וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה משולשים אתם רואים? החידה המבלבלת שמטריפה את הרשת

27.7.2017 / 8:36

חידה פשוטה לכאורה שעלתה לרשת ביקשה מאנשים לחשב כמה משולשים הם רואים בתמונה, והיא הותירה את הגולשים ללא מילים. תשובותיהם נעו בין 4 ל-44 ומתמטיקאי הוזעק כדי לעזור להגיע לתשובה הנכונה

Abhilash Thiruvarppu

אדם בשם קומאר אנקיט העלה לאתר quora.com חידה פשוטה לכאורה, והצליח לבלבל ולהטריף את הרשת. החידה כללה תמונה ושאלה: כמה משולשים יש פה? החידה שותפה אלפי פעמים בפייסבוק ובמהרה התברר לגולשים שהיא לא פשוטה כלל. התשובות שהוצעו היו מגוונות ונעו על טווח רחב מאוד, מ-4 ועד 44, עד שבסופו של דבר מתמטיקאי בשם מרטין סילברטנט נחלץ לעזרת ההמונים ושרטט דיאגרמה פשוטה שמסבירה כיצד להגיע לתשובה הנכונה. אז מהי התשובה לדעתכם?

כמה משולשים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נו? כמה יצא לכם? מוכנים לגלות את התשובה?
.
.
.
.
.
.
.
.
התשובה הנכונה היא... 25 משולשים. 24 מהם נמצאים בשרטוט עצמו, ואחד נוסף מסתתר באות A שבחתימתו של הצייר. אם אתם פשוט לא מצליחים להבין מדוע זוהי התשובה, יהיה לכם קל בהרבה אחרי שתדעו את האסטרטגיה לפתרון. בשורה הראשונה יש שישה משולשים (שלושה מופרדים, שניים שעשויים מזוגות משולשים ואחד שכולל את כולם). על ידי שימוש באותה אסטרטגיה ניתן לראות כי גם בכל אחת משלוש השורות האחרות יש שישה משולשים. כך קיבלנו 24, וכאמור המשולש הנותר נמצא בחתימת הצייר. מספר גולשים ציינו שהתשובה הנכונה יכולה להיות גם 26, אם נחשיב את המילה "משולשים" שכתובה בחידה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

הנה הפתרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • חידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully