וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל של דוראנט על הבאזר נפסל, יוסטון ניצחה 121:122 את גולדן סטייט

18.10.2017 / 8:25

דרמה במחזור הפתיחה של ה-NBA: הווריירס הובילו ב-16 הפרש ברבע השלישי ונראו בדרך לניצחון קליל, אך הארדן (27 נקודות) וגורדון (24) סחפו את הרוקטס לקאמבק מרשים שהסתיים בניצחון דרמטי. עומרי כספי סיים עם שתי נקודות ונפצע

כריס פול שחקן יוסטון רוקטס. רויטרס
קאמבק מרשים. פול חוגג/רויטרס

זה המשחק לו חובבי ה-NBA פיללו: יוסטון גברה הבוקר (רביעי) 121:122 על גולדן סטייט במחזור הפתיחה, אחרי משחק דרמטי והפכפך, שנתן תקווה לעונה תחרותית יותר מכפי שהעריכו הפרשנים ערב פתיחתה. קווין דוראנט קלע סל על הבאזר והווריירס כבר חגגו ניצחון, אבל בהילוכים החוזרים התברר שהוא שחרר את הזריקה אחרי הזמן בהפרש של מאית השנייה, והרוקטס היו אלה שחגגו, למרות שהיו בפיגור כמעט לאורך כל המשחק וכבר היו במינוס 16 נקודות במהלך הרבע השלישי.

בדיוק כמו גולדן סטייט, גם עבור עומרי כספי המשחק נפתח בהתלהבות רבה והסתיים במפח נפש. הישראלי, שהיה בספק למשחק בשל פציעה קלה, קיבל אישור לשחק ואף זכה לעלות לפרקט כבר במהלך הרבע הראשון. הוא הספיק לקלוע שתי נקודות מקו העונשין, אולם ספג פציעה נוספת כשנכנס לקראת המחצית ולא חזר מאז, כשהווריירס מודיעים שהוא סובב את הקרסול.

עומרי כספי סיים עם 2 נקודות (2 מ-2 מהקו, לא זרק מהשדה) וריבאונד אחד ב-5 דקות

המספר הנוסף: זה היה משחקו ה-500 של עומרי כספי בקריירת ה-NBA שלו

עוד בנושא:

קליבלנד הסגנית, קוואי שחקן העונה, בן סימונס הרוקי: הימורי העונה
שידוך מושלם: איך תיראה עונת המבחן של עומרי כספי בגולדן סטייט?
99:102 לקאבס על בוסטון במשחק הפתיחה, פציעה מחרידה להייוורד

ניק יאנג, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. GettyImages
היה האיש של קר מהספסל. ניק יאנג/GettyImages

ערב פתיחת העונה, רבים תהו האם יוסטון חזקה מספיק כדי להתמודד עם הווריירס. אם לשפוט על פי המשחק הערב, התשובה חיובית בהחלט. כריס פול רשם אמנם הופעת בכורה פושרת למדי עם 4 נקודות, 8 ריבאונדים ו-11 אסיסטים ב-33 דקות (עד שנפצע קלות ופספס את דקות ההכרעה), אולם חברו לקו האחורי ג'יימס הארדן המשיך מהיכן שסיים את העונה הקודמת, וניפק 27 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. גם אריק גורדון עשה את מה שעשה כל כך טוב בעונה שעברה, אותה סיים כשחקן השישי של העונה: הוא עלה מהספסל, סיפק ניצוץ לרוקטס ורשם כמה מהלכי קלאץ' נהדרים, כשהוא מסיים עם 24 נקודות. גם פי ג'יי טאקר נראה מצוין 20 ו-6 ריבאונדים, כולל שתי קליעות העונשין המכריעות שבדיעבד גם נתנו את הניצחון.

מנגד, עבור הווריירס זוהי סוג של קריאת השכמה. גם את העונה שעברה הם פתחו בהפסד (לסן אנטוניו), אולם הפעם הם נראו בשליטה מוחלטת, ובכל זאת אפשרו לרוקטס לחזור בשל רפיון הגנתי. סטף קרי (22 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), קווין דוראנט (20, 7 אסיסטים ו-4 חסימות) וקליי תומפסון (16 ו-6 ריבאונדים) הראו את העליונות המוכרת שלהם ברוב שלבי המשחק עד שהפסיקו לתפקד, אולם נקודת האור הבולטת הייתה היכולת של ניק יאנג, שעלה מהספסל וצלף 23 נקודות כולל שש שלשות. לצערה, יש גם חדשות רעות: מלבד כספי, גם דריימונד גרין נפצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, חוגג. GettyImages
הווריירס נרדמו. גרין/GettyImages

מהלך המשחק

שתי הקבוצות נראו מעט מבולבלות ומהוססות בפתיחה, כשרק הידית של קליי תומפסון מאופסת. שבע נקודות מהירות שלו העלו את הווריריס ל-7:15. סטף קרי ביצע שתי עבירות מהירות, אבל זה לא עצר את המומנטום של הביתיים, שבזכות עוד שלשה של תומפסון עלו ל-9:22. שתיים וחצי דקות לסיום הרבע, אחרי שהרוקטס השוו ל-24:24, כספי נכנס לדקות ראשונות ומיד סחט עבירה וקלע פעמיים מהקו, אבל הגיבור של הווריירס מהספסל ברבע הזה היה ניק יאנג, שקבר שלוש שלשות ברציפות וסידר להם יתרון 34:35 בתום הרבע.

הרבע השני היה קצת יותר רגוע, גולדן סטייט הידקה את ההגנה, וקיבלה עוד שש נקודות מניק יאנג המפתיע, שהעלה אותה ליתרון דו ספרתי פעם נוספת, 34:44. ההגנה של הרוקטס המשיכה לקרטע, יאנג צלף עוד שלשה וגם קווין דוראנט נכנס לעניינים, כשההפרש צומח ל-16, 47:63. הארדן השאיר את הרוקטס במרחק סביר עם מספר מהלכים, כספי נכנס לדקה וחצי האחרונות של הרבע ושמר עליו, והרבע הסתיים ב-62:71 לזכות הווריירס.

הכפיל של קליי תומפסון מרוצה

הרבע השלישי נפתח בריצת 2:9 של הווריירס ששוב עלו ליתרון 16, אבל שתי שלשות של ריאן אנדרסון צמצמו למינוס 10 בלבד, 82:72. הווריירס שוב פתחו מבערים עם סלים ואסיסטים של דוראנט, והיתרון שוב תפח לו ועמד על 15, 72:87, שתיים וחצי דקות לתום הרבע. אריק גורדון השאיר את הרוקטס בתמונה, אך הרבע הסתיים ב-88:101 לזכות הווריירס.

הרבע האחרון החל בקאמבק סוחף של הרוקטס, בראשות אריק גורדון המצוין. שני סלים רצופים שלו ועוד חדירה של מבה א מוטה צימקו למינוס ארבע בלבד, תשע דקות לסיום. סטף קרי התחמם עם חמש רצופות, אבל קאפלה עם דאנק אדיר צימק לחמש הפרש בלבד, חמש דקות לסיום. אריזה ומקו החליפו שלשות בכל צד, וליי-אפ של הארדן קבע 120:121 לווריירס דקה וחצי לסיום. פי ג'יי טאקר העלה את הרוקטס ליתרון מהקו, קרי איבד בשלומיאליות, אך הארדן לקח שלשה קשה, ודוראנט סחט עבירה בריבאונד, 10 שניות לסיום. הווריירס הפקידו את הכדור האחרון בידיים של קרי שהחטיא, דוראנט השתלט על הריבאונד וקלע מחצי מרחק, אך הסל שלו נקלע אחרי הזמן. 121:122 ליוסטון בסיום.

הווריירס מודיעים: כספי סובב את הקרסול ולא יחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully