וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטון סירבה להעביר את תומר חמד לקרדיף כחלק מעסקת קנת זוהורה

באנגליה מדווחים שמוליכת ליגת המשנה מתעקשת לקבל את החלוץ הישראלי בנוסף לסכום של 10 מיליון ליש"ט, אך ברייטון לא מוכנה לשחררו בשלב זה. חמד צפוי לרדת לספסל מול לסטר סיטי

תומר חמד שחקן ברייטון מול סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יחזור לצ'מפיונשיפ? תומר חמד/GettyImages

האם אחרי מחזור אחד בלבד בפרמיירליג, תומד חמד יחזור לצ'מפיונשיפ? באנגליה התפרסמו הבוקר (שבת) דיווחים לפיהם קרדיף נענתה בחיוב לפניה של ברייטון שמציעה לוולשים את תומר חמד ועוד 10 מיליון ליש"ט בתמורה לחלוץ הדני שלה קנת זוהורה, שכבש בעונה שעברה 12 שערי ליגה. בברייטון טוענים כי קרדיף היא זו שדרשה לשלב את חמד בעסקה, והם מסרבים להיענות לבקשה, לפחות בשלב זה.

חמד פתח במחזור הפתיחה במשחק הביתי מול מנצ'סטר סיטי, אך התקשה מול ההגנה החזקה של פפ גווארדיולה והוחלף בדקה ה-60 על ידי גלן מארי, מלך שערי הקבוצה אשתקד, שצפוי לפתוח על חשבון הישראלי מאוחר יותר במשחק החוץ שלה מול לסטר סיטי.

כזכור, ברייטון שברה מוקדם יותר הקיץ את שיא ההעברות שלה כשהחתימה את החלוץ המצוין של קלאב ברוז' חוסה איסקיירדו תמורת סכום משוער של 13.5 מיליון ליש"ט, מה שמגביר את התחרות של הישראלי על חולצת ההרכב בעמדה שהופכת להיות עמוסה יותר ויותר. זוהורה פתח בשלושת מחזורי הפתיחה עם קרדיף שמובילה את הליגה בינתיים עם מאזן מושלם ושלושה ניצחונות על האפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully