וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "בנזמה הוא הראשון לדעת שהוא צריך לתת יותר"

ריאל מדריד תקווה לצאת לדרך חדשה ולהשיג כרטיס לשמינית גמר האלופות מול אפואל (ג', 21:45, ספורט 5). הצרפתי: "לא מודאג מהמצב". אסנסיו: "רונאלדו משחק עם תשוקה, עוד ישתיק את כולם"

רויטרס

המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי) עם בתים ה' עד ח'. במוקד: סביליה נגד ליברפול, מנצ'סטר סיטי מול פיינורד, אפואל ניקוסיה מארחת את ריאל מדריד וטוטנהאם אצל דורטמונד.

ספרטק מוסקבה - מאריבור (19:00)

הרוסים נאבקים על הכרטיס לשלב הבא וינסו לנצל עד תום את המפגש הביתי מול היריבה החלשה, אצלה מרואן קבהא יקווה לקבל מקום בהרכב אחרי הניצחון הגדול במשחק העונה בסלובניה.

סביליה - ליברפול (21:45, 5+)

שתי מובילות הבית סיפקו 2:2 מרתק באנפילד במחזור הפתיחה וכעת יתעמתו ברמון סאנצ'ס פיחואן, כאשר אם מישהי תשיג שלוש נקודות, היא תהיה עם רגל וחצי בשלב הבא. ליברפול מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות בכל המסגרות, עם יחס שערים 1:13 ועדיין רוצה לנקום במי שגברה עליה בגמר הליגה האירופית לפני כשנה וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלברטו מורנו ליברפול מול מריאנו סביליה. GettyImages
ליברפול עדיין מחפשת נקמה על גמר הליגה האירופית/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - פיינורד (21:45, 5 גולד)

הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית מדהים מתחילת העונה, מפרקת כל יריבה שעומדת מולה והבטיחה עלייה במחזור הקודם עם 2:4 גדול בנאפולי. ניצחון ביתי על ההולנדים, שטרם צברו נקודה במפעל העונה וחטפו מסיטי 4:0 בבית, יבטיח גם את המקום הראשון ויספק עוד קצת שקט. האורחים עם ארבעה משחקים ללא ניצחון וצנחו עד למקום השביעי בהולנד השבוע.

נאפולי - שחטאר דונייצק (21:45)

בעוד שבסרייה A הפרטנופי מציגים כדורגל נפלא והשבוע אף הגדילו את הפער מיובנטוס בראש הטבלה, הרי שבאירופה מצבם בכי רע והם בפיגור שש נקודות משחטאר, עם שני משחקים בקופה, כך שהם זקוקים לנס. האוקראינים הופתעו בבית ביום שישי מול אולכסנדריה בליגה, אך ממשיכים להוביל את הטבלה בארצם וינסו להבטיח עלייה בסן פאולו.

שחקני מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה, לירוי סאנה, פרננדיניו חוגגים. רויטרס
התכולים רוצים להבטיח את המקום הראשון/רויטרס

בשיקטאש - פורטו (19:00, 5+ לייב)

הטורקים בדרך הבטוחה לשלב הבא ויכולים להשלים את העלייה עם ניצחון ביתי על הפורטוגלים, שמצדם יודעים שניצחון עשוי להעלות אותם במקרה של תיקו או ניצחון של מונאקו במשחק המקביל. המארחת לא הפסידה בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, אך גם מרבה למעוד בליגה הטורקית, בעוד שפורטו מגיעה עם רצף של ארבעה ניצחונות וכשהיא בראש הטבלה בפורטוגל.

מונאקו - ר.ב. לייפציג (21:45)

הקבוצה מהנסיכות הוציאה במחזור הקודם תיקו בטורקיה ושמרה על סיכוי קלוש להעפיל לשלב הבא. היא חייבת ניצחון ביתי על סגנית אלופת גרמניה וגם כך כבר לא תלויה בעצמה. האורחים מתקשים לשמור על יציבות ואחרי תקופה טובה, היא עומדת כעת על ניצחון בודד בחמישה משחקים.

ג'נק טוסון שחקן בשיקטאש חוגג (שני מימין). AP
הטורקים ישיגו כרטיס לשמינית?/AP

אפואל ניקוסיה - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5)

אלופת אירופה תהיה כמעט בוודאות בשמינית הגמר, אך היכולת שלה העונה רחוקה מלהיות מספיקה והתיקו המאופס והרע בדרבי נגד אתלטיקו בשבת סידר לברצלונה פער של 10 נקודות על פני הבלאנקוס. גם בצ'מפיונס ריאל מתקשה וחטפה מטוטנהאם במחזור הקודם. היא תנסה להתאושש בקפריסין, שם אפואל רוצה להדהים שוב, אחרי שהוציאה שתי נקודות מצמד המפגשים מול דורטמונד.

"בנזמה הוא הראשון לדעת שהוא צריך לתת יותר", אמר זינדין זידאן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "לא שיחקנו רע בדרבי אבל לא הצלחנו להבקיע. אנחנו יודעים שאנחנו קרובים מאוד להעפיל לשלב הבא ורוצים להשיג את שלוש הנקודות. זה לא יהיה קל, אפואל נראית טוב ואנחנו צריכים להיות מרוכזים. אני חושב שהם הוכיחו שהם טובים ושמגיע להם להיות בליגת האלופות. לא משנה מה יקרה, אני נשאר חיובי וסומך על המשאבים שברשותי. זה הרגע הזה בעונה, כמו בעונה שעברה, בו אנשים יכולים להיות מודאגים. לעומתם, אני אף פעם לא מודאג. אני אדם אופטימי וככה אשאר תמיד. כל שחקן רוצה לשחק יותר, אנחנו צריכים את כל השחקנים וכולם צריכים להיות מוכנים. יש לנו סגל רחב וזו העבודה שלי לגרום לתת לכולם לשחק. זה לא הזמן לדבר על החתמות בינואר, כשהזמן יגיע נדבר על כך. מה שמשנה לי זה המשחק מול אפואל".

מרקו אסנסיו התייחס לכושר של כריסטיאנו רונאלדו: "אני רואה את רונאלדו עם אותו להט ותשוקה לשחק כבעבר, הוא תמיד משתיק בסוף את כולם. בליגה אין לו הרבה מזל בינתיים מול השער, אבל הוא תמיד חוזר וגם הפעם יחזור למספרים שרגילים לראות ממנו".

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
עוד לא מדבר על ינואר. זינדין זידאן/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - טוטנהאם (21:45, ספורט 1)

המשחק האחרון של פטר בוס? השוורצגלבן פתחו את העונה בסערה, אבל לא פוגעים כבר תקופה ארוכה ואחרי ההפסד בשטוטגרט בשישי, יכול להיות שתוצאה רעה בבית נגד התרנגולים תהיה הקש שישבור את גב הגמל. הספרס, שכבר השיגו את הכרטיס לשמינית אחרי ההצגה מול ריאל, אכזבו מאוד בשבת והפסידו בדרבי לארסנל, כך שהם צריכים לתקן את הרושם כמה שיותר מהר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully