וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י יחמיץ את המשחק מול יובנטוס: "הגיע לנקודת השפל"

בלמה של מילאן הורחק כצפוי משני משחקים ולכן יחמיץ את המפגש עם האקסית בשבת בסן סירו. מאמנו המנטלי הודה: "האדום הזה הוריד אותו לקרקעית, אבל הוא יחזור חזק ורעב מתמיד"

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. GettyImages
המפגש עם בופון, קייליני ושאר החברים נדחה. לאונרדו בונוצ'י/GettyImages

מי שציפה לראות את לאונרדו בונוצ'י משחק נגד יובנטוס לראשונה מאז הפרידה בקיץ, יצטרך להמתין לסיבוב השני ב-31 במרץ 2018, שכן הבלם יחמיץ את המפגש הקרוב בשבת, בו מילאן תארח את האלופה בסן סירו. בונוצ'י, שהורחק ב-0:0 הביתי מול גנואה בעקבות מרפק לפניו של אלאנדרו רוזי, ספג היום (שני) עונש השעייה משני משחקים בגלל "התנהגות בלתי ספורטיבית" ולכן יחמיץ את המשחקים מול קייבו באמצע השבוע ויובנטוס בשבת.

מוקדם יותר, מאמנו המנטלי של בונוצ'י הודה כי הבלם "הגיע לנקודת השפל שלו". אלברטו פראריני הסביר: "אני מגדיר אותו כחייל, וקודם כל הוא שייך לקונטה ויובנטוס. בונוצ'י הוא לא שחקן שנולד אלוף, אלא הפך לכזה בעזרת עבודה קשה. האדום מול גנואה הוריד אותו לקרקעית, אבל אני משוכנע שתהיה תחייה. הוא יחזור רעב מתמיד. מילאן החתימה את אחד הבלמים הטובים בעולם, הוא פשוט צריך לחזור להתמקד בעצמו ולא באחרים, כפי שעשה ביובנטוס. בונוצ'י צריך להיות בונוצ'י. הוא יחזור חזק יותר".

עוד בנושא:
לאונרדו בונוצ'י הורחק, מילאן סיימה ב-0:0 מאכזב מול גנואה
באיטליה מדווחים: מילאן תמנה את פאולו סוזה במקום וינצ'נזו מונטלה
אנטוניו קסאנו: "אם היה לי ראש אחר על הכתפיים, יכולתי לשחק בפלנטה אחרת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully