וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תומאש פקהארט דורש סעיף יציאה, תתקיים פגישה נוספת

20.7.2017 / 23:30

החלוץ עבר את הבדיקות אחרי שנחת בארץ, אך בפגישה עם ראשי המועדון הוסיף סעיף אותו אין בכוונת האלופה לאשר. בשישי: פגישה נוספת. בן שהר סובל מקרע ברצועות הכתף וייעדר כמה חודשים

קובי אליהו

1. השחמט של ברק בכר

בהפועל באר שבע היו מרוצים מאוד מההעפלה לשלב השלישי במוקדמות ליגת האלופות אתמול (רביעי), כאשר בקבוצה החמיאו למאמן ברק בכר על המערך שהציב בתחילת המשחק ועל כך שפתח בהרכב התקפי למרות שתוצאת תיקו הייתה מספיקה לו כדי להעפיל. בסיום המשחק בשבוע שעבר מאמן האלופה ההונגרית אמר שמצא את נקודות התורפה של באר שבע ושהטקטיקה שלו הצליחה. בבאר שבע מעידים שהדבר הכעיס את בכר ואף הכניס אותו לדריכות גדולה ורצון להכין למאמן ההולנדי של הונבד הפתעה. למרות ששקל מערך של שלושה בלמים, בכר החליט שג'ון אוגו ישחק בלחץ גבוה ושמיכאל אוחנה יחליף את מהראן ראדי. בדקות הראשונות המערך הצליח והכריע למעשה את ההתמודדות. גם אנתוני וואקמה זכה למחמאות אדירות על עוד משחק מצוין שמוכיח שהוא השחקן החשוב בקבוצה. בבאר שבע ציינו שלא סתם היה חשוב לראשי המועדון לסיים את הסוגיה שלו במהרה כשבחודשים הקרובים ישודרג שכרו.

"ידענו שנבוא לשחק את המשחק שלנו וזה מה שקרה. אסור לשכוח שזו תחילת העונה ונשתפר ממשחק למשחק", אמר מאור מליקסון שמפנטז גם על שלב הבתים של ליגת האלופות. "אין ספק שזה חשוב לי כי הייתי קרוב פעמיים, אבל אם אעשה את זה עם הפועל באר שבע זו תהיה הפסגה בשבילי".

עוד בנושא:

וואקמה כיכב, הפועל באר שבע ניצחה את הונבד בהונגריה
חשש שבן שהר ייעדר תקופה ארוכה בגלל פריקת כתף קשה
הכירו את היריבה הבאה: לודוגורץ רזגארד

בן שהר, שחקן הפועל באר שבע. GettyImages
עלול להיעדר עד סוף 2017. בן שהר/GettyImages

2. בן שהר ייעדר כמה חודשים

לצד השמחה על הניצחון וההעפלה, בבאר שבע היו גם מאוכזבים מהפציעה של בן שהר. החלוץ נפגע אמש בכתף ולאחר שנבדק התברר כי הוא סובל מקרע ברצועות הבריח. כעת שוקל שהר האם לצאת לניתוח או לנסות להתגבר על הפציעה ללא התערבות כירורגית, כפי שעשה בעבר אליניב ברדה. בכל מקרה מדובר בהיעדרות של כמה חודשים והחלוץ יחזור ככל הנראה רק לקראת סוף שנת 2017.

מלבד שהר, גם ברדה הדאיג את אנשי האלופה. הקפטן הרגיש כאב בשריר האחורי וביקש להתחלף. עם זאת רק היום יתברר ממה ברדה סובל כאשר ההערכה האופטימית מדברת על כיווץ בלבד, מה שיאפשר לחלוץ לשחק במשחק הקרוב מול לודוגורץ. ההערכה הפסימית מדברת על מתיחה שתגרום לשחקן להיעדר מהמשחק. לגבי מיהאי קורהוט שהוחלף, הרי שהשחקן הרגיש עייפות ואין הוא סובל מפציעה. בבאר שבע הודיעו היום שהמשחק הראשון מול הבולגרים יתקיים ביום רביעי ב-20:00 באצטדיון טרנר.

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אחרי הפציעות של שהר וברדה הוא מאוד חיוני. תומאש פקהארט/קובי אליהו

3. המושיע הצ'כי

הפציעה של שהר מביאה לכך שבבאר שבע יחסרו חלוץ בסגל. אלא שכבר מחר (שישי) עשויה הקבוצה להודיע על חיזוק בעמדה זו. כידוע תומאש פקהארט הצ'כי סיכם את תנאיו בקבוצה, והיום בבוקר נחת בישראל ועבר בדיקות רפואיות.

לאחר מכן נפגש פקהארט עם ראשי המועדון במטרה לסגור סופית את תנאי החוזה, אלא שהחלוץ הוסיף דרישה לסעיף יציאה, אותו במועדון לא נתנו לשחקנים בכירים אחרים (קואנקה, וואקמה, שהר) וגם לא למאמן בכר. בבאר שבע אין כוונה לאפשר סעיף כזה וקיים חשד כי פקהארט מתלבט בגלל הצעות שקיבל מהליגה הצרפתית, אך הצדדים יפגשו שוב מחר בתקווה להשלים את העסקה. אם אכן תושלם, הצ'כי יחתום רשמית לשלוש שנים וירוויח מעל חצי מיליון יורו בעונה.

.

הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת. ברני ארדוב
הכנסה יפה. אלונה ברקת/ברני ארדוב

4. אלונה יכולה לחייך בדרך לבנק

מלבד הפן המקצועי, בבאר שבע כבר הבטיחו לעצמם הכנסה נאה בשל ההעפלה לשלב הבא. ההשתתפות בשלב השני של המוקדמות הבטיחה לבאר שבע 320 אלף יורו מענק מאופ"א, כאשר ההעפלה סידרה לפחות 420 אלף יורו נוספים. משמעות הדבר היא שאם הקבוצה תודח בפלייאוף, היא תבטיח לעצמה כשלושה מיליון שקלים מענקים. כמו כן בבאר שבע הרוויחו נקודת דירוג כשהמטרה להשיג כמות גדולה של נקודות דירוג העונה כדי להפוך למדורגים גם בשלבים מתקדמים יותר כבר החל מהעונה הבאה.

(עדכון ראשון: 6:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully