וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: אסון באורוגוואי - מאמן חטף שחקן בן 10, אנס ורצח אותו והתאבד

אורוגוואי בהלם ומנסה להבין מה גרם למסע האימה המטורף של פרננדו סיירה, מאמן קבוצת הילדים של קלוב דפנסור דה מלדונדו, שהביא למותו של פליפה רומרו: "הוא הציג אותו בתור הבן שלו". וגם: ברצלונה שחררה סרטון נרחב מהקלאסיקו

one

מההמראה, דרך הניצחון ועד החגיגות עם ג'וליה רוברטס: סרטון הניצחון של ברצלונה בקלאסיקו

אורוגוואי בהלם: המאמן חטף שחקן בן 9, התעלל בו מינית, רצח אותו והתאבד

טרגדיה איומה בכדורגל האורוגוואי מסעירה את העולם. פרננדו סיירה, מאמן קבוצת הילדים של קלוב דפנסור דה מלדונדו, חטף ביום שלישי שעבר את פליפה רומרו, ילד בן 9 (בנו של שחקן העבר של פניארול, לואיס רומרו). אתמול, נמצאו השניים ללא רוח חיים באזור סיירה דה ויז'ה סרנה, כ-150 ק"מ מהבירה מונטבידאו. מחקירה ראשונית של המקרה עולה כי לאחר שסיירה חטף את רומרו הוא התעלל בו מינית ואז ירה בראשו של הילד ושם קץ לחייו בצורה דומה.

"פליפה היה כמו בן משפחה של פרננדו", אמר אחד מקרובי משפחתו של הילד המנוח, "בפייסבוק, פרננדו אפילו הציג אותו בתור הבן שלו. הוא היה נשאר אצל פרננדו, משחק, העביר אצלו ימים ולילות, לפעמים גם שבועות שלמים. אמרנו לפרננדו שלא יתקרב יותר מדי, כי הוא לא האב הביולוגי של פליפה, אבל הוא לא הקשיב". באורוגוואי אף ידעו לספר כי הוריו של הילד אישרו בעבר לסיירה לקחת את פליפה לנופש בברזיל. כעת, מנסים כולם להבין מה גרם לטירוף הזה.

אוהדי דינמו קייב מתגרים בשחקנים השחורים של היריבה שחטאר דונייצק באמצעות מסכות של הקו-קלוקס-קלאן וצלבי קרס

רוכב האופניים הותקף באכזריות

יואן אופרדו, שייצג מספר פעמים את צרפת בטור דה פרנס, הותקף במהלך נסיעת אימון בפריס. זה החל כאשר מכונית עצרה בפתאומיות ומנעה ממנו להמשיך בנסיעה, ונמשך כאשר שני יושביה יצאו והחלו להכות את אופרדו עם חפץ כבד. "המשטרה התערבה ופתחה בחקירה", סיפר, "אני סובל ממספר שברים וחבלות בפנים ובגוף, אני צריך להגיע לבית החולים כדי לקבוע את היקף הנזק. אני בהלם".

נשיא ליון נפל קורבן למתיחה

ז'אן מישל אולה עומד לקבל תואר "קצין" בלגיון הכבוד הצרפתי, ו-50 אנשים שנבחרו בקפידה הוזמנו לאירוע החגיגי בארמון האליזה. לצערו, ההזמנה היוקרתית התגלגלה לידיו של אדם, שזייף ושלח אותה למאות אנשים. כמות גדולה של אנשים התקשרו לאולה על מנת להודות על ההזמנה, ואז התגלתה המתיחה. נשיא ליון נאלץ לומר למאות האנשים שמדובר בטעות ולא יגיעו לטקס. הוא מרגיש מאוד מובך מן המקרה אז הציע לארגן מעין טקס נוסף, והפעם בליון, אליו יוזמנו כל המאוכזבים

גול של שוער ממגרש שלם

מתיאס דיטורו, שוער מוליכת הליגה הבוליביאנית בוליבר, כבש שער אדיר מהרחבה שלו בתוספת הזמן, בזמן שהיריבה לחצה בניסיון להשיג שער שוויון.

ג'וליה רוברטס פוגשת את מסי ורונאלדו

השחקנית ג'וליה רוברטס הגיעה לצפות במפגש בין ריאל למדריד לברצלונה ביום ראשון ואף פגשה את כוכבי הקבוצה לאחר המשחק.
רוברטס, שקיבלה אישור מיוחד להתארח בסוף המשחק בחדרי ההלבשה, אמרה לעמוד הרשמי של ריאל מדריד: "אני נרגשת מאוד, כל המשפחה שלי הגיעה ואנחנו מאושרים להיות כאן".

אוהד ריאל מדריד חגג את השער של מסי

שער הניצחון הדרמטי של ליאונל מסי בקלאסיקו שימח כמובן את אוהדי ברצלונה, אך למרבה ההפתעה גם את אחד האוהדים הלבנים בסנטיאגו ברנבאו. התבלבל? או שאולי מדובר בפשוט במתחזה שהסתנן ליציע הבלאנקוס?

הכפיל הברזילאי של מסי

תמונה של עובד במפעל מתוקים בסאו פאולו הפכה ויראלית בימים האחרונים, בשל הדמיון המרשים בינו לבין הפרעוש. "אני מרגיש מוזר מאוד כשאנשים קוראים לי מסי", הודה.

הקוון חלם ואישר שער שערורייתי

עבודתם של הקוונים לא קלה, ולעתים קשה להאשים אותם כאשר הם מתקשים לזהות נבדל גבולי. עם זאת, במקרה הזה מהליגה השנייה ביוון הטעות של האיש עם הדגל היא פחות נסלחת. חמישה (!) שחקנים היו באופסייד בזמן ההרמה, והשער אושר. לא ייאמן.

כוכב ה-MLS שרוצה להילחם בברוק לסנר

דום דוייר, חלוצה של ספורטינג קנזס סיטי מה-MLS, התארח בתוכנית RAW של ה-WWE בקנזס ונשאל מול מי מהמתאבקים הוא היה רוצה להיכנס לזירה ובחר דווקא את ה"חיה" והאלוף האוניברסלי של ה-WWE, ברוק לסנר. יש לו סיכוי?

יפנית בת 12 תתחרה ב-MMA

הילדה המכונה "מומו" תפגוש לקרב חובבניות לוחמת בת 24 שמחזיקה במאזן 3:2 בסבב. הקרב יתקיים במשך שני סיבובים בני שלוש דקות כל אחד, ו"מומו" תחבוש קסדה כדי להגן על ראשה. כמו כן, מארגני הקרב לא ירשו ליריבות להכות אחת את השנייה כאשר אחת מהן על הרצפה. ועדיין, מדובר בילדה בת 12!

אחרי התפיסה מגיעה הנפילה

אחד האוהדים במשחק סופטבול ביצע תפיסה מרשימה לכדור שיצא מתחומי המגרש, אך היה לכך מחיר. מיד לאחר מכן, האוהד נפל מהטנדר עליו עמד. קורע.

כדור בייסבול לפנים במהירות 90 מטר לשעה

ג'קובי ג'ונס מדטרויט טייגרס ספג את הכדור ישר לפנים. אם אתם חושבים שזה נראה כואב, תפעילו את הרמקולים ותבינו שזה נשמע אפילו גרוע יותר.

תגרת ענק במשחק הוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully