וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט שוב התעמת עם ווסטברוק: "כבר מחכה לפעם הבאה שניפגש"

המתיחות בין כוכבי הווריירס והת'אנדר גוברת: דוראנט קילל וטען שמדובר ביריבות בריאה, ווסטברוק הסביר ש"החבר היחיד שלי זה הכדור". וגם: הנזיפה של לו בלברון, והשיא המדהים של מבה א מוטה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

היריבות בין קווין דוראנט לראסל ווסטברוק מתחממת. הלילה (בין רביעי לחמישי) שני הניצים, שעד לפני שנה כיכבו יחד באוקלהומה סיטי, נפגשו פעם נוספת ושוב החליפו עקיצות וקללות. הפעם, לשם שינוי, הת'אנדר היו אלו שניצחו 91:108, וראס היה זה שצחק אחרון עם 34 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. במהלך הרבע השלישי העצבים הגיעו לשיאם כשווסטברוק ודוראנט הצמידו ראשים, דוראנט סינן לעבר ווסטברוק "אתה פחדן" והרכז השיב לו בתגובה: "אתה רך". אחרי חילופי דברים בין השניים, השופטים פסקו על עבירות טכניות לכל אחד מהם.

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס, מול ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
שנאה או תחרות בריאה? ווסטברוק ודוראנט/AP

דוראנט גם זכה כרגיל לקבלת פנים צוננת מאוהדי אוקלהומה סיטי, שליוו כל נגיעה שלו בכדור בקריאות בוז צורמות. למרות זאת, הוא נראה מחויך ומשועשע למדי לאורך כל הערב, ובמהלך הרבע השלישי, כשהפער הלך ותפח, הוא וסטף קרי התגלגלו מצחוק על הספסל כשמספר אוהדים של הת'אנדר גידפו אותם.

"זה רק כדורסל. אני לוחם, הוא לוחם. שנינו אוהבים להיכנס לזה כחלק מהמשחק, ויש לי הרבה כבוד אליו", אמר דוראנט על ווסטברוק בסיום. "אין לי שום דבר חוץ מאהבה לדבר הזה, ואני מחכה לפעם הבאה שניפגש, כי זה כיף. אתם שם בבית, אל תאמינו למה שכותבים, משקרים לכם, זה בסך הכל חלק מכדורסל תחרותי".

עוד בנושא

אוקלהומה סיטי הביסה 91:108 את גולדן סטייט, 11 נקודות לכספי
הרצף של בוסטון נקטע, ניצחון שישי ברציפות לקאבס, יוסטון הביסה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
דוראנט נראה דווקא משועשע למדי על הספסל/AP

ווסטברוק נראה אגרסיבי במיוחד הלילה, וגידף את דוראנט מספר פעמים במהלך המשחק, גם אם לא דיבר אליו ישירות. "אני משחק בכל משחק באותה צורה, לא משנה אם זה קווין או מישהו אחר", אמר בסיום. "מול מי אנחנו במשחק הבא? דטרויט? אז יש לי את רג'י ג'קסון על הראש. ואחר כך את דניס סמית'...לא משנה מי זה, כשאני עולה לפרקט אין לי חברים, החבר היחיד שלי הוא הכדור".

סטיב קר התייחס לקבלת הפנים של דוראנט ואמר ש"ביחס לפעם הקודמת, הקהל היה מתורבת יחסית. הגיע להם לנצח, ולאוהדים שלהם הגיע לשמוח בזכות המשחק הזה. הכל בסדר". דוראנט הוסיף ש"הסיפור הוא המשחק עצמו, לא מה שקורה מסביב. הפסדנו. הם בעטו לנו בתחת. הוא שיחקו נהדר. זה הכל".

מנגד, דריימונד גרין לא חשש להביע את דעותיו, כרגיל. בסיום הוא התלונן על העבירות הטכניות שנשרקו לחובת ווסטברוק ודוראנט ואמר ש"לעולם לא אבין על מה שורקים עבירות טכניות במקרים כאלה. אנשים משלמים כסף כדי לראות את ווסטברוק ודוראנט משחקים אחד נגד השני. אולי רוצים שכל השחקנים ב-NBA יפסיקו לשחק עם תשוקה. אולי אז הרייטינג יעלה, באמת".

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס, מאוכזב. רויטרס
הגיע הזמן לרצף חדש? אירווינג/רויטרס

עוד ב-NBA

* רצף הניצחונות של בוסטון נעצר על 16, אחרי הפסד 104:98 למיאמי בחוץ. את קיירי אירווינג זה לא מטריד. "יש לנו עדיין מטרות גדולות מאוד להשיג העונה. זה היה רצף נחמד, אבל זה בדיוק הזמן לקטוע אותו ולהתחיל משהו אחר", אמר בסיום. גם אל הורפורד התנחם בכך שהעיניים לא יהיו מופנות כעת לסלטיקס באופן כה בולט. "זה קשה, אבל אני גאה במה שעשינו. זה לא שהיינו דומיננטיים במיוחד כשעשינו את הרצף הזה, הלילה פשוט לא עשינו את הפעולות הקטנות שניצחו לנו את המשחקים האחרונים. בכל מקרה, אפשר לקחת מהרצף הזה את כוח הרצון שלנו ואת רוח הלחימה שאנחנו מפגינים מדי משחק".

* לברון ג'יימס סיפק משחק מעורר השראה מול ברוקלין, והעניק לקליבלנד ניצחון שישי ברציפות במו ידיו (109:119) עם לא פחות מ-23 נקודות ברבע האחרון, כולל 18 רצופות. ההתעוררות של ג'יימס הגיעה רק לאחר התנגשות ראשים עם טיילר זלר מהנטס במהלך הרבע השלישי, שלאחריה הוא נזקק לתפרים. כשחזר לפרקט, הוא עלה חד במיוחד.

"טוב שזה קרה לו, כי הוא התפזר במחצית הראשונה. אמרתי לו בהפסקה בין הרבעים, 'ברון, אתה מתפזר'. הוא קצת כעס, וזה סימן טוב", סיפר טיירון לו. לברון אמר שקיבל את הביקורת של מאמנו, והוסיף ש"כל מה שטיי לו אומר לי אני מקבל. הוא יודע איך לאתגר אותי לפעמים. הוא צדק, באמת לקחתי זריקות לא טובות, ובאמת קצת הוצאתי את הרוח מהמפרשים לקבוצה. אני יודע שבסופו של דבר היכולת של הקבוצה מתחילה ונגמרת בי, כך שהייתי חייב להיות טוב יותר".

זה לא חדש עבור לברון: מתחילת העונה, הוא קולע 10 נקודות בממוצע למשחק ברבע האחרון, הנתון הכי טוב ב-NBA. "העונה הקבוצה צריכה שאהיה סקורר מהסוג הזה. בשנים האחרונות היה לנו את קיירי בקבוצה, והוא תמיד היה טוב ברבעים האחרונים, אז נתתי לעניינים לזרום לכיוונו. העונה אני צריך לקחת על עצמי יותר", אמר.

לוק מבה א מוטה, יוסטון רוקטס, עם כריס פול. AP
שחקן המפתח של הרוקטס? מבה א מוטה/AP

* לילה היסטורי ללוק מבה א מוטה: הפורוורד האפרורי של יוסטון סיים את המשחק הלילה (ניצחון 95:125 על דנבר) עם נתון סטטיסטי נדיר - בדקות בהן בילה על המגרש, הרוקטס הביסו את הנאגטס בלא פחות מ-57 נקודות (!). זהו המדד פלוס/מינוס הכי גבוה במשחק אחד בשני העשורים האחרונים ב-NBA. לאחר המשחק, מייק ד'אנטוני הודיע לו בחדר ההלבשה - עשית היסטוריה.

"ראיתי את זה ואמרתי לעצמי 'וואו'", סיפר מבה א מוטה לאחר המשחק. "אני מניח שזו עדות לקבוצה שלנו, לאופן שבו אנחנו משחקים. כשדברים מתחברים לנו, קורים הרבה דברים טובים וזה גורם לשחקנים מסוימים להיראות טוב גם כאינדיבידואלים". כריס פול סיפר ש"אני לא מופתע בכלל מהנתון הזה. קואץ' תמיד אומר לי 'לוק שחקן טוב' ואני אומר לו, 'נכון'. המאמן סומך עליו, ובצדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully