וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קליבלנד לא מצליחה ליצור קשר עם קיירי אירווינג"

בארצות הברית טוענים שהרכז שביקש לעזוב "לא מדבר עם אף אחד במועדון". ב-ESPN מדווחים: לברון רוצה את ג'וש ג'קסון, פיניקס לא תוותר עליו. מייק מילר: "קיירי ישקול את דנבר"

עריכה: מתן חדד

20 ימים חלפו מאז שקיירי אירווינג ביקש לעזוב את קליבלנד. שישה ימים חלפו מאז שהבקשה הזו פורסמה לראשונה בתקשורת האמריקאית, והקאבס מתקשים להרגיע את הרוחות. אפילו אם היו רוצים לנסות ולפייס את הכוכב שלהם, או לנסות להפגיש אותו עם לברון ג'יימס וטיירון לו, כרגע הם לא יכולים לעשות זאת.

על פי דיווח ב-The Atlantic, "קליבלנד לא מצליחה ליצור עם אירווינג קשר. הוא לא מדבר עם אף אחד במועדון". הג'נרל מנג'ר החדש קובי אלטמן אמנם טען כי "אנחנו נמצאים בדיאלוג עם נציגיו של אירווינג", אך איתו, כך עושה רושם, הנהלת סגנית האלופה לא מדברת - גם לא אחרי ששב ממסע היח"צ שלו מטעם נייקי בסין.

מייק מילר, ששיתף עימו פעולה בקליבלנד, טוען שכדאי לקחת בחשבון גם את דנבר במירוץ אחר אירווינג. "אני חושב שהוא ישקול את הנאגטס", אמר שחקן העבר של דנבר. "כמו כולם, הוא יודע שדנבר היא עיר בלתי רגילה. ומה שבנו פה - הוא יהיה משוגע אם הוא לא ישקול את דנבר. ברור שהוא מתעניין. הסגנון שלו מושלם עבורם, אם הוא יגיע לנאגטס זו תהיה סיטואציה נהדרת".

על פי פאבלו טורה מ-ESPN, לברון סימן את השחקן אותו היה רוצה בטרייד על קיירי - ג'וש ג'קסון, שנבחר רביעי בדראפט על ידי פיניקס. "לברון עושה מה שהוא עושה בדרך כלל בקיץ. להבנתי הוא לא מדבר רק עם דרק רוז ואריק בלדסו, הוא גם מדבר מאחורי הקלעים עם ג'יימס ג'ונס". ג'ונס, למי ששכח, שיחק עם קינג ג'יימס לאורך שנים, גם במיאמי וגם בקליבלנד, וכיום הוא חלק מהצוות הניהולי של הסאנס. "להבנתי, לברון שאל אותו: 'האם ג'וש ג'קסון יוכל להיות בעסקת קיירי? ולפי מה ששמעתי, התשובה היא שלילית. לברון עובד בשם קליבלנד, לפחות השנה".

עוד בנושא:

דן גילברט: "מצפה מקיירי להיות חלק מהקבוצה בפתיחת מחנה האימון"
בחרו את הטרייד המושלם: לאיזו קבוצה קיירי אירווינג צריך לעבור?
למאר אודום: "עשיתי קוקאין בכל שנייה פנויה, לחצתי ידיים עם המוות"
אדם סילבר: "הרחבת הליגה בלתי נמנעת. סיאטל תהיה אחת מהראשונות שנבדוק"

שחקן קליבלנד קאבלירס קיירי אירווינג. AP
מה יהיה? אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully