וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יונתן כהן חוזר מהשאלה, וידיגאל מועמד לריו אווה

29.5.2017 / 11:39

הקשר/חלוץ שהציג יכולת טובה בבני יהודה קיבל הודעה עוד לפני הגמר כי הוא חוזר לסגל הצהובים וייאבק על מקומו בעונה הבאה. המאמן שוב מחוזר בפורטוגל, אצילי מחכה להתפתחויות, שוער הנוער עומר כץ צפוי לעבור לעירוני רמת השרון בעונה הבאה

שחקן בני יהודה יונתן כהן חוגג. ברני ארדוב
היכולת הטובה שכנעה את מכבי להחזיר אותו. יונתן כהן/ברני ארדוב

אחרי הכישלון היחסי והאכזבה בגמר גביע המדינה, מכבי תל אביב נערכת כבר לעונה הבאה, עדיין לא ברור עם איזה מאמן אך מי שישחק בוודאות בקבוצה הוא יונתן כהן, הקשר שהושאל לבני יהודה והציג יכולת טובה מאוד אצל הזהובים, עמם הוא זכה בגביע המדינה. כהן קיבל עוד לפני משחק הגמר הודעה שהוא חוזר לקבוצה והוא ייאבק על מקומו, כאשר לצהובים אין כוונה להשאילו עונה נוספת. הקשר הצעיר (20) רשם 20 הופעות בהרכב הזהובים העונה וכבש ארבעה שערי ליגה, כאשר עונה לפני כן הוא כבש 11 שערים בליגה הלאומית במדי בית"ר תל אביב רמלה. שחקן נוסף של הקבוצה שמאוד מבוקש במכבי נתניה הוא דן גלזר, כאשר נתניה רוצה לשאול אותו עם אופציה לקנייה.

ומה באשר לעמדת המאמן? אחרי הדיווחים על כך שספורטינג ליסבון שוקלת להחתים את ליטו וידיגאל, היום (שני) מתפרסמים דיווחים בפורטוגל לפיהם מאמן מכבי תל אביב עשוי להיות מחליפו של לואיס קסטרו כמאמנה החדש של ריו אווה. על פי הדיווח גם מיגל ליאל מבואבישטה מועמד לתפקיד, אך מועמדותו של וידיגאל חזקה יותר.

בתוך כך, קרויף אמור להיפגש עם מיטש גולדהאר, עדיין לא ברור היכן, ולאחר מכן יידעו במכבי תל אביב איזה תפקיד הוא ימלא בעונה הבאה. השחקנים שסיימו חוזים גם מחכים לדעת מה קורה ומי שעוד מחכה להתפתחויות במכבי הוא עומר אצילי, הקשר שהתייבש בגרנאדה בעונה החולפת.

שוער קבוצת הנוער של מכבי תל אביב עומר כץ צפוי לעבור לעירוני רמת השרון מהליגה הלאומית בעונה הבאה. מאחר ומדובר בשחקן שכבר חריג גיל, העדיפו הצהובים שייצא לשחק בקבוצה בוגרת בליגה הלאומית, ולא בקבוצת הנוער. כץ אמור להחליף ברמת השרון את גולן אלקסלסי, שעשוי לעבור בעונה הבאה לשמש כשוער שני ליואב ג'רפי במ.ס. אשדוד. רועי משפתי ככל הנראה יעשה את הדרך ההפוכה, לליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully