וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופלקי: מסעדה חדשה בחוף ימה של נתניה

24.9.2017 / 9:27

רק חזרתם וכבר מתגעגעים לטיול בכרתים או רודוס? תכירו את סופלקי, מסעדה יוונית חדשה שנפתחה בחוף הים של נתניה

צלחות עם מנות יווניות במסעדת סופלקי. אורי ארנולד,
סופלקי כחול לבן/אורי ארנולד

השבוע נפתחה מסעדת חוף חדשה בנתניה, בניצוחו של השף אורי ארנולד (מקסיקניז, ארנולד'ס). המסעדה ממוקמת במפרץ בלו ביי הנתייניתי ותקרא סופלקי, על שם המנה היוונית המפורסמת.

מדובר במסעדה יוונית כשרה עם מאות מקומות ישיבה, שיושבת על קו המים ומעוצבת כטברנה יוונית. על המטבח מנצח ארנולד עם מנות כמו גירוס יווני אמיתי, מיני סופלקי קטנים וויטרינה ובה דגה טרייה לבחירתם של הסועדים.


עוד מסעדות חדשות בנתניה ששוה לבקר בהן:
מסעדת וופל'ס עם וופלים מלוחים או מתוקים מושחתים
יורגוס, עוד טברנה יוונית עליזה

צלחות עם מנות יווניות במסעדת סופלקי. אורי ארנולד,
פותחים שולחן יווני/אורי ארנולד

מלבד מגוון סופלקי, שיפודים יווניים, מסוגים שונים של בשר תמצאו בין המנות גם גירוס גדול על פיתה יוונית (68 שקלים); פסארוקפטדס- קציצות דגים ברוטב (69 שקלים); סגנאקי- נקניקיות ביתיות ברוטב עגבניות וביצים (64 שקלים); ברבוניות מטוגנות בשמן זית ורוזמרין (109 שקלים); סופלקי פרגיות (79 שקלים); קפטדס- קציצות בקר בבמיה (64 שקלים); מיקס דגי ים קטנים (119 שקלים) ועוד.

להשלמת האווירה של טברנה יוונית כמובן שהתפריט בסופלקי מציע גם מגוון קוקטיילים כמו מוחיטו יווני עם אמרטו, מי ורדים, אוזו ואשכוליות או קוקטייל סאמר גרייס עם אוזו, קוואנטרו, מונין פסיפלורה וטיפת טקילה אננס (39 שקלים).

המסעדה מעוצבת בסגנון טברנה בגווני כחול ולבן, מרפסת רחבה מוקפת בקשתות, שולחנות מקושטים בפסיפס כחול לבן והרבה אווירה ים תיכונית.

סופלקי, רחוב המלכים 35 נתניה, שעות הפעילות א'-ה' 12:00 ועד לקוח אחרון, ו' 12:00 ועד שעה לפני כניסת שבת, ש' שעה מצאת השבת ועד אחרון הלקוחות. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק של המסעדה סופלקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully