וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוך למרדפים: לראשונה, פורד F-150 במשטרת התנועה האמריקנית

24.7.2017 / 12:15

הרכב הכי נמכר באמריקה, פורד F-150 החדש גויס לשורותיה של משטרת התנועה האמריקנית. ה-'ריספונדר' יוצא לעשות סדר בכבישים, בשבילים ובגבולות

אתר יצרן

נהוג אולי להניח שהמכונית הכי נמכרת באמריקה היא גרסת סדאן ממוצעת, אבל התואר הזה שייך לרכב העבודה המיתולוגי פורד F-150. זה מעל 30 שנה שהוא מככב בצמרת המסירות בארה"ב והנה כעת אחרי ששבר כל שיא אפשרי, הוא זוכה אפילו להתגייס למשטרה האמריקנית שהחליטה לרתום את יכולותיו הוורסטיליות למרדפים בכביש ובשטח.

ה-F150 המשטרתי, שנקרא בלקסיקון האכיפה 'ריספונדר' (או "המגיב" בתרגום חופשי), מוכן לנהיגה מבצעית מהסוג התובעני ביותר שאפשר לדמיין; מנוע ה-3.5 ל' טורבו בחרטום מפיק 375 כ"ס ומעל 60 קג"מ בחיבור לתיבת 10 הילוכים אוטומטית 'סלקטשיפט' והנעה כפולה.

לדברי פורד, הוא מסוגל להעפיל למהירות של 170 קמ"ש ולשמור על יציבות כיוונית גבוהה בעת מרדפים מסוכנים, בין היתר משום שעבר כיול על ידי חטיבת המירוצים של פורד והוא עטוף תרכובות אלומיניום חזקות (בשימוש צבא ארה"ב). כושר הגרירה שלו, נאמד ב-3 טון.

"ה-F-150 ריספונדר הוא הרכב המשטרתי המושלם לכל תנאי הנהיגה", כך אומר סטיבן טיילר, ראש מחלקת המדור המשטרתי בפורד." מלבד היכולת שלו בכביש, הוא מושיב חמישה אנשים בנוחות, שעה שהוא מסוגל לקחת אותם לשטח קשה, במיוחד באזורים כפריים או בקרבת הגבולות".

שיפורים נוספים שאפשר למצוא בו כוללים מערכת בלימה משודרגת עם חומרי חיכוך עמידים בעומס גבוה, חישוקי 18 אינטש קלים עם צמיגי all-terrain, ומערכת חשמלית מגובה באלטרנטור 240 אמפר לתמיכה בהתקנים אלקטרוניים רבים בחלל הנוסעים.

ה-F150 'ריספונדר' מצטרף לשורה ארוכה של רכבי פורד שנמצאים בשירות המשטרה; טאורוס סדאן, פורד אקספלורר, פורד פיוז'ן הייבריד ואפילו פורד טרנזיט מיוחד שעבר הסבות מורכבות להובלת אסירים מסוכנים.

פורד F-150 אינטרספטור. יצרן, אתר יצרן
פורד F-150 אינטרספטור/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully