וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וואקמה יוכל להשתחרר בינואר תמורת 5 מיליון יורו

24.8.2017 / 13:02

גורמים בניגריה המקורבים לשחקן סיפרו לוואלה! ספורט שכשהכוכב רצה לעזוב לסין, חוזהו שודרג לכ-550 אלף יורו לעונה והוכנס בו סעיף שחרור גבוה. בקבוצה מנסים להרים את השחקנים לקראת חיפה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעוד כשבוע יינעל חלון ההעברות באירופה והשאלה הגדולה מבחינת הפועל באר שבע היא האם אנתוני וואקמה יישאר בקבוצה. באלופה הבהירו בימים האחרונים שהם מאמינים שבחלון הקרוב הכוכב הגדול לא יעזוב, וכעת עושה רושם שההצהרות הללו מקבלות חיזוק מגורמים בניגריה.

על פי גורמים בניגריה ששוחחו הבוקר (חמישי) עם וואלה! ספורט ונחשבים מקורבים לשחקן, כשוואקמה הודיע שהוא מחזיק בהצעה מסין ומעוניין לעזוב את ישראל הוא קיבל הבטחה שבחודש ינואר תיכנס בחוזהו לתוקף אפשרות יציאה תמורת חמישה מיליון יורו. ההצעה היתה תמורת סכום נמוך מזה, אולם גורמים בניגריה משוכנעים שקמפיין טוב של השחקן בשלב הבתים של הליגה האירופאית יביא להצעות בסכום זה. לפי אותם גורמים, חוזהו של השחקן שודרג והוא נע כיום סביב 550 אלף יורו לעונה כשבינואר, כאמור, יוכל להשתחרר אם יביא הצעה שתכניס לקופת המועדון מעל עשרים מיליון שקל.

אותם גורמים טוענים שאם תגיע בשבוע הקרוב הצעה מאירופה בסכום דומה, וואקמה יפנה להנהלת באר שבע ויבקש שלא לעמוד בדרכו כבר עכשיו.

עוד בנושא:

המכה הגדולה הראשונה: על הדחת הפועל באר שבע מליגת האלופות
תחושות קשות בבאר שבע: "קיבלנו שיעור", וואקמה ידרוש לעזוב?
אלונה ברקת: "אני יודעת שהשחקנים שבורים וכואבת את כאבם"

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
יצליח להביא הצעה של 5 מיליון יורו? וואקמה/רויטרס

בקבוצה יחלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי חיפה אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות. הנהלת המועדון נמצאת במונאקו לקראת ההגרלה מחר (שישי, 14:00), אבל בצוות המקצועי מבינים שהמשימה המיידית היא להרים את השחקנים שנמצאים במצב קשה מבחינה מנטלית. "יש פה הרבה שחקנים שבורים שהאמינו שזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלהם לשחק בליגת האלופות", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שקשה להתאושש, אבל מי שמקצוען צריך לדעת להרים את עצמו".

עוד באותו נושא

המכה הגדולה הראשונה: על הדחת הפועל באר שבע מליגת האלופות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully