וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה רשמית: במקרה של קריאות גזעניות - השחקנים ירדו מכר הדשא

29.3.2017 / 10:12

המלחמה של הקבוצה מהבירה בגזענות עולה שלב: "אם יושמעו שירים בעלי נופך גזעני, לרבות 'הנה היא עולה הקבוצה הגזענית', ו-'שיישרף לכם הכפר', הקבוצה תרד מכר הדשא. שום הורה לא מוכן שילדיו יספגו אווירה שכזו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אחרי שעונש הפחתת הנקודות בוטל, בית"ר ירושלים החליטה להחריף את המאבק בגזנות. היום (רביעי) הוציאה הקבוצה הודעה רשמית, שבה, בין היתר, נכתב כי במקרה של קריאות גזעניות מצד האוהדים, השחקנים ירדו מכר הדשא.

"אנו מודיעים כי אם יושמעו שירים בעלי נופך גזעני בקרב יציע אוהדי בית"ר ירושלים, לרבות 'הנה היא עולה הקבוצה הגזענית', ו-'שיישרף לכם הכפר', הקבוצה תרד מכר הדשא באם זה יהיה בזמן משחק או בזמן החימום, ולא תשוב למגרש, כשכל ההשכלות למעשה זה ידועות, כולל אי קיומו של המשחק".

עוד נכתב בהודעה: "אם באירופה השירים הללו מוכרים כחלק מהרפרטואר הגזעני ובעקבות כך נענש המועדון באופן כבד - הן כלכלית, הן מקצועית ובעיקר תדמיתית, אנו מוצאים מקום כי גם בארץ יוכרו שירים אלו כבעלי אמירה גזענית. שירים אלו עשויים להרחיק את המועדון מהשתתפות מהמפעלים האירופים לשנים רבות (כפי שקרה למועדונים גדולים באנגליה), כשחלק מההישגיות ותקיעות יתד בצמרת הכדורגל הישראלי תלויות ישירות בהשתתפות קבועה במפעלים האירופיים. ללא זאת אין זכות קיום למועדון גדול כבית"ר ירושלים בכדורגל הישראלי".

"השחקנים יונחו באם יושמעו שירים אלו לרדת ישירות מכר הדשא. יש המפרשים תפישה זו כהתנגחות בקהל שלנו, אך ההיפך הוא הנכון. אנו קוראים לקהל הגדול שלנו המתנגד לקריאות מעין אלו להשמיע את קולו ולהתנגד נחרצות לנוכחות של שירים אלו ביציעי אוהדי בית"ר ירושלים. אנו נוקטים בפעולות אלו על מנת שמשפחות יוכלו להגיע למשחק בית"ר ירושלים וליהנות מכדורגל ומאווירה נעימה ואוהדת, הרי שום הורה לא מוכן שילדיו יספגו אווירת שנאה וגזענות. אלי טביב אשר חווה גזענות לא מוכן שמועדון הכדורגל שהוא עומד בראשו יהיה מוזהה עם תופעה שלילית זו".

עוד בנושא

"ההשעיות של הרוש וחמד טובות לקליימן ושכטר"
בית הדין העליון קבע: בית"ר ירושלים קיבלה בחזרה את שתי הנקודות

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
המלחמה בגזענות נמשכת. שחקני בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully