וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לא המשחק הכי טוב שלנו העונה, תרופה קטנה להרגשה רעה"

מאמן מכבי תל אביב לא יצא מגדרו לאחר הזכייה בגביע הטוטו: "לא גברתי על בכר, לא אנחנו הסיפור". על הביקורות: "לא מושפעים מגורמים חיצוניים, רוצים לגרום לאוהדים להאמין שוב"

ברני ארדוב

היא ספגה הרבה ביקורות על היכולת שלה בליגה, אבל הערב (חמישי) מכבי תל אביב התנחמה מעט עם זכייה בגביע הטוטו בפעם החמישית בתולדותיה. הצהובים ניצחו 0:1 את הפועל באר שבע האלופה משער ניצחון של וידאר קיארטנסון (83) ששבר בצורת ארוכה בדיוק בזמן הנכון. הצהובים הפכו בכך לשיאני הזכיות במפעל עם חמש כאלה, אחת יותר ממכבי חיפה והקבוצות של פתח תקוה, ויקוו שהניצחון הזה יחזיר אותם למסלול הנכון גם בליגה. כבר ביום שני ממתין להם משחק חשוב וקשה מול בית"ר ירושלים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו עם 0:1 דרמטי על הפועל באר שבע
ברק בכר: "הרבה דברים לא עבדו אצלנו היום, נעבוד על זה"
ציוני המשחק: קיארטנסון ובלקמן 7, אלחמיד 3 ומה עם ג'ורדי קרויף?

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, אבי ריקן חוגגים. ברני ארדוב
יש להם תואר. גולסה וריקן חוגגים/ברני ארדוב

"אני לא חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר ג'ורדי קרויף בסיום, "היו לנו משחקים טובים יותר בהם לא הבקענו. השחקנים הוכיחו אופי והרבה רצון לנצח. אני מאוד שמח עבור וידאר על זה שכבש את שער הניצחון. באר שבע מסוכנת מאוד במצבים נייחים, סבלנו במצבים האלה. שתי הקבוצות סבלו מעייפות, אני לא חושב שקבוצות באירופה שיחקו הרבה כמונו וכמו באר שבע העונה".

אחת המטרות בפתיחת העונה הייתה לזכות בגביע הטוטו", הוסיף, "אבל זו תרופה קטנה להרגשה רעה. המועדון צריך להתקדם. השחקנים הראו קשיחות, אגרסיביות ותשוקה, אני שמח עבורם. אני לא חושב שגברתי על בכר, אנחנו לא הסיפור פה. אני לא מסתנוור מהניצחון, יש משחק חשוב מול בית"ר וחייבים לחזור לנצח בליגה. המועדון בשנים האחרונות משתדל לא להיות מושפע מגורמים חיצוניים. אם הייתי מקשיב להכול לא היה נשאר לי זמן לעבוד. רוצים להחזיר את האוהדים ולגרום להם להאמין שוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סלפי של מנצחים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully