וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי באר שבע ומכבי תל אביב: עומר אצילי נפגש גם עם מכבי חיפה

29.5.2017 / 13:41

קשר גרנאדה נפגש עם יעקב שחר. על פי גורמים במועדון, הפגישה הייתה בעניינים מקצועיים בלבד ובקרוב מאוד הוא אמור להחליט סופית היכן ישחק. עלות העברתו מוערכת בכמיליון יורו

עריכה: מתן חדד

אחרי שנפגש עם ראשי הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, עומר אצילי נפגש גם עם מכבי חיפה. גורמים במועדון אישרו היום (שני) כי השחקן הגיע לפגישה מקצועית בלבד, במהלכה שמע מה התכניות של גיא לוזון לגביו. יש לציין כי מכבי חיפה עדיין לא הגישה הצעה רשמית לגרנאדה עבור השחקן, ושם, כמו מכבי תל אביב ובאר שבע, ממתינים קודם להחלטה סופית של השחקן איזו קבוצה יעדיף. "נכון שהייתה פגישה עם אצילי, בימים הקרובים הוא יחליט היכן ישחק", אישר מקורב לשחקן את הידיעה.

עוד בנושא

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לעומרי בן הרוש
הפועל תל אביב: עומרי שקל חזר אחרי שנה וחצי, עידו אקסברד חתם
מכבי תל אביב: יונתן כהן חוזר מהשאלה, וידיגאל מועמד לריו אווה
טל כחילה חוזר לבית"ר ירושלים בכל הכוח

שחקן גרנאדה, עומר אצילי. GettyImages
מבוקש. אצילי/GettyImages

עלות העברת אצילי מוערכת על פי גורמים שונים בכמיליון יורו. יש לציין כי 160 אלף יורו כבר הועברו על ידי גרנאדה לאלי טביב, כפיצוי על העברת השחקן, וזאת ללא קשר לעסקה העתידית. יש לציין כי סעיף השחרור של אצילי הוא שמונה מיליון יורו, אולם סעיף זה נקבע באופן מסורתי על ידי קבוצות הליגה הספרדית לכל שחקן.

אצילי רשם העונה תשע הופעות ליגה במדי הקבוצה הספרדית, רק שלוש מהן בהרכב. בסך הכל רשם הקשר 315 דקות, וזו אחת הסיבות שהוא רוצה לחזור לליגת העל בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully