וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטל בורגר שופ: המבורגר שף חדש בתל אביב

18.1.2018 / 14:40

עבר שבוע שלם מאז כתבנו על טרנד ההמבורגרים אז הינה: בתל אביב נפתחה ליטל בורגר שופ, מזללת בורגרים חדשה מבית מעדניית מרקטו

במהורגר עם אורוגולה, בלסמי וגבינת בושה. רעות סהר,
המבורגר עם גבינת בושה ואורוגולה/רעות סהר

אינפלציית ההמבורגרים עובדת לטובתו של הציבור חובב ההמבורגרים. לא רק מבחר גדול של מקומות וסגנונות לאכול בהם המבורגר אלא גם תחרות בריאה על הרמה של המוצר, על האיכות ועל האטרקטיביות של הקונספט כולו. יזמים שמקימים מסעדת המבורגר חדשה צריכים להתבלט בתוך האינפלציה וזו משימה קשה כשמדובר בסך הכל על קציצה בלחמנייה.

אז השחקן החדש במגרש הוא ההמבורגר של מרקטו, מעדנייה שלה שלושה סניפים בתל אביב ואחד בהוד השרון. ההמבורגרים של היום כבר לא יכולים להיות פשוטים ואל המעדנייה והבשר שלה חבר השף און משען שלו רזומה מכובד החל מלימודים בקורדון בלו ועד עבודה אצל הסטון בלומנטל, מה שהופך את ליטל בורגר שופ להמבורגר שף.


המבורגרים חדשים נוספים ששוה לבדוק:
סליידר, ההמבורגר החדש והיחיד בגבעתיים
בנג בנג המבורגר חדש ומושחת ברעננה

במהורגר עם אננס, צ'דר והבנרו. רעות סהר,
המבורגר עם אננס, צ'דר וחלפיניו/רעות סהר

The Little BRGR Shop היא מזללה קטנטנה ברחוב דיזנגוף בתל אביב שנפתחה לפני שלושה שבועות, ממותגת מגניב מכף רגל ועד ראש, כלומר מהמגבון ועד הפלייסמנט. בפנים יש דלפק ומאחוריו מטבח, ובחוץ כמה שולחנות, ממותגים כמובן, וספסלים. התפריט מציע שני סוגים של קציצות ואלטרנטיבה צמחונית של פטריית פורטובלו. בין הקציצות תוכלו לבחור את הקלאסית שמורכבת מתערובת של שפונדרה, אונטריב, שומן בוקס ותערובת קצבים, הכל מפורט בתפריט לפי אחוזים. הקציצה השנייה הקרויה בלומנטל כמחווה כנראה להסטון, מורכבת משפונדרה, שומן בוקס ו-25 אחוז תערובת שף סודית. כן, עוד תערובת מסתורית.

על כל המבורגר מגיעות שלוש תוספות לבחירה ויש אפשרות להזמין דיל של ארוחה עם מנת צד כמו צ'יפס פרמזן בזיליקום, קולסלאו וואסבי, קוביות פולנטה שהתגלו ככדורים (מישהו הבריז משיעור גיאומטריה) ויש גם צ'יפס עם בייקון טלה או בתיבול בירה. בגזרת התוספות תמצאו כמובן את האננס, ויש גם ריבת בצלים, אורוגולה ובלסמי, צ'ילי מסוכר, שום קונפי או פלפל הבנרו (שהתגלה כחלפיניו, אבל למה להיות קטנוניים).

עוד באותו נושא

מיט בר בורגר: ההמבורגר החדש של מיטבר בהרצליה

לכתבה המלאה
המבורגרים ותוספות. רעות סהר,
ארוחות המבורגר/רעות סהר

בתפריט של בורגר שופ כתוב מתחת לכל קציצה את התוספות המומלצות לה, כתוב שהקלאסיק הולך נהדר עם גבינת בושה ואורוגולה, ובלומנטל הולך עם בייקון טלה, אננס וצ'דר. חבל שבדיוק שתי ההמלצות האלה הן תוספות שעולות שמונה שקלים נוספים ומקפיצות את הארוחה למעל 70 שקלים. את ההמבורגר מזמינים בדלפק ואוספים כשקוראים בשמכם, רגע משמח לכל הדעות. על מגש ממותג מגיע המבורגר בפרזנטציה יפהפייה, מוכן ומזומן לעלות לאינסטגרם. הקציצות היו מצוינות, גם הפורטבלו היתה טעימה, אבל הלחמנייה לא היתה מספיק טרייה ובסנדביץ' עצמו אין רוטב משום סוג, רק קטשופ ומיונז בצד.

the Little BRGR Shop. רעות סהר,
חנות ההמבורגר הקטנה/רעות סהר

המחירים בבורגר שופ די סטנדרטיים, קלאסיק ב-45 שקלים או ב-61 שקלים לארוחה שכוללת גם שתייה קלה ומנת צד, בלומנטל ב-49 שקלים או ב-65 שקלים לארוחה, או הווג'י קראנץ' ב-44 שקלים או ב-60 שקלים לארוחה. לא זול אבל מיישר קו עם המחירים בתל אביב כל עוד משלבים את התוספות הסטנדרטיות. ברגע שזה קופץ ל-73 שקלים זה פתאום קצת יקר מדי להמבורגר שאוכלים על ספסל ברחוב, יפה ככל שיהיה.


The Little BRGR Shop, דיזנגוף 125 תל אביב, א'-ש- 12:00-03:00

המבורגר עם גבינת בושה וכדורי פולנטה. רעות סהר,
עוד המבורגר לרשימה/רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully