וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפתיע את האורחים עוד לפני האוכל: טיפים לעיצוב שולחן החג

וואלה! NEWS בשיתוף המשביר לצרכן

29.3.2017 / 9:03

כשמארחים את ליל הסדר יש לא מעט דילמות – מה להכין, כמה להכין ואיך להושיב את האורחים כך שהארוחה תעבור על מי מנוחות. לגבי השאלה איך לעצב את שולחן החג יש לנו תשובה בשבילכם. קבלו את הטיפים המנצחים

סט כלי מטבח והגשה לשולחן חג. קית גלסמן,
לעצב שולחן שיהפוך את ארוחת החג לחגיגית ומיוחדת/קית גלסמן

ליל הסדר ויתר ימי החג שבאים אחריו הם מקור למפגשים משפחתיים מרגשים, אבל גם מקור לסטרס, במיוחד עבור מי שמארח. מה להכין, איך להגיש, האם יהיה מספיק אוכל, איפה להושיב את האורחים כדי שהארוחה תזרום על מי מנוחות ועוד דילמות. בין שלל השאלות החשובות עולה גם השאלה החשובה איך לעצב את שולחן הסעודה. כאן אנחנו שמחים לעזור עם המגוון שיש תחת קורת גג במשביר לצרכן. קבלו את הטיפים המנצחים לעיצוב השולחן החגיגי:

MIX AND MATCH – סט תואם ל-12, 18 או אפילו 36 סועדים זה קלאסי, אבל הכי נכון הוא לאמץ את הטרנד האקלקטי. מה שאומר הכול מהכול, אבל עם יד מכוונת ומינון נכון. ממש לא לזרוק על השולחן את כל מה שיש לכם בארון, אלא לחשוב על כמה שילובים שיחזרו על עצמם, או במילים אחרות – וריאציות על נושא. לדוגמה: קחו שלוש מערכות כלים שונות, למשל אפור, ורוד ולבן ושלבו אותן לסירוגין, כך שיתקבל מראה אקלקטי ומעניין ועל הדרך תקבלו מחמאות מהאורחים על חוש הסטייל המפותח שלכם. זה עובד מעולה גם עם סרביסים עם דוגמאות פרחים, גאומטריות, נקודות וכך הלאה, בתנאי שיש קונספט מחבר. גדול עליכם להתאים צבעים ודוגמאות? לכו על צורניות – רכשו שתיים-שלוש מערכות כלים לבנות או שקופות בצורות שונות ושלבו ביניהן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחות וקערות הגשה "סטון מאניה" של לומינארק, מחיר משביר: מ-16.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיר מוש – מה דעתכם להגיש את האוכל בסירים יפים? אמנם תמיד הסבירו לנו שלא אוכלים מהסיר, אבל אם הסיר ממש הורס – למה לא להגיש אותו לשולחן ולהשוויץ? זה גם יחסוך כלי הגשה ושטיפת כלים וגם יצור מראה אחיד אם מגישים הכל באותם סירים. הסדרה האדומה של מותג KITCH&TABLE מתאימה כמו כפפה ליד: גם תוכלו לבשל בסירים איכותיים וגם להגיש את כל היופי הזה לשולחן החג בסט סירים אדומים הכולל שישה חלקים.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסדרה האדומה של מותג KITCH&TABLE, מחיר משביר: מ-174.90 שקלים לסיר בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגע זהב – זהב משדר יוקרה וחגיגיות, אבל כדאי להוסיף אותו בנגיעות של סטייל ולא בבום אחד. זהב משתלב מעולה עם מגוון צבעים – לבן, שחור, אדום, כסף וצבעים אחרים, כך שתוכלו לערוך את השולחן בסט לבן או שמנת ולהגיש את כל האוכל בכלים מוזהבים היוצרים את הטוויסט המתבקש לכל השולחן. השנה מככבים במשביר כלי ההגשה של Home Market, הכוללים בין היתר פלטת זהב בקוטר 32 ס"מ בדגם Grace (מחיר משביר: 42.90 שקלים) וקערת זהב בקוטר 33 ס"מ (מחיר משביר: 45.90 שקלים).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קערת זהב 30 ס"מ דגם "Grace" של מותג Home Market, מחיר משביר: 45.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם לא בענייני עיצוב אקלקטי או שימוש בצבעים, לכו על אירוח קלאסי-לבן אולטימטיבי. זה תמיד נכון ומדויק וגם לגמרי חגיגי. תתחילו מהבסיס, ממפה לבנה ממגוון המפות היוקרתיות של "פנינה רוזנבלום". רוצים לשבור את הסרביס הלבן עם טוויסט בעלילה ולהשאר קלאסיים? לכו על מפה בזהב, כסף-אפור עמוק או אפרסק אביבי כדי לשבור את הלבן בדרך קלאסית ומדויקת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון מפות של "פנינה רוזנבלום", מחיר משביר: מ-79.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

סידור למרכז השולחן – רוצים לשבור את הנוסחה הקבועה של אגרטל של פרחים במרכז השולחן כשחקן המרכזי? תחליפו את הזר הנצחי ברעיון רענן ומדליק שיתפוס את העין: פזרו שתיים-שלוש קערות שקופות עם מים ובהם תפוחים ירוקים בשלמותם, לימונים שלמים, ארטישוקים או פלפלים קטנים ומאורכים בצבע אחד. כך תשיגו מראה אביבי, פרשי ומקורי.

מראה, מראה – שלבו מראות קטנות על המפה ועליה הניחו את אגרטל הפרחים, הנרות ואפילו צלחות ההגשה עם האוכל. זה יוצר מראה נקי, מודרני, יוקרתי ומהודר, וגם יכול לשמש כתחתית לכלים חמים.

תפריט – הדפיסו מראש על נייר יפה את התפריט המתוכנן לסעודת ליל הסדר, כולל פירוט היינות שיוגשו לכל אורך הארוחה. הניחו על כל צלחת את התפריט, וכבר שדרגתם לכולם את חוויית האירוח כי אין כמו טאץ' אישי בליל הסדר. שאלו מראש אם יש טבעונים, צמחונים, רגישים למזון מסוים והדגישו בתפריט מה בטוח עבורם וכך הלאה.

הריח שנשאר – אין כמו בית שמריח טוב כי מיד כיף להיכנס אליו וכיף להישאר בו. ריח טוב הוא גם משהו שזוכרים לאורך זמן ומתקשר אצלנו לחוויות חיוביות גם שנים אחרי. אם אתם רוצים להיות האנשים האלו שתמיד יש בבית שלהם ריח מעולה, גם אם לפני רגע סיימתם לטגן דגים או לחתוך בצל (או שניהם), פזרו בחלל כמה נרות ריחניים ומעוצבים, לדוגמה הקולקציה הריחנית החדשה של "HomeStyle" תעשה את העבודה ותשאיר חותם לאורך כל סעודת החג וגם הרבה אחרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארזי נרות ריחניים של "HomeStyle", מחיר משביר: מ-49.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ווייב טוב – רוצים להשרות אווירה טובה בליל הסדר? פזרו בסלון כריות נוי עם אמירה אופטימית כדי להכניס את כולם למוד הנכון. כריות הנוי של "HomeStyle" עם כיתובים מדליקים כמו Enjoy Today יתנו את הטאץ' הנכון לאירוח אצלכם.

אחרי שכולם הולכים הביתה, גם לכם המארחים מגיע להתפנק ולנוח. התפנקו במקלחת חמה וארוכה כשבסופה מחכה לכם מגבת פנים רכה של כיתן כמו בבית מלון.

כריות נוי של HomeStyle. אבי וולדמן, מערכת וואלה! NEWS
מגוון כריות נוי של "HomeStyle", מחיר משביר: מ-59.90 שקלים בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה! NEWS, אבי וולדמן

סיימתם להתפנק במקלחת? החליקו בכיף למצעים הנעימים והשווים של "פנינה רוזנבלום". השנה מככבים מצעי סאטן חדשים בדוגמה אביבית-פרחונית, 100% כותנה דגם "מונה", שיעניקו שינה כיפית אחרי יום עמל מאומץ.

חג שמח ומפנק!

רעיונות נוספים תוכלו למצוא באתר המשביר לצרכן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט מצעי סאטן כותנה 100% דגם "מונה" של "פנינה רוזנבלום", מחיר משביר: 469.90 שקלים לסט יחיד, 669.90 שקלים לסט זוגי, בסניפי המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully