וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחמאות נמשכות: "כספי הוכיח את עצמו כמחליף המושלם לדוראנט"

הפורוורד הישראלי, שפתח לראשונה במדי הווריירס (מול הנטס), ממשיך להרשים: "הבחירה הצפויה הראשונה הייתה פט מקו, אבל כספי הוכיח את הטעות. הוא יקבל עוד הרבה דקות בהמשך"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

המסע הראשון העונה של אלופת ה-NBA גולדן סטייט למזרח הגיע לסיומו בליל אמש (בין ראשון לשני) עם ניצחון שני ברציפות, 111:118 על ברוקלין. הווריירס, שהחלו את המסע בהפסד צמוד לבוסטון והמשיכו עם קאמבק גדול מול פילדלפיה, הובילו ב-28 הפרש ברבע השלישי מול הנטס, שחזרו למינוס חמש בלבד בדקות הסיום, אך לא יותר מכך.

סטפן קרי סיים עם שיאים עונתיים של 39 נקודות ו-11 ריבאונדים ומי שקיבל את המקום במפתיע בחמישייה היה עומרי כספי, שב-23 דקות רשם 12 נקודות, כולל שש מהירות בפתיחה וקטף 8 ריבאונדים. כספי זכה להחליף בחמישייה את קווין דוראנט, שסובל מפציעה ונמצא בספק למשחק הבא של גולדן סטייט, המפגש הטעון מאוד עבורו בחוץ נגד אוקלהומה סיטי, בלילה שבין רביעי לחמישי. אגב, חסרונו של דוראנט לא ממש מפריע לווריירס כנראה. הווריירס ניצחו בכל 17 המשחקים האחרונים בהם דוראנט לא שיחק איתם, ועשו זאת בפער ממוצע של 15.6 נקודות למשחק.

עוד בנושא:

גולדן סטייט כמעט שמטה יתרון 28 בברוקלין, כספי פתח וקלע 12 נקודות
עומרי כספי: "התרגשתי כששמעתי שאפתח". סטיב קר: "הוא היה נהדר"
משחק ילדים: הסיפור הייחודי של עליית בראד סטיבנס לפסגת המאמנים

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס מול טרבור בוקר שחקן ברוקלין נטס. רויטרס
מרוויח את מקומו ביושר. כספי שומר על טרבור בוקר/רויטרס

מיד לאחר המשחק זכה כספי למחמאות מסטיב קר על היכולת שלו וגם בכלי התקשורת המסקרים מקרוב את הווריירס היו מרוצים ממנו. המחמאות הללו לא פסקו גם בשעות שלאחר המשחק ובאתר "Blue Man Hoop" השייך לספורטס אילוסטרייטד ומלווה את הקבוצה נכתב בבלוג של אנג'לו מנדוזה על המשחק: "בעוד שקווין דוראנט נותר בחוץ בגלל כאבים בקרסול, הווריירס נאלצו למצוא מחליף לחמישייה וסטיב קר בחר בעומרי כספי, שהוכיח את עצמו כהתאמה מושלמת לתפקיד במשחק מול הנטס.

לגולדן סטייט יש כמה שחקני כנף שיכולים לעשות את העבודה, כך שהייתי קצת סקפטי לגבי הבחירה בכספי ולא הייתי בטוח שזו ההחלטה הנכונה. אם אני הייתי מאמן הקבוצה, הבחירה הראשונה הצפויה שלי הייתה כנראה פט מקו, שיצא לגמרי מהרוטציה בגלל הפריחה של ניק יאנג.

כספי הוכיח לי שאני טועה וכמעט סיים עם דאבל דאבל. 12 נקודות ושמונה ריבאונדים ב-23 דקות. באופן מפתיע, הוא לא זרק אף שלשה בדקות שלו על המגרש, אבל זה לא שינה בדיעבד. הוא היה אגרסיבי בשני הצדדים של המגרש והתעלה בזמן ש-KD היה חסר. אני בהחלט צופה שהוא יקבל עוד הרבה דקות בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully