וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההבטחות שיתניעו את תשע"ח

20.9.2017 / 11:26

תחבורה שיתופית, קישוריות לרכב, יבואן מתעורר, יצרנית מכוניות מירוץ כחול לבן וגם שני ספורטאים ילדים, כולם נפגשים בפרויקט ההבטחות שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאתר הבטחות בעולם הרכב הישראלי, זו הייתה המשימה. ברגע הראשון אנחנו מהססים, שוק הרכב הישראלי? זה לא שיש פה תעשיית רכב מפוארת ובעלת מוניטין, גם לזו שהייתה אם להודות על האמת המוניטין לא בדיוק היה בשמיים.

אבל אז התחלנו לחקור לעומק ומצד אחד של המטוטלת מצאנו את עצמנו לא רק מבינים עד כמה שוק הרכב הישראלי שוקק, ולא רק שוקק – אלא ממש מתפוצץ מכישרון, יזמות וחדשנות.
כמעט לכל כיוון אליו מביטים אנחנו רואים איך בביצה הקטנה שלנו פועלות כמה חברות ואנשים מוכשרים מתחומי הספורט המוטורי שלמרות שאינו קיים בישראל (לא קיים, עזבו מה שמספרים לכם) המתחרים שיוצאים מכאן חוזרים עם הישגים מדהימים בתחרויות מעבר לים. יש לנו תעשיית אוטוטק בתחום התקשורת, הנתונים, אוטונומיה ואבטחת הסייבר שזוכות להתעניינות בכל העולם.

אבל לבחור היה אפשר רק שישה מהם, אז בחרנו.

דווידי פיאמנטה מכלמוביל, על השלב הבא של טכנולוגיית הקישוריות לרכב שהוא היה מחלוציה ותגרום למכונית שלכם לדבר עם המוסך עוד לפני שתחשבו על זה.

את רון חולדאי ראש עיריית תל אביב-יפו, על היוזמה להקים שירות רכב שיתופי עירוני אמיתי כמענה ללקונה ברמת התחבורה הארצית.

שני ילדים שעוד יגיעו הכי רחוק וגבוה – אייל עפרוני ובן אלמגור – רוכבי אופנועי שטח שעוד לפני הבר מצווה מביאים גביעים מפוארים הביתה באחד מענפי הספורט התובעניים שיש.

דני שבט מלובינסקי, האיש שמגיע כדי לפרק לגרומים את שוק הרכב המקומי אחרי ניסיון נרחב בכמעט כל היבט של תחבורה אישית וחובר למותגים צומחים ומתחדשים.

ואחרונים חביבים – גיל זכאי ותמיר פלצ'ינסקי מ-GRIIIP שמפתח תקווה הקטנה מתכננים ומפיצים את בשורת מכונית הפורמולה הזולה והחדשנית שלהם לכל העולם.

שנה טובה ומתוקה ממערכת וואלה!רכב.

הפרויקט המלא - ממש כאן

  • עוד באותו נושא:
  • ראש השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully