וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום ישראלי: פנטהאוז מעוצב בפרויקט שכירות ארוך טווח

24.9.2017 / 9:49

בקומה האחרונה של פרויקט דירות הרצלייני, שוכן הפנטהאוז המפנק של משפחת סרוק. איך הופכים 100 מ"ר שכורים לסביבת מגורים מעוצבת וביתית? בדיוק כך

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
מטבח מואר ופינת אוכל סמוכה שמובילה אל הסלון/דרור עינב

לאן הגענו?
רחוב יצחק שמיר בהרצליה, לדירת פנטהאוז בת 4 חדרים, בגודל 100 מ"ר.

כאן גרים
משפחת סרוק: קרן (31), ניר (33) ויונתן (2). בני הזוג עורכי דין במקצועם אלא שבזמן שניר מטפל בתהליכי חקיקה ורגולציה בחברת "סלקום", קרן עשתה הסבה ובשנים האחרונות היא עובדת כמנהלת תפעול בחברת הייטק. "אף פעם לא באמת התחברתי לעריכת דין. אני אדם של צ'ק ליסטים, אוהבת לקחת פרויקט ולדאוג שיהיה מושלם מתחילתו עד סופו". את הזוגיות הוותיקה מתחזקים השניים מזה עשור כשלפני שנתיים הצטרף אל המשוואה גם זאטוט חייכן העונה לשם יונתן. "הוא אמנם ג'ינג'י ומתולתל, אבל נשבעים שהוא לא מאומץ", צוחקים ההורים. יחד, אוהבים בני המשפחה לבלות את שעות הפנאי שלהם בעיקר בבית. "בגלל זה היה לנו חשוב ליצור מקום שנרגיש בו הכי בבית שאפשר".

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
אוהבים לבלות את הזמן הפנוי שלהם בבית. הסרוקים בדיוקן משפחתי/דרור עינב

יגעת ומצאת
אחרי 8 שנות מגורים בהרצליה, ביקשו קרן וניר להשתדרג לסביבת מגורים מרווחת יותר וכך התוודעו אל הדירה הנוכחית המהווה חלק מפרויקט שכירות לטווח ארוך של חברת "אפריקה ישראל". במסגרת המיזם ניתנה לזוגות צעירים האפשרות לחתום חוזה לתקופה של 10 שנים עם שכר דירה קבוע. "אנחנו מאוד אוהבים יציבות ולכן, הפרויקט קרץ לנו", מספרים הדיירים, "חוץ מזה שיש פה מרפסת 75 מ"ר עם נוף משגע והמיקום שווה לא פחות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
מאפייניו של העיצוב הנורדי כפי שמשתקפים בסלון/דרור עינב

הום סטיילינג
כשנכנסו אל ביתם החדש לפני 10 חודשים, התחילו הדיירים את מלאכת העיצוב מאפס כיוון שנפטרו ממרבית הרהיטים שליוו אותם בדירתם הקודמת. "לפני זה לא ממש היה לי סגנון מגובש", קרן נזכרת, "אבל ביקורים תכופים בפינטרסט חשפו אותי לסגנון הסקנדינבי והתאהבתי. חוץ מהאסתטיקה אני חושבת שהוא מאוד פרקטי ויכול להתאים לתקופה ארוכה". כחלק מהתפיסה, בבית החדש נבחרו רהיטים סולידיים, כשאת ההשקעה החליטה הדיירת לתעל לכיוון האקססוריז. "אני קונה הכל אונליין מחו"ל וחשוב לי שמלבד ההתכתבות עם הסגנון הנורדי, יהיה איזשהו חיבור אישי לכל פריט". כך למשל, כל פרינט שתלוי על הקיר נבחר בקפידה וטומן בחובו משמעות כלשהי עבור בני המשפחה.

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
הדירה עוצבה מתוך כוונה לשמש את המשפחה לשכירות ארוכה/דרור עינב

כיאה לעיצוב הנורדי, על רקע פלטת צבעי הלבן, אפור, שחור, בולט שימוש בצמחייה ובעץ המקבל ביטוי, בין השאר, בפינת האוכל ושולחן הבר שלצדה. שולחן הבר מתפקד כאן על תקן האי המסורתי במטבח ומיקומו מאפשר שטח עבודה הפונה אל פינת האוכל והסלון. "זה נורא נעים שאפשר לבשל ולתקשר עם מי שבבית, או לחילופין לראות טלוויזיה תוך כדי". במטבח עצמו נמצאו פתרונות אחסון אסתטיים וביניהם מתלה לכלי מטבח שקרן ואביה הכינו מרצועות עור ומקל עץ. השילוב בין עור ועץ בולט גם במבואת הכניסה הסמוכה, שם שודרגה שידת איקאה פשוטה בעזרת הגבהה של רגלי מתכת, כשאת הידיות המקוריות החליפו רצועות עור. מתלה מעילים שהכינו השניים מאותם חומרים וקיר שחופה בטפט קקטוסים ססגוני, משלימים את המראה המזמין שמקבל את פני הנכנסים לדירה.

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
במבואת הכניסה- שידה ומתלה ששודרגו באמצעות רצועות עור/דרור עינב

שימוש בצבעוניות החורגת מצבעי הלבן, אפור, שחור, אפשר למצוא גם בחדרו של יונתן, שם נצבעו הקירות בבז' ושולבו פריטים בגווני צהוב ותכלת. "בניגוד לשאר הבית, את רוב הפריטים כאן קניתי ממעצבות ישראליות" מסבירה קרן, "אני חושבת שיש בארץ המון מה להציע בתחום של עיצוב חדרי ילדים". מזרן פעילות, שרשרת דגלונים תואמת, מדפי ספרים ומנורת תלייה בעיטור עננים הם חלק מהאקססוריז שהופכים את החלל לנעים במיוחד. חדר השינה של הזוג לעומת זאת, עוצב בגוונים לבנים עם נגיעות של זהב ועץ. כחלק מהחיבה לסימטריה, שני צדי המיטה אורגנו באופן כמעט זהה, עם מנורת לילה מוזהבת ופרינטים בשחור לבן. את שידות המיטה אלתרה קרן מקוביות עץ פשוטות שחוברו אל הקיר ובכדי להכניס חומרים טבעיים אל החלל, נבחרו מנורת תלייה מבמבוק וקישוט מקרמה בעבודת יד.

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
כל פרינט טומן בחובו משמעות כלשהי עבור בני המשפחה/דרור עינב

את 100 המ"ר המעוצבים למשעי חותמת מרפסת מפנקת החולשת על לא פחות מ-75 מ"ר. "מאז שעברנו אנחנו מארחים בלי סוף, בעיקר כאן. בגדול נהיינו חברת הפקות ואירועים", צוחקים בני הזוג. כדי להעניק למשפחה וחברים אירוח למופת, ציידו השניים את החלל במספר פינות פונקציונאליות וביניהן פינת אוכל, פינת זולה ופינה נוספת הכוללת כיסאות נוח ומשמשת את הזוג לתפיסת רגע של שלווה בסוף יום עמוס.

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
פרינטים בשחור לבן ושידות מיטה שאולתרו מקוביות עץ. חדר השינה של הזוג/דרור עינב

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,900 שקלים בחודש. ארנונה- 580 שקלים לחודשיים. חשמל- 1000 שקלים לחודשיים.

פאנלים
את תחזוקת הבית מנהלים קרן וניר בין ביקוריו השבועיים של המנקה הקבוע. התמזל מזלם והם ניחנו בכישורים משלימים: היא מסודרת והוא נקי, מה שמאפשר לכל אחד מהם לתרום את חלקו ולשמור על תמונת מצב מאוזנת.

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
על אף שהקיר נצבע בבז', מדבקות משולשים שומרות על ניחוח נורדי/דרור עינב

דו"ח מקרר
בני הזוג מעדיפים לבשל יחד ונוהגים לבלות זמן איכות משותף בבישול לפחות פעמיים בשבוע. מבחינת התפריט המשפחתי, ניתנת עדיפות לאכילה בריאה והימנעות מחטיפים ומשקאות ממותקים. יחד עם זאת, הם לא מוותרים על ה"גילטי פלז'ר" שלהם ולכן המקרר מכיל תמיד מילקי קל של קרן, אקטימל ליונתן ושוקולד מריר לניר.

עתידות
מכיוון שהדיור בפרויקט מיועד לטווח של עשור, בני הבית צפויים להישאר בדירה לפחות ב-9 השנים הקרובות. "אנחנו כל פעם אומרים שכשתסתיים השכירות נסרב להתפנות", הם מכריזים. בכל הקשור לעתיד הרחוק יותר, השאיפה הברורה מבחינתם היא לעבור לדירה משלהם בבוא היום.


חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ומעוצבות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
אוכלים בריא אבל לא מוותרים על ה"גילטי פלז'רס". הצצה אל המקרר/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
שילוב בין עור ועץ, בולט גם בחדר הרחצה/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
גם הספרים משמשים כאקססוריז צבעוניים בחדרו של יונתן/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
טפט קקטוסים ומתלה יצירתי, מקבלים את פני הנכנסים לדירה/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
האקססוריז בבית נבחרו בקפידה על ידי הדיירת/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
שימוש בחומרים טבעיים תורם ל"חימום" חדר השינה/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
פריטים צבעוניים בעיצוב כחול לבן, מקשטים את חדרו של יונתן/דרור עינב
פנטהאוז שכור ומעוצב בהרצליה. דרור עינב
גולת הכותרת של הפנטהאוז- מרפסת מפנקת עם נוף הרצלייני/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully