וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירים ועשירים: איזה כוכב קולנוע הכי אהבתם בסרטי מכוניות?

15.8.2017 / 15:27

12 שחקנים מגוונים כיכבו בסרטי פעולה מרהיבים עם מרדפים עוצרי נשימה. מי לדעתכם ראוי לתואר "הנהג הטוב ביותר בקולנוע"?

מי שעוקב אחרי ג'יסון סתתהם ("טרנספורטר", "קראנק") יתקשה למצוא את הכפיל שלו בין בעיטה למפשעה לנהיגה במכונית חורכת אספלט. סתתהם הוא ספורטאי מחונן וגם מומחה באמנויות לחימה שמקפיד להפגין את הכישורים שלו בכל הזדמנות על המסך. כמוהו, חלק ניכר מהכוכבים הגדולים של ז'אנר סרטי הפעולה מסרבים לאפשר לכפילים לבצע את הפעלולים המסוכנים במקומם, בין היתר כדי לצמצם את השימוש ב-CGI.

רק לפני כמה ימים, דווח שטום קרוז בן ה-55 נפצע במהלך צילומי הסרט הבא בסדרת "משימה בלתי אפשרית" הבלתי נגמרת - ומספר הצלקות שהוא נושא על גופו כנראה גדולה מכמות הסרטים שצבר ברזומה שלו. קרוז אינו היחיד כמובן שמבלה עם הצוות הרפואי בין סצינה אחת לאחרת; דניאל קרייג, סוכן הוד מלכותה (שישוב לגלם את דמותו של ג'יימס בונד לפחות בעוד 2 סרטים תמורת סכום דמיוני) נחבט ללא הרף כמעט בכל סרטי 007 האחרונים. כמו עמיתו האמריקני מ"ימי הרעם", מעדיף הבריטי המחוספס לרסק את העצמות מאשר לתת למישהו אחר לעמוד מול המצלמות.

את מעריצי סרטי המרדפים וסרטי הפעולה אפשר לחלק לשני מחנות; יש את מי שמעדיפים סרטים קלאסיים של שנות ה-60 עם נהגי מירוץ אמתיים כמו סטיב מקווין, ג'יימס דין או ג'יימס גארנר. מנגד, יש את דור האייפון שדוהר לבתי הקולנוע לראות את וין דיזל מדלג מבניין אחד לאחר בגובה 200 מטר ספון במכונית קיצון נדירה - לועג לכל חוקי הפיסיקה.

קיבצנו כמה מהשמות הבולטים בסוגה הזו, כדי שתחליטו אתם איזה כוכב הצליח טוב יותר מכולם להעביר על גבי מסכי הקולנוע שכל מה שיש בו זה כשרון ואומץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully