וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ניימאר התנצל בפני שחקני פ.ס.ז' על התקרית עם אדינסון קבאני

על פי ל'אקיפ הברזילאי כינס את השחקנים וביקש להתנצל על הגישה שבה נקט בחדר ההלבשה. טיאגו סילבה תירגם את דבריו. המאמן אונאי אמרי: "מי בועט הפנדלים העיקרי שלנו? זה לא משנה"

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם אדינסון קבאני. AP
עידן חדש? ניימאר וקבאני/AP

ניימאר התנצל היום (חמישי) בפני חבריו לפ.ס.ז' על התקרית בינו לבין אדינסון קבאני במהלך הניצחון של הקבוצה מעיר האורות על ליון (0:2) בתחילת השבוע. כך דווח הערב בצרפת. ניימאר התעמת אז עם קבאני בשאלה מי יבעט את הפנדל שנפסק לזכות הקבוצה ובמהלך השבוע הופיעו דיווחים לפיהם הברזילאי דרש מהנהלת פ.ס.ז' למכור מיידית את החלוץ האורוגוואי.

אולם בל'אקיפ הצרפתי דווח הערב כי ניימאר כינס את שחקני הקבוצה לפני האימון והביע התנצלות על הגישה בה נקט בחדר ההלבשה. על פי הדיווח טיאגו סילבה היה זה שתירגם את דבריו של ניימאר, שהצטרף הקיץ למועדון בעסקה המדוברת בעולם, לכל שחקני הקבוצה.

עוד בנושא
דייגו פורלאן: "ניימאר לא היה מתנהג כך אל מסי, כמו ילד קטן"
מחנאות בפריס סן ז'רמן? מלחמת האגו בין אדינסון קבאני לניימאר
אל חלאיפי: "מאבק בין ניימאר לקבאני? זה רק אתם התקשורת הבעיה"

אונאי אמרי מאמן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"עובדים על פנדלים באימונים" אמרי/רויטרס

מוקדם יותר התייחס מאמן פ.ס.ז' אונאי אמרי לסוגיית זהות בעוטי הפנדלים במועדון ואמר: "שחקנים רבים במועדון יכולים לקחת על עצמם את האחריות הזאת. יש לנו שני סקוררים גדולים, קבאני וניימאר. באימונים אנחנו עובדים על פנדלים כי זה יכול להועיל ברגעי האמת. שניהם יכולים לבעוט את בעיטות העונשין. מי הבועט הראשי שלנו? הכי חשוב זה לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully