וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקי: קיט שטח מקצועי "דקאר-פרו" למיצובישי פאג'רו בישראל

16.10.2017 / 9:40

כלמוביל החלה לשווק ערכת שטח רשמית Pajero Dakar Pro למיצובישי פאג'רו במחיר של 20 אלף שקלים למשך ההשקה במקום 38 אלף שקלים

מיצובישי. יצרן, אתר יצרן
מיצובישי פאג'רו/אתר יצרן, יצרן

כלמוביל, יבואנית דגמי מיצובישי הודיעה על התחלת שיווקו של מיצובישי פאג'רו בגרסת Pajero Dakar Pro . דגם זה לדברי היבואנית, כולל "הגבהת הרכב ב-5 ס"מ (רשומה ברישיון הרכב) באמצעות סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים מבית BILSTEIN, צמיגי All-Terrain מבית BFGoodrich, חישוקי סגסוגת שחורים, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד מבית 'אספיר' ומצלמה קדמית באמצעות מערכת Connected Car המאפשרת בעת הצורך תצוגה קדמית של תוואי שטח ומכשולים על המסך".

הערכה מעניקה לפאג'רו הוותיק יכולת עבירות משופרת בכל תנאי הנהיגה בשטח, ומגיעה עם אזכור קוסמטי קטן בדמות לוגו "דקאר פרו" עם איורים סמליים להרים והמרחבים. את הערכה אפשר לשדך למרכב הקצר או הארוך, כאשר המחירים נעים בין 300 אלף שקלים ל-335 אלף שקלים בהתאמה ללא הערכה, שמחירה עומד כרגע על 20 אלף שקלים לפרק זמן ההשקה במקום 38 אלף שקלים לאחר מכן.

הפאג'רו מצויד במנוע טורבו-דיזל 3.2 ל' המפיק 200 כ"ס ו-45 קג"מ מ-2,000 סל"ד בחיבור אל תיבה אוטומטית 5 מהירויות ומערכת הנעה כפולה 'סלקט' עם ארבעה מצבים. בפנים ניתן למצוא את מערכת המולטימדיה 'קונקטד-'קאר' כאמור עם וייז מובנה, מפות שטח ייחודיות ועוד. מסביב מושבי עור ובמפרטים תאורת LED, פנסי קסנון, חיישני גשם ותאורה וכל האביזרים המוכרים.

יאיר טיטלבאום מנהל חטיבת מיצובישי:"עם פרסום התקנה החדשה של משרד התחבורה המאפשרת להגביה באופן חוקי כלי רכב, מיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב, כל זאת על מנת לאפשר חוויית נהיגה יוצאת דופן ובנוסף ליהנות מהנחה משמעותית עבור החבילה ומחיסכון בזמן רב בהשגת האישורים הדרושים לכך באופן עצמאי".

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully