וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"

המגן הגיב לציוץ של ג'רארד פיקה ("מקווה שזו לא בדיחה"), בספרד טוענים: ברצלונה תנסה לרכוש את קוטיניו ופאוליניו כדי לשכנע את ניימאר להישאר, אך מסי לא מעוניין בצירוף השני

יח"צ - חד פעמי

עם ציוץ אחד קטן, שתי מילים בלבד ותמונה, ג'רארד פיקה שוב הסעיר בליל אמש (ראשון) את עולם הכדורגל. בלם ברצלונה, שכבר הראה בעבר כי הוא מבין היטב את כוחה של הרשת החברתית, צייץ רגע לפני חצות (שעון ישראל) תמונה שלו ושל ניימאר עם הכיתוב: "הוא נשאר" וזכה לכ-100 אלף ריטוויטים וכ-200 אלף לייקים (לצד עוד כ-670 אלף לייקים באינסטגרם), רבים מהם כמובן מצד אוהדים של ברצלונה, שראו בדברים של פיקה ניצוץ חדש של תקווה, לפיה הם יצליחו לשמור אצלם את הסופרסטאר הברזילאי שהתקרב בימים האחרונים למעבר לפריס סן ז'רמן.

התקשורת הספרדית מיהרה לנסות ולנתח את משמעות הדברים של פיקה. בצד המדרידאי לא פספסו את ההזדמנות לעקוץ את שנוא נפשם וב"אס" נכתב: "פיקה בוחר להתחפש לנשיא ברצלונה ומודיע שניימאר נשאר". בעיתון ציינו כי ייתכן שהלחץ של כמה מכוכבי בארסה ובראשם פיקה, ליאונל מסי ולואיס סוארס, הצליח לשכנע את ניימאר לוותר על המעבר לצרפת. ב"מארקה" אף כינו את הבלם "הנשיא פיקנבאואר", על שמו של פרנץ בקנבאואר, אגדת העבר של באיירן מינכן: "לברצלונה אין כרגע נשיא שמסוגל לקחת את המושכות לידיים ולכן, פיקה, הקפטן בלי הסרט של הקבוצה, הוא זה שמנסה לשנות את המצב לטובת בארסה".

ובעוד שבמדריד עדיין סקפטיים לגבי ההודעה של פיקה, הרי שבברצלונה כבר חגגו את ההישארות של ניימאר. איבן ראקיטיץ' הגיב לפוסט של הבלם באינסטגרם עם "Vamooooooos" ("קדימה") ושחקן העבר של המועדון גארי ליניקר האנגלי כתב בספרדית בחשבון הטוויטר שלו: "איזה חדשות טובות".

גם ג'ורדי אלבה נשאל על הציוץ ואמר: "תצטרכו לשאול את פיקה. אני לא יודע מה הוא אמר לניימאר, אני עדיין לא דיברתי איתו. אני לא יודע אם זו בדיחה, אני מקווה שלא. ניימאר הוא עדיין שחקן ברצלונה עד שמישהו יגיד אחרת. הוא מאוד רגוע בחדר ההלבשה והוא מאוד, מאוד שמח כאן. אני לא צריך לשכנע אף אחד להישאר, עבורי זהו המועדון הטוב בעולם".

עוד בנושא:

סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"
לאונרדו בונוצ'י: "המשימה היא להחזיר את מילאן למקומה הטבעי"
הכנה: מנצ'סטר יונייטד גברה על ריאל מדריד בפנדלים

התגובה של ראקיטיץ' לפוסט של פיקה

אז איך תצליח ברצלונה להשאיר את ניימאר? לא ברור. על פי "מונדו דפורטיבו", הברזילאי לא יקבל חוזה חדש, אך ברצלונה כן תהיה מוכנה לשכנע אותו בדרך אחרת - על ידי החתמה של השחקנים האהובים עליו, פאוליניו ופיליפה קוטיניו. בכך יקבל ניימאר מושבה ברזילאית, כשם שצפויה לו בפריס סן ז'רמן עם דני אלבס וטיאגו סילבה.

עם זאת, ב"דון בלון" טוענים שמסי לא חושב שפאוליניו מתאים לרמה של ברצלונה, מה שגרם למתח בין השניים. זאת ועוד: על פי הדיווח, הפרעוש גם לא אוהב את העובדה שניימאר מנסה להתערב במדיניות הרכש של המועדון.

עוד באותו נושא

הכנה: מנצ'סטר יונייטד גברה על ריאל מדריד בפנדלים

לכתבה המלאה

עוד תמונה שהלהיבה את ברצלונה

לצד האופטימיות הגוברת הזו, החדשות שמגיעות מהתקשורת הקטלאנית לא ממש חיוביות עבור בארסה. באישון לילה דווח ב"ספורט" כי הפגישה האחרונה בין אביו של ניימאר לבין ראשי המועדון "לא הייתה חיובית ולא התנהלה כמצופה" וכעת, אחרי כמה שעות בהן נדמה היה שניימאר והמועדון יגיעו לסיכום מחודש, ייתכן כי הדברים שוב קיבלו תפנית שתוביל לעזיבתו.

יתרה מכך, אחרי הפגישה השלילית המדוברת, אפשרות העזיבה הפכה לגדולה מאי פעם. בשל כך, ברצלונה הבהירה שוב כי לא תסכים לקבל פחות מה-222 מיליון יורו שהיא דורשת על ניימאר. בספרד טוענים כי ההבהרה הזו של בארסה מעידה על כך שהמועדון מבין כי הוא עומד למכור את השחקן. לואיס מיגלסאנס מ"ספורט" דיווח במהלך הלילה כי החוזה של ניימאר בפריס סן ז'רמן מוכן וממתין רק לחתימת הברזילאי.

היום הכותרת הראשית ב"ספורט" הקטלאני מצטטת את "מקורביו של ניימאר", שטוענים: "השחקן עדיין לא קיבל החלטה". אגב, גם הירושי מיקיטני, נשיא חברת Rakuten, החברה שמאמצת את ברצלונה, העלה תמונה שלו עם ניימאר ופיקה, שאולי רומזת על הנכונות של ניימאר להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully