וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן חתם בהפועל תל אביב: "עובר ממועדון גדול למועדון גדול"

היורדת ללאומית התחזקה במלך שערי הליגה של הזרים בכל הזמנים, שחתם לעונה וירוויח כ-100 אלף דולר. בני יהודה: "לגלבאן הוצע חוזה ותפקיד מקצועי אחרי הפרישה, אך לא קיבלנו תשובה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב ממשיכה להתחמש: אחרי שרק אתמול היורדת ללאומית החתימה את עומרי שקל, עידו אקסברג ודניאל גרץ, הקבוצה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של פדרו גלבאן, קשרה הארגנטינאי הוותיק של בני יהודה בעונה החולפת.

גלבאן (31) שהחל את דרכו המקצועית בשנת 2003 בחימנסיה לה פלאטה, הגיע בקיץ 2008 לישראל ושיחק בבני יהודה. הוא לבש את המדים הכתומים בשלוש קדנציות (7 עונות) שונות בהן כבש 121 שערים בכל המסגרות.

במשך שבועות התקיימו בין הארגנטינאי להפועל תל אביב מגעים. אולם גלבאן נתן עדיפות לבני יהודה ששלחה לו מסרים כפולים. מצד אחד, ההנהלה הכתומה טענה כי היא מעוניינת בו וטענה כי אבוקסיס הוא זה שיחליט סופית בעניין, ומצד שני היה ברור כי הדברים נעשים רק כדי לרצות את האוהדים שכבר פתחו בסוג של מחאה כנגד ההנהלה. אתמול באופן סופי התפוצץ המשא ומתן בין בני יהודה לבין גלבאן. לאחר שזה הגיע לפגישה עם הנהלת הקבוצה וקיבל הצעה נמוכה בהרבה מזו שקיבל מהפועל תל אביב. גלבאן אמר למקורביו: "ניסו לעשות צחוק ממני". הארגנטינאי סיפר כבר אתמול שיחתום בהפועל תל אביב וכך למעשה על הבוקר חתם על חוזה לעונה בשכר של 100 אלף דולר. חשוב לציין, כי גלאבן נמצא בהליך לקבלת אזרחות ישראלית וייתכן כי עוד העונה יחשב לישראלי.


עוד בנושא:

אתמול: עומרי שקל, עידו אקסברד ודניאל גרץ הצטרפו לאדומים
מוטי איוניר מונה למאמן הפועל תל אביב

שחקן בני יהודה פדרו גלבאן. מגד גוזני
חיזוק מרשים לאדומים. גלבאן/מגד גוזני

גלבאן הוא מלך השערים של השחקנים הזרים בכל הזמנים במסגרת הליגה עם 100 שערים. בנוסף הוא שיחק במכבי פתח תקוה והפועל אשקלון.

גלבאן אמר לאחר החתימה: "אני רוצה להודות לאוהדי בני יהודה ולאנשי המועדון. אני עובר ממועדון גדול למועדון גדול. בני יהודה זה הבית שלי, אבל אני צריך לחשוב על הקריירה. אני מקווה לעזור להפועל תל אביב לעלות בתום העונה לליגת העל. אני מודה לאנשים כאן שהאמינו בי ואשתדל להחזיר להם על האמון הזה".

הבעלים שרון ניסנוב: "אנו שמחים לצרף את פדרו לשורות הפועל תל אביב. מדובר באחד הזרים האיכותיים ביותר בישראל ואני בטוח שהוא יעזור לנו להעפיל בתום העונה בחזרה לליגת העל".

בבני יהודה קיבלו בהפתעה את הידיעה על החתימה של גלבאן ופרסמו תגובה כדלקמן: "מועדון בני יהודה קיבל בתדהמה את ההודעה על כך שפדרו גלבאן העדיף את ההצעה מהפועל תל אביב. אתמול ב-13:00 התקיימה פגישה בין הנהלת המועדון, גלבאן וסוכנו. במהלך הפגישה הוצע לגלבאן חוזה לעונה אחת בשכר של 80 אלף דולר. פדרו וסוכנו דחו את ההצעה בטענה שהם מחזיקים בהצעה טובה יותר מהפועל תל אביב. בשעות הערב המאוחרות התקיימה שיחה נוספת בין נציג הבעלים, יוסי כהן, וסוכנו של גלבאן, במהלכה שדרג כהן את ההצעה לגלבאן ל-100 אלף דולר ובנוסף הובטח לו תפקיד מקצועי במועדון לאחר פרישתו".

"לצערנו מאז אותה שיחה אף גורם במועדון לא קיבל תשובה מפדרו או סוכנו. נראה שמועדון בני יהודה ואוהדיו ראו בפדרו כסמל של המועדון, אך גלבאן לא הרגיש שום מחוייבות, אפילו לא מינימאלית למועדון בו שיחק כל כך הרבה שנים. צר לנו על הבחירה של פדרו לקטוע את המו"מ ולחתום במועדון אחר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully