וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיישן בסגנון SUV: סאנגיונג טיבולי XLV בישראל

20.11.2017 / 7:56

טלקאר החלה לשווק בארץ את סאנגיונג טיבולי XLV, גרסה מוארכת ושימושית יותר מהקרוסאובר העירוני. בחרטום מנוע טורבו דיזל והמחיר, החל ב-128,900 שקלים

סאנגיונג טיבולי XLV. יצרן, אתר יצרן
סאנגיונג טיבולי XLV/אתר יצרן, יצרן

סאנגיונג טיבולי XLV הוצג ב-2016 כרכב ראווה בעל שבעה מושבים, אבל איפשהו בדרך הוא איבד שניים מהם והפך, לפחות לפי הוגיו לקרוסאובר-סטיישן. למעשה, גרסה קצת יותר ארוכה מהדגם הקומפקטי עליו הוא מבוסס ברובו עם קצת שינויים מבפנים, בחוץ וביחידת ההינע.

מי שאולי מחפש פרשנות קצת שונה לרכב משפחתי מוגבה קלות (מרווח גחון 16.7 ס"מ), ה-XLV עשוי להיות פתרון שונה; הוא ארוך ב-24 סנטימטרים מאחיו הקטן וכתוצאה מכך הוא מקבל תא מטען גדול יותר שנפחו כעת 720 ליטרים, או 300 ליטרים נוספים על פני הטיבולי הקומפקטי.

תא הנוסעים תכליתי, וכולל ממשק הפעלה פשוט עם החיבורים החיוניים לעולם הסמארטפונים של ימינו. מסביב כניסות USB, AUX, מערכת שמע עם ששה רמקולים, בלוטות', בקרת שיוט ועוד. יש בו 7 כריות אוויר, סייעני יציבות, בלימה ומשיכה, אולם הוא חסר מערכות בטיחות חכמות, ונעזר רק בהתרעה מפני תאונות בסיועה של מערכת 'מובילאיי' סטנדרטית.

את הכוח הוא מקבל ממנוע טורבו דיזל בלבד (אין בנזין בהיצע של ה-XLV). הנפח הוא 1.6 ל' טורבו בהספק של 115 כ"ס ו-31 קג"מ הזמינים מ-1,550 סל"ד. השידוך הוא לתיבת ששה הילוכים אוטומטית המניבה צריכת דלק ממוצעת של כ-12 ק"מ לליטר בעיר ו-17 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

המחירים לסאנגיונג טיבולי XLV בישראל יחלו ב-128,900 שקלים. בין יריבו, אפשר למנות את קבוצת ניסאן קשקאי ודומיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully