וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: הוצג וולוו XC40 החדש

22.9.2017 / 7:59

וולוו XC40 משלים שלישית קרוסאוברים במותג השוודי עם מערכות בטיחות חדישות, מנועי טורבו ועיצוב פנים חכם. בישראל בשנה הבאה

וולוו XC40. יצרן, אתר יצרן
וולוו XC40 החדש. קצר ב-26 ס"מ מה-XC60/אתר יצרן, יצרן

וולוו חשפה אמש (חמישי) את רכב הפנאי הקומפקטי XC40, הדגם השלישי בסדרת הקרוסאוברים של המותג הנורדי לצד ה-XC90 הגדול וה-XC60 שהגיע זה עתה בדור החדש שלו לישראל. בוולוו יתחילו לייצר אותו במהלך חודש נובמבר במפעל המרכזי בבלגיה, ולארץ הוא עתיד להגיע במהלך שנת 2018.

ה-XC40 החדש הוא הדגם הראשון של וולוו שפותח על הפלטפורמה המודולארית CMA, שהוכשרה בשיתוף בעלת הבית הסינית ג'ילי. פלטפורמה זו תשרת לדברי וולוו דגמים נוספים במשפחת ה-40, בכלל זה דגמים היברידיים וכלי רכב חשמליים טהורים.

הוא קצר מה-XC60 ב-25 סנטימטרים בקירוב, אבל יושב על בסיס גלגלים נדיב יחסית של קצת יותר מ-2.70 מ' וגובהו בערך כשל אודי Q3. בפנים, סידור הושבה בסיסי לחמישה אנשים עם הנדסת אנוש חדישה שבמרכזה צג ראשי בסגנון טאבלט בגודל 12.3 אינטש ולוח מחוונים דיגיטלי מול הנהג בגודל 9 אינטש. תא המטען מציע נפח של 460 ליטרים.

למרות שה-XC40 הוא רכב הפנאי ה"זול" בחבורה השוודית, הוא אינו נטול מערכות בטיחות מתקדמות כמובן; הוא מקבל משני אחיו בקרות חניה מסדרת 'פיילוט אסיסט', בקרות תיקון סטיה מנתיב המונעות התנגשות על ידי התערבות אקטיבית והחזרה לנתיב הנסיעה, מצלמות 360 מעלות המסייעות אוטומטית בהשתחלות למקומות חניה צפופים, התרעות על קרבה מסוכנת לעצמים, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת במהירות גבוהה ועוד.

בפעימה הראשונה שלו, ה-XC40 יצויד במנוע T5 ומנוע D4. הראשון מסדרות הבנזין מחלץ מ-2.0 ל' טורבו הספק של 250 כ"ס בעוד דגם הדיזל המיועד לאירופה בעיקר מפיק 190 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות 8 מהירויות. ההנעה, נכון לשלב זה מבוססת על מצמד הלדקס (4X4 עם ויסות כוח בין הסרנים). בעתיד, וולוו מספרת על הרחבת קו המנועים ל-3 צילינדרים טורבו (כמו ב-V40) וכן מנוע היברידי ומנוע על טהרת החשמל.

"זהו הסגמנט בעל שיעור הצמיחה הגבוה בעולם - אני חושב שיש לנו את המוצר המדויק ביותר להתחרות בו", כך אומר מנכ"ל החברה האקן סאמיולסן באירוע הבכורה. ה-XC40 יתומחר בדומה ליריביו. משמע באירופה, כ-28 אלף יורו לדגמי בסיס וסביר שבישראל מול מתחריו מבית אודי (Q3) וכן ב.מ.וו X1, ישאף לקלוע למחיר תחרותי.

וולוו XC40. יצרן, אתר יצרן
וולוו XC40/אתר יצרן, יצרן
וולוו XC40. יצרן, אתר יצרן
וולוו XC40/אתר יצרן, יצרן
וולוו XC40. יצרן, אתר יצרן
וולוו XC40/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully