וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות או לחדול: איך תעלה באר שבע לשלב הבא בליגה האירופית?

האלופה תתארח אצל לוגאנו (20:00, ספורט 5) ותנסה להשיג שלוש נקודות קריטיות במאבק על ההעפלה. אם פלזן תנצח את סטיאווה במשחק המקביל והשחקנים של בכר לא ינצחו בשוויץ, הם יודחו

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי תקופה של התאוששות ורצף של חמישה משחקים בכל המסגרות ללא הפסד, הפועל באר שבע תנסה להמשיך בתנופה החיובית כאשר תתארח הערב (חמישי, 20:00, ספורט 5) בשוויץ, למשחק של להיות או לחדול מבחינתה בליגה האירופית. האלופה נמצאת במקום השלישי בבית ז' עם שבע נקודות, אחת מעל לוגאנו, הקבוצה היחידה שהיא הצליחה לנצח עד כה בקמפיין. אז מה בעצם צריך לקרות הערב ובמחזור הבא (בטרנר נגד ויקטוריה פלזן) כדי שהשחקנים של ברק בכר יעפילו לשלב הנוקאאוט?

במקביל למפגש של באר שבע עם לוגאנו, תארח פלזן את מוליכת הבית סטיאווה בוקרשט, שכבר העפילה לשלב 32 האחרונות של המפעל. במקרה של ניצחון צ'כי באר שבע תהיה חייבת להשיג שלוש נקודות או שתודח כבר בתום המחזור החמישי. אם הרומנים, שנקודה תספיק להם כדי להבטיח את ראשות הבית, ינצחו בפלזן, האדומים יוכלו לעקוף אותם ולהגיע למחזור האחרון כאשר הם תלויים בעצמם - ובמצב בו יעלו עם תיקו ביתי מול הצ'כים.

לוגאנו, בדומה לבאר שבע, מגיעה להתמודדות אחרי תקופה של חזרה לעניינים אחרי פתיחת עונה מאכזבת, ובזכות שני ניצחונות בשלושת מחזורי הליגה האחרונים היא נחלצה מהמקום האחרון בטבלה ועלתה למקום השביעי (מתוך 10).

ברק בכר צפוי לערוך לא מעט שינויים בהרכב לעומת זה היחסית משני שפתח במשחק ההשלמה מול עכו בשבת, כאשר בין השאר יחזרו ל-11 מיגל ויטור, מיהאי קורהוט, בן ביטון ומהראן ראדי. הוא גם יכולת להתעודד מהיכולת המשכנעת של בן שהר מאז חזר מהפציעה ומגרת הנבחרות המוצלחת שעברה על אנתוני וואקמה וג'ון אוגו - ששיחקו במדי נבחרת ניגריה ואוגו אף כבש מול אלג'יריה. באר שבע תצטרך את כולם בכושר טוב למען המטרה - העפלה שנייה ברציפות לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית.

עוד בנושא

בן ביטון האריך את חוזהו בהפועל באר שבע בשלוש שנים: "שמח להמשיך"
האריס מדוניאנין בראיון: "באר שבע קבוצה יותר בוגרת ממכבי תל אביב"
גיא לוזון: "אני נהנה מהעבודה עם מו אלאך, לא פה כדי לתת לו ציונים"

שחקני הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
מגיעים מוכנים. וואקמה ואוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully