וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברים תתכוננו! זה הצבע שיכבוש את קירות הבית בקרוב

23.10.2017 / 15:46

הוא עדין, רך משרה אווירה מרגיעה ועל פי התחזית הוא הולך להיות הצבע התורן שיכבוש את קירות הבית. ורוד על גווניו השונים מסלמון ועד מייק אפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רקע נעים ונייטרלי, מחיר כ-99 שקלים ל-5 ליטר, נירלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתרבות הסינית הצבע הוורוד מתכתב עם רוך ורוגע. הוא מורכב משילובם של אדום - יסוד האש ולבן - יסוד מתכת, ועל פי הפנג שואי הוא יעיל מאוד לבריאות והחלמה נפשית ופיסית. סביב הוורוד שוררת אנרגיה חיובית והוא מאפשר חשיבה בהירה ומכאן, הוא משתלב היטב בעיצוב הבית במיוחד בשנה הקרובה שבה הוא הולך לככב על הקירות.

רגע לפני שאתם חושבים שמדובר בצבע ילדותי שלא לומר תינוקי, תנו לנו לעדכן אתכם שהצבע האמור אינו מתרכז בגוון אחד. סקלת הצבעים הרחבה מהסלמון ועד המייק אפ, בהחלט עשויה להתאים גם בחדרים שאינם מוקדשים רק לדור הצעיר בבית. הגוונים השונים במיוחד הבהירים שבהם עשויים לפתור הרבה מאוד פינות חשוכות, או קירות שהדיירים מתקשים להפיח בהם חיים חדשים.


לקריאה נוספת:
אוקטובר הוורוד: הפריטים שיוסיפו שיק לסביבת המגורים
הצבע הנבחר לשנת 2016
הדיירת שמשוגעת על הצבע הוורוד עיצבה את ביתה בהתאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק בחדרי הילדים. ורוד גם בסלון, טמבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

קירות ורודים החלו להציף אט אט את חשבונות האינסטגרם המובילים שתחום העיצוב, במיוחד את אלה של המושכים בחוטים כגון "אל דקור" ומותג העיצוב normanncph. גם חזאית הטרנדים ההולנדית לי אדלקורט, שנחשבת לאחת המשפיעות בעולם העיצוב והאופנה בטרנדולוגיה אישרה בשבועות האחרונים את המגמה שתשטוף את עולם העיצוב שתבוא לידי ביטוי כמובן בחנויות הרהיטים והצבעים.

אי אפשר כמובן להתעלם מהעובדה שוורוד הוא צבע חיובי. לכל אחד מגווניו משמעות ואפקט משלו בעיצוב הבית. הגוונים הבהירים והפסטליים משרים אווירה רגועה ושלווה כאמור, ובאמצעות גווניו הכהים והדומיננטיים, אפשר ליצור אווירה חושנית, שתתאים יותר לחדר השינה. תוספת של אדום, כתום ,צהוב ושאר גוונים חמים, לצבע הוורוד, תיצור מראה אקזוטי וטרופי, (ממש כמו שעשה הצייר הצרפתי פול גוגן, בציוריו המאוחרים, בתקופה ששהה באיי טהיטי).

עוד באותו נושא

כמו צמר גפן מתוק: את הדירה הזאת אין סיכוי שתשכחו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוון חמים וחיובי, מחיר כ-99 שקלים ל-5 ליטר, נירלט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעי קריל סופר של BG PAINT. מחיר החל מ-80 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully