וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.8: ברצלונה בעקבות מרקוס יורנטה, ברארדי חידש חוזה

הקטלאנים בונים על מחטף של הצעיר של ריאל, החלוץ חתם בססואולו עד 2022, מונאקו רוצה את דולברג, זלאטן חתם לעוד עונה ביונייטד וגם: אביו של מסי נפגש עם סיטי, פ.ס.ז' עשויה לגנוב את סרי מברצלונה, קוטיניו ימחה פומבית נגד ליברפול?

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* זלאטן איברהימוביץ' חתם לעוד עונה במנצ'סטר יונייטד.

* לאונרדו אוז'ואה האריך את חוזהו בלסטר עד 2019.

* דומיניקו ברארדי, שהיה מועמד ליובנטוס במהלך הפגרה, חידש את חוזהו בססואולו עד 2022.

* מנצ'סטר סיטי שלחה את החלוץ בן ה-20 ארון נמאנה להשאלה בת חצי שנה בריינג'רס הסקוטית.

* הקשר חואן דומינגס (27) עזב את דפורטיבו לה קורוניה וחתם לשלוש שנים בראוס מהליגה השנייה בספרד.

* עדנאן טיגאדויני, שחקן הכנף המרוקני בן ה-24, חזר להולנד כמושאל ממלאגה לטוונטה.

* האדרספילד צירפה בהשאלה לעונה את מגנה הימני של אינגולשטאדט, פלורן הדריונאי השוויצרי (23).

שמועות

* ב"סאן" טוענים שאביו של ליאונל מסי חורחה נפגש עם המנהל המקצועי של מנצ'סטר סיטי צ'יקי בגיריסטיין, לשעבר בברצלונה, והשניים דיברו על אפשרות שהפרעוש ישחק עבור פפ גווארדיולה, אולי בעונה הבאה. חוזהו של מסי בברצלונה עדיין לא הוארך.

* בעיתון המדרידאי "'קופה" טוענים: מרקוס יורנטה עשוי לעזוב את ריאל מדריד כשלא פחות מ-15 קבוצות מביעות בו עניין, בראשן ברצלונה ואתלטיקו מדריד.

* ברצלונה ממשיכה לנסות לצרף את ז'אן מיקאל סרי, אולם סוכנו של הקשר בן ה-26 טוען שגם פריס סן ז'רמן פנתה לניס. "נפגשנו עם ברצלונה. לפני שלושה ימים פריס סן ז'רמן הצטרפה והחליטה להפעיל על השחקן לחץ. הם רק רוצים לדפוק את ברצלונה". בקטלוניה טוענים כי ברצלונה כבר ירדה מהשחקן.

* מלחמת ברצלונה-פיליפה קוטיניו-ליברפול נמשכת: הברזילאי צפוי לפרסם הצהרה רשמית כדי "להביע את תסכולו מההתנהלות של ליברפול" בעניינו, כך על פי "יאהו ספורט".

* בצרפת טוענים שעסקת קיליאן אמבפה לפריס סן ז'רמן מתקרבת. המתווה שמסתמן כרגע: 150 מיליון יורו יעשו את דרכם למונאקו, בתוספת אנחל די מריה או יוליאן דראקסלר.

* היורש שמונאקו סימנה לקיליאן אמבפה: קספר דולברג מאייאקס, שדורשת תמורתו כ-50 מיליון יורו. כך על פי "ל'אקיפ".

* פיליפ לאהם אמנם תלה את הנעליים בסיום העונה האחרונה, אך מסתבר שהוא עדיין מקבל הצעות. סט. פאולי מהליגה השנייה פנתה לקפטן נבחרת גרמניה לשעבר ובדקה אפשרות שיחזור מפרישה, אך לאהם הגיב: "ההצעה מחמיאה, אבל כנראה שלא אקבל אותה".

* על פי רדיו מונטה קרלו, קארים בנזמה נמצא לקראת חתימה על חוזה חדש בריאל מדריד, עד 2021.

* מי ששוב נמצא על הפרק מבחינת ברצלונה הוא ליאון גורצקה, 22, קשרה המוכשר של שאלקה שמסיים חוזה בקיץ הבא. הקטלאנים עשויים לרכוש אותו ב-30 מיליון יורו.

* ב"ספורט" הקטלאני טוענים כי גם וויליאן מצ'לסי ודני פארחו מוולנסיה ברשימות של ברצלונה, כשלאחרון יש סעיף שחרור בסך 50 מיליון יורו והוא כבר שיחק תחת ארנסטו ואלוורדה בעונת 2012/13.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
יקבל חוזה חדש. קארים בנזמה/רויטרס

* על פי "סאן" הבריטי, יובנטוס מעוניינת בבלם צ'לסי גארי קייהיל, שעשוי להצטרף על תקן יורשו של לאונרדו בונוצ'י.

* פריס סן ז'רמן סימנה את וונדל בן ה-19, הקשר המוכשר של פלומיננזה הברזילאית. בצרפת מדווחים שהמשא ומתן בעיצומו והשחקן צפוי להצטרף בינואר.

* ועוד הפתעה מכיוון פ.ס.ז': על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, סגנית אלופת צרפת הציעה לנאפולי 7 מיליון יורו על פפה ריינה. השוער הספרדי, שיחגוג בסוף החודש יום הולדת 35, עשוי להרוויח 3.5 מיליון יורו לעונה בצרפת.

* רומא פנתה לליון בעניינו של מקסוול קורנה הצעיר ומוכנה לשלם 20 מיליון יורו כדי להחתים את שחקן הכנף שהשתייך לנבחרת הצעירה של צרפת ובחר לעבור לייצג את חוף השנהב.

* בורדו הגישה הצעה בסך 6 מיליון יורו לפ.ס.ו איינדהובן כדי לרכוש את החלוץ לוק דה יונג, אבל ההולנדים דורשים סכום כפול.

* לסטר סיטי רוצה לבצע לפחות עוד החתמה אחת בחלון הנוכחי ומוכנה לשלם לבורוסיה מנשנגלדבאך 20 מיליון יורו עבור תורגן הזאר הבלגי. גם אניסה, קשר לודוגורץ שהיה מועמד בעבר להפועל באר שבע ושיחק נגדה במוקדמות הצ'מפיונס, נמצא על הכוונת.

* ווסטהאם הגישה הצעה לסנדרלנד כדי לרכוש את הקשר האחורי דידייה אנדונג, אבל גם ליון בתמונה.

פפה ריינה שוער נאפולי לאחר שעצר פנדל של מריו באלוטלי. GettyImages
מעבר יוקרתי בגיל 35? פפה ריינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully