וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטינו: מסעדה איטלקית חדשה בעמק יזרעאל

19.10.2017 / 14:05

המסעדות באזור רמת ישי משגשגות, וכעת הצטרפה אליהן חברה חדשה - מסעדת גוסטינו בייעוצו הקולינרי של השף המצליח לאון אלקלעי

פסטה לינגוויני במסעדת גוסטינו האיטלקית. יפית בשבקין,
לינגוויני של גוסטינו/יפית בשבקין

רמת ישי היא מובלעת קטנה בעמק יזרעאל ובתוכה מבחר מכובד של מוסדות אוכל, ותיקים יותר או ותיקים פחות, אבל כאלה שמושכים אליהם את תושבי העמק כולו ומטיילים שחולפים באזור. האזור מתחדש לאט ובזהירות ומלבד המקומות הוותיקים כמו לימוזין ונדב קינוחים, מצטרפים שחקנים חדשים כמו בית הבירה של שפר וסניף של רשת בלאק בורגר. קבלו תוספת חדשה לרשימה- גוסטינו. מסעדה איטלקית בליווי קולינרי של השף לאון אלקלעי.

שרימפס במסעדת גוסטינו האיטלקית. יפית בשבקין,
שרימפס/יפית בשבקין

אלקלעי בנה תפריט המושפע מדרום איטליה כל שמרבית חומרי הגלם והפסטות איטלקיים אבל ישנה כמובן גם השפעה של האזור בו נמצאת המסעדה- אזור העמק והגליל ובהתאם שולבו חומרי גלם מקומיים ברוח איטלקית.

בין מנות הפסטה בתפריט בולטות מנת רביולי במילוי גבינת עיזים וריקוטה ברוטב חמאה ומרווה (62 שקלים); טורטליני בקר מפורק- במילוי בשר עגל וחמאת עגבניות (68 שקלים); לינגווני פרוטי די מארה עם שרימפס וקלמרי מוקפץ בשום, צ'ילי, עגבניות שרי צלויות ופטרוזיליה (68 שקלים) ועוד.

עוד באותו נושא

עצרו הכל: מהפיכת הפיצות הישראלית החלה

לכתבה המלאה
ארטיישוק במסעדת גוסטינו האיטלקית. יפית בשבקין,
ארטישוק בגריל/יפית בשבקין

לב המסעדה הוא בר גדול ומרשים ובמרכזו טאבון ממנו יוצאות הפיצות של המקום וגם שאר מיני בצקים. בין הפיצות הבולטות שמנו לב לפוטנסקה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, טונה, אנשובי, בצל סגול, צלפים, עגבניות שרי, צ'ילי טרי, זיתי קלמטה ועלי בזיליקום (62 שקלים); פיצה פרוטי די מארה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, שרימפס, קלמרי וצ'ילי (62 שקלים); פיצה טבעונית עם רוטב עגבניות, שמרי בירה, זוקיני, ארטישוק איטלקי, זיתי קלמטה ועלי רוקט (58 שקלים) ועוד. יש גם קינוחים איטלקיים ובקרוב מתוכננות גם ארוחות בוקר. תושבי העמק יכולים להתחיל להתאמן על האיטלקית שלהם.

גוסטינו, רחוב הצפצפה רמת ישי, שעות פעילות א'-ש' 12:00-אחרון הלקוחות, 04-983300. לא כשר

פיצה במסעדת גוסטינו האיטלקית. יפית בשבקין,
פיצה עם בטטה/יפית בשבקין
פסטה בולונז במסעדת גוסטינו האיטלקית. יפית בשבקין,
פסטה בולונז/יפית בשבקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully