וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש יחויב לשלם לבית"ר ירושלים דמי השבחה של 450 אלף שקל

27.6.2017 / 18:14

כך קבע בורר ההתאחדות, משום שמכבי נתניה, שרכשה את השחקן מבית"ר, לא עשתה זאת. בית המשפט יכריע. עידן ורד ינסה להתאמן ואם לא יסבול מכאבים יהיה בסגל לושאש, ז'אורז'יניו צפוי לפתוח

צילום: רוני כנפו עריכה: שניר דבוש

בורר ההתאחדות לכדורגל, חנוך קינן, החליט היום (שלישי) כי השוער אריאל הרוש יחויב לשלם לבית"ר ירושלים דמי השבחה של 450 אלף שקל זאת לאחר שמכבי נתניה שקנתה את השחקן לאחר שעזב את בית"ר לא עשתה זאת. התיק עדיין סבוך כאשר עורך דינו של השחקן, רועי רוזן, מנהל הליך בבית המשפט על מנת לבטל את הבוררות בנושא ולהעבירו להחלטת בית המשפט.

יומיים לפני המשחק הראשון בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית, נגד ושאש ההונגרית, בבית"ר ירושלים עדיין לא יודעים מי ה-11 שיעמדו לרשותו של שרון מימר. כזכור, המשחק ייערך במושבה ללא קהל, כעונש על קריאות גזעניות מהעונה שעברה באותה מסגרת, של מוקדמות הליגה האירופית.

עידן ורד קיבל אחר הצהריים את תוצאות הצילום שערך שלשום, בו התברר שלא מדובר בקרע וכי השחקן סובל מעומס. היום (שלישי) בערב ומחר ורד ינסה להתאמן ואם לא יסבול מכאבים יהיה חלק המסגל. דן מורי התאמן אך עדיין סובל מכאבים ואילו ז'אורז'יניו כשיר וצפוי לפתוח.

עוד בנושא

3,500 אוהדי בית"ר חגגו עם השחקנים באימון הפתיחה הרשמי
יוסי בניון: "בית"ר ירושלים היא סגירת מעגל, מקווה לפרוש כאן"
הפסד בחזרה הגנרלית: בית"ר ירושלים נכנעה לפרנצווארוש 1:0

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. ברני ארדוב
ינסה לחזור להתאמן. עידן ורד/ברני ארדוב

בבית"ר סיפרו אתמול (שני) כי במהלך שלושת השבועות האחרונים הוגשו הצעות רשמיות ליותר מ-20 חלוצים אך כמעט כל מי שרצו או שסירב להגיע או שהעדיף אופציות אחרות: "חלק משתמשים בהצעות כדי לשדרג את עצמם במדינה שלהם או בליגות טובות יותר, לא מתלהבים לבוא לישראל כל כך מהר, במיוחד חלוצים להם יש את הביקוש הכי גבוה".

במקביל, בית"ר ממשיכה לעקוב אחר ההתפתחויות בין אלון תורג'מן למכבי חיפה. במידה והשחקן יתיר את חוזהו במועדון מתכוונים לפנות אליו ולנסות לצרפו. במקרה כזה, יצורף לקבוצה בלם זר. יאקוב רזזנצ'יק הפולני והקונגולזי וילפרד מוקה מוכנים להגיע גם לשנה אחת אך בבית"ר משהים את ההחלטה ואף אומרים: "בכל החלטה שתתקבל לא תהיה שלמות, הלוואי והיה מקום לעוד שני זרים אבל כרגע זה מה יש".

שרון מימר הראה לשחקנים אתמול קטעי וידאו ממשחקים של ושאש במסגרת הליגה ההונגרית, עם דגש על העובדה כי הקבוצה בעיקר משחקת מאחור ועל התקפות מתפרצות ומצבים נייחים. על אף שבבית"ר משדרים ביטחון, ישנו חשש גדול במועדון, גם בעקבות העובדה כי המשחק הביתי הוא ללא קהל, כי הקבוצה תסתבך בצמד המשחקים ותתקשה לעבור את ההונגרים.

עוד באותו נושא

3,500 אוהדי בית"ר חגגו עם השחקנים באימון הפתיחה הרשמי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully