וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: אלוף העולם בהרמת משקולות הוכה למוות בקטטה

אנדריי דראצ'ב, לשעבר אלוף העולם ואירופה בקטגוריית המשקל עד 120 ק"ג, נקלע לעימות ברוסיה. הוא ספג בעיטה בראשו ולאחר מכן אגרופים ומת בדרכו לבית החולים. הסרטון הקשה התפרסם ברשת

טרגדיה ברוסיה. אלוף העולם ואלוף אירופה לשעבר בהרמת משקולות (בקטגוריית המשקל עד 120 ק"ג), אנדריי דראצ'ב, הוכה למוות במהלך קטטה. סרטון של הקטטה, המראה היטב את הרגע בו דראצ'ב הותקף על ידי האיש שהרג אותו, פורסם ברחבי הרשת והפך לוויראלי.

הקטטה התרחשה מחוץ לבית קפה "גאלרי" בעיר חברובסק, הממוקמת במזרח הרחוק הרוסי, כ-30 ק"מ מהגבול עם סין. כמה מקומיים התגרו בדראצ'ב, בן 31 במותו והזמינו אותו לקרב. על פי המשטרה המקומית, מרים המשקולות הציע לאותם צעירים לפתור את העימות ביניהם בזירת אגרוף מסודרת, עם כפפות, אולם אלה לא המתינו.

בסרטון ניתן לראות את דראצ'ב ואת האיש שהרג אותו (בן 25, שנמלט מהמקום והמשטרה טוענת כי היא יודעת את זהותו ותלכוד אותו בהקדם), ללא חולצות, ניצבים זה מול זה. ההורג בועט בראשו של דראצ'ב, שמאבד את ההכרה, צונח לקרקע ומיד לאחר מכן סופג סדרת אגרופים לראשו. הוא הובהל לבית החולים ומת בדרכו לשם, באמבולנס, כתוצאה מטראומה מוחית.

בסרטון אף ניתן לראות כיצד עוברי אורח מצלמים את הקרב בטלפונים סלולרים ורק לאחר שדראצ'ב נופל וסופג את האגרופים, מגיע צופה ומפריד בין הצדדים. גם מאבטחי בית הקפה לא התערבו. מדובר במוות טראגי שני לאחרונה ברוסיה, זאת לאחר שבחוד ששעבר נדקר למוות אלוף אירופה בהיאבקות בסגנון חופשי, יורי ולאסקו, גם כן בעיצומה של קטטה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דראצ'ב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully