וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קקוטה מאנה המוסלמי בן ה-22 עשוי להצטרף

14.12.2017 / 23:07

שחקן הכנף בן ה-22, שרשם 101 הופעות ב-MLS, נבחן בתחילת העונה באוניון ברלין ולא הוחתם. גורמים בארה"ב טענו כי הוא אמור להגיע לבירה. מאנה מוסלמי ובעבר סיפר כי מתפלל במסגד מדי יום

קקוטה מאנה שחקן ונקובר. AP
קקוטה מאנה/AP

בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות למשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום שני הקרוב, אך במקביל כבר חושבים על ינואר ועל אופציה לחזק את הקבוצה. בבירה שוקלים לצרף את קקוטה מאנה, שחקן כנף בן 22 יליד גמביה, שהגיע לארצות הברית ב-2010 וב-2013 נבחר רביעי בדראפט על ידי ואנקובר, שם כבש 22 שערים ב-101 משחקים. גורמים בארצות הברית טענו כי הוא אמור להגיע. מאנה, אגב, הוא מוסלמי וחוגג את השערים שלו בכריעת ברך ותפילה.

עוד בנושא:
בוריס קליימן סובל מפציעה, אבל צפוי לשחק מול מכבי תל אביב

במרץ האחרון עבר מאנה לקולומבוס קרו, במדיה הוסיף ארבעה שערים ב-19 משחקים. הקבוצה הציעה לו חוזה חדש, אך מאנה העדיף לנסות את מזלו באירופה ונבחן באוניון ברלין, אך לא חתם בקבוצה מהליגה הגרמנית השנייה ונותר בסטטוס של שחקן חופשי. מאנה עדיין לא שיחק בנבחרת גמביה ובמהלך תקופתו ב-MLS קיבל אזרחות אמריקאית, כשבשנה שעברה אף שקל המאמן ברוס ארנה לזמנו לנבחרת הפסים והכוכבים.

באוגוסט 2013 התפרסמה כתבה על מאנה בארצות הברית, בה סיפר על חודש הצום שעבר במהלך הרמאדן. "זה חשוב לי מאוד", אמר אז בראיון, "הקבוצה לא הפעילה עליי לחץ כדי שלא אצום או משהו כזה, האנשים במועדון תמכו בי. זה קשה כי אתה לא יכול לאכול כלום במהלך היום ואז יש לך משחק, זה די מתיש ומעייף". בכתבה אף צויין כי הוא מתפלל באופן קבוע במסגד ליד הבית שלו. מאנה סיפר שם שהוא צם במהלך הרמאדן מאז שהוא זוכר את עצמו ואמר: "אתה מתרגל לזה, אבל יש ימים שאין לך אנרגיה בכלל. כולם תמכו בי, הם מבינים שאני צם אז עזרו לי מאוד באימונים כדי שאוכל להתמודד עם הדברים".

במשחק הליגה האחרון ניצחה בית"ר ירושלים 2:3 את הפועל רעננה כשאוהדי הקבוצה מקללים את המאמן בני בן זקן וקוראים לו להתפטר. בעקבות כך, טענו חלק מהאוהדים כי קיבלו מסרים מההנהלה לפיהם לא יהיה חיזוק בינואר אם לא ייפסקו הקללות לעבר המאמן.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully