וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איסק קואנקה צפוי להגיע לישראל בתוך מספר ימים

27.6.2017 / 17:36

שחקן הכנף המועמד לחזק את האלופה ימריא ארצה מיד לאחר שיקבל אישור מעורכי דינו כשכל הפרטים כבר סוכמו. בבאר שבע מפרגנים למוחמד גדיר שכבש צמד במשחק האימון מול לובין הפולנית

שחקן גרנאדה איסק קואנקה. GettyImages
צפוי לחתום לשנתיים. קואנקה/GettyImages

גורמים בכדורגל הספרדי מעריכים כי איסק קואנקה ימריא לישראל ביום חמישי או שישי על מנת לחתום בשורות הפועל באר שבע. קואנקה הוא שחקן כנף ששיחק העונה בגרנאדה שירדה לליגת המשנה בספרד. בעבר שיחק הספרדי גם באייאקס, דפורטיבו לה קורוניה ובורסאספור, לפני שחתם בגרנאדה בינואר 2016

לוואלה ספורט! נודע שהיום (שלישי) החלו עורכי הדין של השחקן לעבור על טיוטת החוזה. זאת לאחר שכל הפרטים סוכמו ואם עורכי הדין יאשרו זאת באופן סופי השחקן ימריא מידית לישראל לעבור בדיקות רפואיות ולחתום לשנתיים עם אופציה של האלופה הישראלית להאריך בעונה נוספת.

עורכי הדין העריכו כי עבודתם תימשך כיומיים, כשבפרק זמן זה הם יעברו באופן קפדני על כל פרטי חוזה. כשיתקבל אישור מהצוות המשפטי איסק קואנקה ייצא לישראל.

עוד בנושא
ארבעה שחקנים ומנהל מרומניה: האם דודו דהאן הפך לאיש החזק בהפועל עכו?
מאור בוזגלו מועמד להחליף את טל בן חיים במכבי תל אביב

בינתיים בהפועל באר שבע החמיאו לחלוץ מוחמד גדיר שכבש צמד בניצחון 1:2 על זגלבי לובין הפולנית במשחק אימון שנערך אתמול. גדיר כך מעידים במועדון נמצא בכושר מצוין וצפוי להיות גורם משמעותי יותר השנה במועדון. גם הרכש החדש מבית"ר ירושלים דן איינבינדר זכה למחמאות על יכולתו במשחק.

בעניין אחר, גנט הבלגית ממשיכה לראות בבן ביטון כמועמד מוביל להצטרף לשורותיה וייתכן כי כבר לאחר צמד המפגשים מול הונבד במוקדמות ליגת האלופות ביטון יעזוב לקבוצה הבלגית.

בן ביטון הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
מבוקש בבלגיה. ביטון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully