וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סוחט מחמאות: "הוא פשוט מסרב להחטיא זריקות"

"בליצ'ר ריפורט" בחר בספסל של גולדן סטייט לטוב ב-NBA. הישראלי בלט בניצחון על הבלייזרס. תומפסון: "הוא נהדר, המשחק שלו ללא כדור פנומנלי". דוראנט: "הוא פשוט יודע איך לשחק"

AP

עומרי כספי רשם הלילה (בין שני לשלישי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה. הישראלי פתח בחמישייה של גולדן סטייט בניצחון 104:111 על פורטלנד ובהיעדרו של דריימונד גרין הפצוע בכתף, קיבל 25 דקות מסטיב קר והשיב עם 11 נקודות (שבע מהן ברבע הראשון) ושיא עונתי של 9 ריבאונדים, בצירוף שלושה אסיסטים.

בסיום, החמיאו כוכבי הווריירס לישראלי, כמו גם לשחקני ספסל נוספים. גרין, כאמור, נעדר, סטפן קרי הפצוע לא נכלל בסגל גם כן, ובכל זאת האלופה טסה לניצחון שביעי רצוף כשמלבד כספי, גם ניק יאנג (12 נקודות ב-13 דקות), ג'ורדן בל (11 נקודות ו-6 ריבאונדים) ודייויד ווסט (10 נקודות ו-4 חסימות) נתנו תפוקה. "אלה לילות חשובים לקבוצה, בהם שחקנים שבדרך כלל לא מקבלים הרבה דקות מצליחים לעזור", אמר סטיב קר. "זה גורם להם להרגיש טוב, גורם לנו להרגיש טוב ומחזק את הסגל שלנו".

עוד בנושא:

גולדן סטייט ניצחה 104:111 את פורטלנד, 11 נקודות ו-9 ריבאונדים לעומרי כספי
שיקגו הביסה את בוסטון, יוסטון לא עוצרת, הת'אנדר שוב אכזבו

שחקן גולדן סטייט ווריירס עומרי כספי שומר על שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד. AP
ממשיך לסחוט מחמאות. כספי שומר על לילארד/AP

"עומרי נהדר עבורנו, כמעט היה לו דאבל-דאבל", אמר קליי תומפסון, שקלע 24 נקודות. "היכולת שלו לחתוך ולשחק ללא הכדור פנומנלית, וזה נראה כאילו הוא תמיד מקבל את ההחלטות הנכונות".

קווין דוראנט, שהצטיין עם 28 נקודות, הוסיף "עומרי פתח עבורנו בחמישייה, לקחתי ממנו ריבאונד והיה יכול להיות לו דאבל-דאבל. הוא פשוט יודע איך לשחק. נזדקק לזה בעתיד אם נרצה להמשיך לנצח בלי דריימונד וסטף".

דייויד ווסט גם כן החמיא לכספי, כמו גם ליאנג וג'ורדן בל: "עומרי מקצוען, גם יאנג. הם יודעים מי הם. כשהם מקבלים את ההזדמנות הם יתנו תפוקה".

כספי והווריירס גם קיבלו היום מחמאות ב"בליצ'ר ריפורט", שבחר בספסל של האלופה לטוב ביותר ב-NBA על פי נוסחה שכוללת יחס בין דקות משחק להפרש ממוצע במשחקים. "עומרי כספי פשוט מסרב להחטיא זריקות", נכתב שם.

עוד באותו נושא

גולדן סטייט ניצחה 104:111 את פורטלנד, 11 נקודות ו-9 ריבאונדים לעומרי כספי

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס עומרי כספי שומר על ג'ייק ליימן, פורטלנד טריילבלייזרס. AP
שיא ריבאונדים עונתי. כספי שומר על ליימן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully