0:8 את דיז'ון, רביעייה ושני בישולים לניימאר

המוליכה פשוט התעללה ביריבה המסכנה, בערב יוצא דופן של הכוכב הברזילאי. די מריה (4, 15) פתח בסערה, קבאני (21) השתווה לזלאטן ואמבפה (77) הוסיף להצגה של ניימאר (42, 57, 73, 83)

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג. AP
וואו. פשוט וואו. ניימאר/AP

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית ננעל הערב (רביעי) עם 0:8 מהדהד שהנחילה פריס סן ז'רמן לדיז'ון. עוד קודם לכן התקיימו שישה משחקים נוספים.

seperator

פריס סן ז'רמן - דיז'ון 0:8

הדהירה של הפריסאים לעבר תואר האליפות נמשכת, הפעם עם הצגה באמת יוצאת דופן והניצחון הגבוה בהיסטוריה בפארק דה פראנס. ניימאר שב להרכב של אונאי אמרי, לאחר שפציעה קלה מנעה ממנו להשתתף בניצחון על נאנט בתחילת השבוע, וסיים את המשחק עם ארבעה שערים ושני בישולים! בפתיחה האיש החם היה דווקא אנחל די מריה, שהמשיך בכושר הנפלא שלו וכבש את הראשון בדקה הרביעית, עם צ'יפ מרהיב לחיבורים. בדקה ה-15 הארגנטינאי השלים צמד אחרי פרגון נאה של ניימאר, שהשאיר אותו מול שער ריק, ושש דקות לאחר מכן עבר לתפקיד המבשל וסידר לקבאני את שערו ה-156 בקבוצה. האורוגוואי, בנגיחה מקרוב, השתווה לזלאטן איברהימוביץ' בראשות טבלת מבקיעי השערים של הקבוצה בכל הזמנים. ואז, החלה החגיגה הפרטית של ניימאר, שכבש את הרביעי בבעיטה חופשית נפלאה (42), את החמישי (57) אחרי טעות ענקית בהגנת דיז'ון והשלים שלושער (73) אחרי מהלך אישי מדהים ולאחר שחלף על פני מספר שחקני הגנה. ארבע דקות חלפו, והוא התפנה לבשל למחליף קיליאן אמבפה. נגמר? ממש לא. קבאני הוכשל ברחבה, ניימאר ניגש לנקודה הלבנה וסגר ערב בלתי נתפש שלו ושל האלופה שבדרך.

אגב, למרות התוצאה לא הכול ורוד בקבוצה. קבאני היה כאמור זה שסחט את הפנדל והקהל קרא בשמו כדי שיבעט ויוכל להפוך מלך שערי המועדון בכל הזמנים. אלא שבחלוקה ביניהם הפעם תורו של ניימאר, שלא ויתר על הכדור והרגיז את הקהל שהגיב בבוז של כמה שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני חוגג. AP
בקרוב הוא ישבור את השיא. אדינסון קבאני/AP

גנגאן - ליון 2:0

הקבוצה של ברונו ז'נסיו נמצאת בכושר מצוין, והיא ידעה שאיבוד הנקודות של מונאקו יכול לסדר לה בלעדיות על המקום השני, אז היא השיגה בדיוק את זה. המארחת דווקא הגיעה במומנטום חיובי, אחרי שבעה משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, אך נכנעה ליריבה עדיפה. נביל פקיר (26) כבש במשחק החמישי ברציפות (ארבעה מהם בליגה) את שערו ה-15 העונה (אחד פחות מלרדאמל פלקאו) ובדקה ה-58 חוסם עוואר קבע את תוצאת המשחק אחרי בישול נהדר של פרלאן מנדי.

משחקים נוספים:

אמיין - מונפלייה 1:1
לאמיין: מוסא קונאטה (72). למונפלייה: אליאס סחירי (33)

אנז'ה - טרואה 1:3
לאנז'ה: רומן תומא (33, 58), פייריק קאפל (81). לטרואה: סעיף-אדין חאווי (51)

ליל - ראן 2:1
לליל: ג'וניור אלונסו (41). לראן: ג'יימס ליי סיליקי (85), בנז'מן אנדרה (89)

מץ - סנט. אטיין 0:3
למץ: עמנואל ריבייה (13), מתיו דוסבי (16), נולן רו (77)

טולוז - נאנט 1:1
לטולוז: מקס גראדל (96 בפנדל), לנאנט: רנה קרהין (19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully