וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו על הפציעה: "בין דמעה לדמעה אני לוקח מרווח נשימה"

27.4.2017 / 16:40

קשר הפועל באר שבע, המסיים חוזה בקיץ, סובל מקרע ברצועה הצולבת. בהודעה הוא כתב: "זה רעם ביום בהיר. הייתי קרוב לחתימה באחת הקבוצות המפוארות בטורקיה". בכר: "נחבק ונעטוף אותו"

צילום: בני בן סימון

חדשות רעות להפועל באר שבע ומאור בוזגלו: האלופה הודיעה היום (חמישי) כי מבדיקת ה-MRI שנערכה לקשר עולה כי יש חשד לקרע ברצועה הצולבת הקדמית בברך בעקבות הפציעה שספג במשחק מול מכבי חיפה. אם החשש יתאמת, בוזגלו ייעדר לפחות כמה חודשים מהמגרשים, מה שעשוי לפגוע גם בהכנות שלו לעונה הבאה. כזכור, בוזגלו סירב להאריך את חוזהו בבאר שבע במהלך העונה והתעקש להמתין עד תום העונה כדי לבחון הצעות נוספות. אולם, בשל הפציעה בבאר שבע עשוייים להציע לשחקן חוזה חדש למרות המחלוקות בין הצדדים.

בהודעה מטעמו כתב בוזגלו: "הלוואי והייתם יודעים כמה קשה לי לכתוב את מה שאתם קוראים עכשיו. בין דמעה לדמעה אני לוקח מרווח נשימה ומנסה להתאושש. אין הגדרה מדוייקת יותר לפציעה שלי כמו רעם ביום בהיר. אחרי שהייתי קרוב לחתימה באחת הקבוצות המפוארות בטורקיה התבשרתי הבוקר כי אאלץ להיעדר מהמגרשים קרוב לחצי שנה. אבל אני יותר חזק מהכל וכלום לא ישבור אותי. עברתי כבר פציעה דומה ברגל השנייה לפני 8 שנים וחזרתי כמו ענק. גם עכשיו אעשה כל דבר כדי לחזור כמה שיותר מהר וכמה שיותר טוב. ברגעים כאלה העולם מתהפך אבל כאן בדיוק אנחנו נמדדים, בחוסן הנפשי והמנטלי שלנו. אני רוצה להודות לכל מי שדואג לי ולכל מי שתומך בי ברגעים אלו, אני משוכנע שהכל יהיה הרבה יותר מבסדר".

"כולנו קיבלנו בשורה לא נעימה", אמר ברק בכר בנושא. "נחבק אותו ונעטוף אותו. הוא חלק מהקבוצה. אם הוא יישאר? הוא חלק מהקבוצה עד לסיום העונה, מה שיהיה יהיה".

בכר התייחס למשחק מול מכבי תל אביב בשבת: "נשתדל להתנתק מכל מה שקורה מסביב כדי להגיע מפוקסים. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה שיש. יצא שזה משחק מול מכבי תל אביב בחוץ, אבל מבחינתנו האליפות תמיד תהיה מתוקה, לא משנה איפה ונגד מי. יש קצת עייפות מנטלית, אבל נצטרך לתת עוד מאמץ, בתקווה שיהיה אחרון. אם לא נשתדל לעשות זאת משחק הבא. לאבד את האליפות? למה לחשוב שלילי, אנחנו תמיד חיוביים".

עוד בנושא

מאור בוזגלו סובב את הברך בניצחון על מכבי חיפה
אוהדי באר שבע בהכנות מיוחדות למשחק ההכתרה האפשרי בשבת
ויטור מעל כולם: גליון הציונים של מכבי חיפה - באר שבע

באר שבע תעשה בימים הקרובים בדיקות נוספות כדי לראות אם החשש יאומת. אם אכן מדובר בקרע ברצועה הצולבת הקדמית, ייעשו מבחנים לקשר ולאחריהם יוחלט האם אפשר לטפל "בגישה השמרנית" בקרע מסוג זה, או שמא הוא יהיה חייב לעבור ניתוח. בצוות הרפואי של באר שבע דוגלים בגישה שמרנית ולא מרגישים חובה לבצע ניתוח, בדיוק כמו שהיה במקרה של מיגל ויטור. אם ינקטו בגישה זו, ינסו לשקם את האיזור ללא פעולה כירורגית ורק עם טיפולים המחזקים את איזור הפציעה. בכל מקרה, אם החשש יאומת הקשר לא יחזור כמובן העונה ובמקרה של ניתוח ייעדר כחצי שנה. אם יתברר שהוא יכול לעבור טיפולים ללא ניתוח, ההחלמה נעה בין חודשיים לשלושה.

מכבי חיפה הוזכרה כמועמדת הבולטת לקלוט אותו בישראל, ושמו שורבב בהקשר של כמה קבוצות באירופה, האחרונה שבהן רוסטוב מהליגה הרוסית. בוזגלו ממתין לקבלת אזרחות פורטוגלית שאמורה לסייע לו לקבל חוזה בקבוצה אירופית.

בצוות הרפואי של הפועל באר שבע יצרו קשר עם דוקטור גיא מורג שנחשב לאחד מאנשי המקצוע הטובים ביותר בארץ בכל מה שנוגע לשיקום בפציעות מסוג זה כדי שייקח על עצמו את הטיפול בקשר. בבאר שבע הבהירו גם לבוזגלו שיעניקו לו את המעטפת הרפואית הטובה ביותר. בשעות האחרונות מאז שהתקבלו בדיקות ה-MRI, רבים רוצים לראות את הנהלת המועדון מחתימה מיידית את הקשר לעונה נוספת, אך בבאר שבע הסבירו שכעת הם מתעסקים במשחק במוצאי שבת ובהעמדת הטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור הקשר. מורג ובוזגלו ייפגשו במוצאי שבת או ביום ראשון בבוקר לכל המאוחר כדי לדון בדרך הטיפול.

אגב, גם חלק מאוהדי באר שבע כבר מצדדים בהישארותו של בוזגלו.

עדכון ראשון: 9:49

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully