וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתה רכה: ביונסה, ג'יי זי והתאומים יבלו את הקיץ באחוזה מטורפת

אור רוזנשטיין

28.6.2017 / 10:43

שיבוצים של מיליוני צדפים, אבן אוניקס שחורה ובריכה פנימית מרהיבה ביופייה. אם מישהו מחפש את היולדת הטרייה, נעדכן שהיא, התאומים הטריים ושאר בני המשפחה יבלו את הקיץ באחוזה שעולה 400 אלף דולר לחודש

מערכת וואלה!

(בווידאו: ביונסה וג'יי זי הפסידו את הבית לטובת טום פורד)

הרחבת המשפחה אינו עניין של מה בכך, בעיקר לא כאשר מדובר במשפחת המלוכה של ביונסה וג'יי זי. ביונסה, שילדה את תאומיה המיוחלים בניתוח קיסרי ב-12 ביוני, שוחררה ביום רביעי האחרון משהייה ארוכה בבית החולים היישר אל אחוזה מפוארת במיוחד על רצועת החוף של מאליבו, בה מתכננת המשפחה להתגורר למשך הקיץ.

התכנון הראשוני של הלידה המיוחלת בביתם הפרטי של בני הזוג המסוקרים ביותר בהוליווד, ככל הנראה ירד מהפרק הודות להמלצות צוות מקצועי ורפואי.

עוד בוואלה! בית ועיצוב:
חדר ממתקים וחניון שנראה כמו מוזיאון: הבית הקודם של ביונסה וג'יי זי
הכל למען הילדים: אנג'לינה ג'ולי רוכשת בית קרוב לבראד פיט
תחזיקו חזק: אחוזת החלומות של ליידי גאגא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתן הבריכה מוכר לקהל הרחב בתור אחוזת המלכה סופי-אן בניו אורלינס בסדרה דם אמיתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

האחוזה הידועה בשם La Villa Contenta או "הבית השמח", נבנתה ב-2012 עבור איל הנדל"ן ריצ'רד ויינטראוב ומדורגת ברשימות "הבתים היקרים ביותר בשוק" של המגזינים טיים ופורבס. היא מתומחרת בסכום של 54.5 מיליון דולר ותושכר לזוג עד סוף חודש אוגוסט עבור סכום צנוע של 400,000 דולר לחודש.

האחוזה משתרעת על פני שטח של 25.5 דונם וכוללת 10 חדרי שינה, 14 חדרי רחצה, גן ורדים, מגרשי טניס, ביתן אורחים מהודר ובו 6 חדרי שינה, מרתף יין, חדר מדיה, מכון כושר, חדר ביליארד, בריכה באורך 7.6 מ' ונוף אל האוקיינוס השקט. מכאן, אתם יכולים כבר להבין שהפרטיות מהפפראצי, כמובן, מובטחת.

עוד באותו נושא

תגידו מזל טוב: נטלי פורטמן התחדשה בבית שימיס לכם את הלב

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום טוב עבור התאומים הטריים לפתוח בו את החיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביתן הבריכה המפורסם של הווילה מוכר לקהל הרחב בתור האחוזה של המלכה סופי-אן בניו אורלינס בסדרה דם אמיתי. בהתאם לעיצוב האירופאי של שאר הנכס, הביתן בעל תקרת הזכוכית מעוצב בסגנון רומנסק ומעוטר בפסלים, נברשות ופיתוחים, כולם משובצים בכמיליון צדפות. בתוך הביתן ישנה בריכה בחיפוי זכוכית מורנו, אליה מגיעים דרך חדר מחופה באבן אוניקס שחורה.

עם שלל החפצים, הקישוטים יקרי הערך ויצירות האמנות באחוזה, נמנים פסיפס פיאטרה דורה מרהיב ועתיקות כגון ראש אריה בן 2,500 שנה שנמצא למרגלות הר הגעש וזוב באיטליה, מראת צ'יפנדייל מהמאה ה-18 ונברשות העשויות מאבן אחלמה ואבן קריסטל, גם הן מהמאה ה-18.

ביונסה, גראמי 2017. GettyImages
ישובו הביתה אחרי החום הגדול. ביונסה וג'יי זי/GettyImages

התאומים החדשים של צמד הכוכבים אולי עוד לא מבינים את מה שבלו אייבי כבר יודעת - שווה במיוחד להיות הילדים של ביונסה וג'יי זי. אבל העושר לא עוצר בבית: רק אתמול הכריזה המלכה בי על ארבע הזוכות במלגת Formation בשווי כולל של 100,000 דולר, שהוקמה לרגל חגיגות אלבומה המוצלח "לימונדה". המלגה נועדה כדי לקדם צעירות אפרו-אמריקאיות בתחומי האמנויות ולימודים אפרו-אמריקאיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר אוכל של אבירים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריכת אינפיניטי מול הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גנים מטופחים שלא מביישים את גני הטווילרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully