וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם דונצ'יץ' לא עזר: 80:82 דרמטי לפנאתינייקוס על ריאל ביורוליג

ג'יימס גיסט קבע את תוצאת המשחק מהקו, 15 שניות לסיום וחתם קאמבק אדיר של היוונים. 19 נקודות של הכוכב הסלובני לא הספיקו. פנרבחצ'ה גברה 67:71 על חימקי, 80:89 לצסק"א על מלאגה

שחקן פנאתינייקוס קיי סי ריברס. GettyImages
קיי סי ריברס חוגג ניצחון אדיר/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג יגיע הערב (שישי) לסיומו עם שלושה משחקים: פנרבחצ'ה גברה 67:71 על חימקי מוסקבה, פנאתינייקוס שרדה מותחן וחגגה עם 80:82 על ריאל מדריד, ובהמשך מלאגה תארח את צסק"א מוסקבה.

פנרבחצ'ה - חימקי מוסקבה 67:71

שתי הקבוצות הגיעו עם מאזן זהה אך במומנטומים הפוכים, והמגמות נמשכו גם על הפרקט באיסטנבול. הקבוצה של זליקו אוברדוביץ' הגיעה אחרי ניצחון דרמטי על צ'סק"א, פתחה חזק גם מול הקבוצה השנייה של מוסקבה והובילה בפער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, תוך שהיא מנצלת את חסרונם של מליח מחמטוגלו, ניקולה קליניץ' ועלי מוחמד משורות האורחת. הרוסים ביצעו כמה ניסיונות לקאמבק, ובדקות הסיום אף צימקו את הפער לנקודה בלבד, אך בשום שלב לא השוו או עלו ליתרון וספגו הפסד שלישי ברציפות. ג'יימס ננאני הוביל את פנר עם 20 נקודות, בראד וונאמייקר תרם 16 ושישה אסיסטים. אלכסיי שבד הפציץ 21 נקודות מנגד..

שחקן פנרבחצ'ה לואיג'י דאטומה. GettyImages
פנר ממשיכה לנצח. דאטומה/GettyImages

פנאתינייקוס - ריאל מדריד 80:82

איזה משחק דרמטי קיבלנו באתונה, בסופו המארחת חגגה ניצחון רביעי ברציפות בזכות שתי קליעות עונשין של ג'יימס גיסט, 15 שניות לסיום, אחרי שכבר פיגרה ב-16 הפרש. המשחק נפתח בשליטת הבלאנקוס, שהגיעו מעודדים אחרי שקטעו רצף הפסדים עם ניצחון על מלאגה, ופתחו יתרון דו ספרתי כבר בתחילת הרבע השני בדרך לפלוס 14 בהפסקה. אלא שאחרי שקלעה 54 נקודות במחצית הראשונה, ריאל נעצרה על 26 בלבד בשנייה וראתה את פאו נוגסת לה ביתרון צעד אחר צעד. שלשה של קיי סי ריברס העבירה את היתרון ליוונים ארבע דקות וחצי לסיום ואז החלה הדרמה הגדולה. לוקה דונצי'ץ' קלע חמש נקודות רצופות וקבע 77:77 ואיזן שוב ל-80:80 אחרי שלשה של ניקוס פפאס, אך גיסט דייק מהקו וטריי תומפקינס החטיא שלשה על הבאזר. ריברס הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, גיסט הוסיף 15. דונצ'יץ' קלע 19 והוריד שישה ריבאונדים, אך גם איבד שמונה כדורים.

מלאגה - צסק"א מוסקבה 89:80

רצף הניצחונות של מוליכת הטבלה הגיע לסיומו בשבוע שעבר, עם הפסד דרמטי לפנרבחצ'ה, אך היא הצליחה לחזור לנצח ללא ויטאלי פריזדון, סמן אנטונוב ודמיטרי קולגין שנמצאים עם נבחרת רוסיה, ושמרה על המקום הראשון. מלאגה הגיעה אחרי תבוסה לריאל מדריד וקיוותה לחזור לעניינים, אך נקלעה לפיגור מהיר ורדפה אחרי הרוסים במשך כל ההתמודדות, כאשר גם ניסיון קאמבק שלה בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרבע האחרון נבלם בסופו של דבר. סרג'יו רודריגס הוביל את צסק"א מהספסל עם 21 נקודות, ג'יימס אוגוסטין קלע 18 מנגד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully