וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בכדורגל ההונגרי: מרטון אפל עשוי לעבור לישראל

22.5.2017 / 20:38

לפי אותם גורמים, הפועל באר שבע היא שמעוניינת בחלוץ. "יש לה קשרים עם הסוכנות שמייצגת גם את קורהוט". מננדס עדיין מועמד אך מעדיף לעבור למקסיקו. סוארס עשוי לקבל מעמד של תושב ארעי

לפי גורמים בכדורגל ההונגרי, החלוץ מרטון אפל, שכבש 15 שערים העונה בליגה ההונגרית, עשוי להגיע לישראל בעונה הבאה. אותם גורמים טוענים שהסוכנות של אפל מנהלת בימים אלה מגעים עם אחת הקבוצות בישראל על האפשרות שהשחקן יחתום בליגת העל. אותם גורמים העריכו השבוע שמדובר בהפועל באר שבע ואמרו שהאלופה הישראלית היא זו שמנסה להחתים את החלוץ. "יש להפועל באר שבע קשרים עם הסוכנות שמייצגת את החלוץ בגלל שהיא מייצגת גם את מיהאי קורהוט" אמרו אותם גורמים, "האלופה הישראלית רוצה חלוץ שיחזק אותה בקיץ".

לא לשימוש. AP
בדרך לבירת הנגב? אפל/AP

באר שבע, כידוע, נמצאת במשא ומתן גם עם החלוץ הארגנטינאי של אתלטיקו טוקומן כריסטיאן מננדס, אך בימים האחרונים התעוררו קשיים. השחקן, שכבר היה קרוב לאלופה, עשוי שלא להגיע. מננדס מעדיף לשחק במקסיקו, שם הוא מבוקש ובבאר שבע בודקים אופציות אחרות. אפל הוא מלך השערים של הליגה ההונגרית העונה עם 15 כיבושים. בזכות היכולת הוא זומן לפני כמה חודשים לראשונה לנבחרת הונגריה, אבל עדיין לא שיחק בשורותיה. אפל גדל במ.ט.ק בודפשט ובקיץ 2011 עבר לניימיכן ההולנדית. אחרי עונה אחת בה שותף במשחק אחד בלבד, חזר למולדתו וחתם בפקש. את העונה הקודמת, 2015/16, הוא התחיל בליגה השנייה בדונאוברוש, אבל בינואר עבר להונבד בודפשט.

בעניין אחר, וויליאם סוארס עשוי לקבל מעמד של תושב ארעי, מה שיאפשר לו להישאר בהפועל באר שבע על תקן של שחקן ישראלי. השחקן נמצא בתהליכים ובמועדון ינסו לזרז תהליכים אלו כדי להשאיר את הבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully