וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יש סיכום סופי בין פ.ס.ז' לניימאר, אמבפה יחליפו בברצלונה?

ב"לאקיפ" טוענים שהברזילאי סיכם על חוזה לחמש עונות במועדון הצרפתי עם שכר עתק של 30 מיליון יורו לעונה, טיאגו מוטה: "נקבל אותו בזרועות פתוחות". הקטלאנים הצטרפו למאבק על כוכב מונאקו

אתר רשמי

בזמן ששאלת ניימאר ממשיכה להסעיר את עולם הכדורגל, הברזילאי בינתיים מככב על כר הדשא וגם הבוקר הוא כבש את שער הניצחון של ברצלונה ב-0:1 על מנצ'סטר יונייטד של מוריניו בטורניר ההכנה בארה"ב. בזמן שבספרד רוב כלי התקשורת די מיישרים קו עם ההערכה שניימאר אכן יעבור לפריס סן ז'רמן, ב"לאקיפ" הצרפתי מדווחים היום שחוזהו של ניימאר בפריס מסוכם במלואו ושהקבוצה הצרפתית צריכה לסגור את תנאי ההעברה מול ברצלונה. על פי הדיווח ניימאר יחתום לחמש שנים בפריס עם שכר שנתי של לא פחות מ-30 מיליון יורו נטו לעונה. הברזילאי ואביו כבר נתנו את הסכמתם לחוזה החדש כשרק החתימה חסרה.

ובינתיים, על פי "לה פריסיאן", אחד המועמדים המובילים להחליף את הכוכב הברזילאי בברצלונה הוא לא אחר מקיליאן אמבפה. סגן נשיא מונאקו הכחיש את הסיכום של ריאל מדריד עם היהלום בן ה-18, וכעת הקטלאנים הצטרפו לבלאנקוס ולמנצ'סטר סיטי במירוץ אחריו.

עוד בנושא:

הכנה: ברצלונה ניצחה 0:1 את מנצ'סטר יונייטד משער של ניימאר
פריס סן ז'רמן מגבירה את הלחץ על ניימאר, פסימיות בברצלונה
ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"

שחקני ברצלונה ניימאר, ג'ורדי אלבה. AP
עוד צעד בדרך לפריס. ניימאר/AP

ג'רארד פיקה שחולל סערה כשפרסם תמונה עם ניימאר ורמז שהברזילאי יישאר בברצלונה, העניק ראיון למגזין כדורגל יפני והפעם לא התייחס לכוכב הגדול. הוא כן נשאל האם ירצה לאמן יום אחד, אחרי הפרישה, והשיב: "אני לא בנוי להיות מאמן, אני רוצה להיות נשיא ברצלונה, זה החלום שלי". על הגעתו של ארנסטו ואלוורדה אמר: "היו הרבה חילופי מאמנים, אבל הפילוסופיה של ברצלונה נותרה זהה. הגעתו מגבירה את המוטיבציה של כולנו".

טיאגו מוטה כבר לא יכול לחכות לאפשרות לשתף פעולה עם ניימאר בקבוצת הפאר הצרפתית. "כמובן שאנחנו מדברים", הודה שחקן פריס סן ז'רמן. "הוא שחקן מצוין, מדוע שלא נרצה אותו? כולנו היינו רוצים שהוא יגיע. בארסה לא רוצה לאבד אותו, הוא שחקן שיכול לעשות שינוי. אם הוא יגיע, נקבל אותו בזרועות פתוחות. אני מקווה שזה יסתיים היטב לפ.ס.ז', כי לשחק עם שחקן ברמתו זה נדיר. הוא שחקן ברמה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully