וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני: "קיבלנו אגרוף בפרצוף". ג'אבון מקריי שוחרר מראשון לציון

25.3.2017 / 22:23

מאמן הפועל ירושלים סיכם את הביזיון בעיר היין והודה: "השחקנים לא היו על המגרש, הם צריכים לא לראות אחד את השני 3-4 ימים". ג'יי ג'יי מור (25, 1.98 מ') צפוי להחליף את האמריקאי שאכזב

one

הפועל ירושלים סיפקה הערב (שבת) את התצוגה המביכה ביותר שלה העונה, שהובילה גם להפסדה הגדול ביותר ב-2016/17 - 83:59 משפיל למכבי ראשון לציון. אחרי ההדחה מהיורוקאפ בשלב חצי הגמר האדומים נראו חסרי אונים ואנרגיות, ויצטרכו להתאושש במהירות אם ברצונם לשפר מעמדם לקראת קרבות המיקום של הפלייאוף. שון ג'ונס הורחק לאחר עבירה גסה על צ'ארלס תומאס, בעוד בר טימור ספג עבירה טכנית, ירד לחדר ההלבשה בשל פציעה בגבו ולאחר מכן חזר. במחצית המשחק שוחחו בכירי הקבוצה עם הצוות המקצועי ונראו מאוד לא מרוצים, אך לא נכנסו לחדר ההלבשה.

"אין מה לדבר על כדורסל", אמר סימונה פיאניג'אני. "השחקנים לא היו על המגרש היום. אני רק רוצה לומר סליחה לאוהדים שלנו, כי הם נתנו לנו הרבה תמיכה, גם היום. השחקנים שלי היו למטה, אי אפשר לדבר על כדורסל, זה לא היה קשור, זה לא היה טקטי. ברבע השני היו לנו יותר איבודים מזריקות. השחקנים צריכים שלושה-ארבעה ימים של מנוחה, לא לראות אחד את השני. אמרתי במהלך העונה שיש לנו בעיות".

"העונה הזאת לא גמורה", הוסיף המאמן המפסיד. "מה שחשוב זה שהשחקנים ינקו את המחשבות שלהם. נחזור להתאמן כמו קבוצה נורמלית ונגיע בגישה חיובית לפלייאוף. בשביל זה אנחנו צריכים להתאושש. אני לוקח אחריות, ניסיתי להרים את המוטיבציה של השחקנים ולהשאיר אותם רגועים. מבחינה מנטלית כל משחק הוא קשה, שפת הגוף והאנרגיות לפעמים במהלך העונה היו כאילו העונה גמורה. קיבלנו אגרוף בפנים, זה לא משהו שאנחנו יכולים לקבל. צריך לעשות ריסט ולהתחיל מחדש. סיוטים כאלה יכולים לקרות".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים התבזתה והובסה 83:59 בידי מכבי ראשון לציון

בן שימול, חנוכי ותומאס/ברני ארדוב

מנגד, שמוליק ברנר רשם ניצחון בכורה בקריירה כמאמן ראשי, ועשה זאת על אף סגל חסר במיוחד - ללא שון דאוסון, מאליק וויינס וג'אבון מקריי. האחרון אף שוחרר בסיום המשחק. במשך תקופה ארוכה היתה אי-שביעות רצון מתפקודו של האמריקאי ומועדון החליטו לא לחכות למציאת מחליף ולשחררו כעת, לאחר שהודיע להם בשעות הצהריים שהוא לא יכול לשחק בשל פציעה באצבע. בסיום המשחק נקרא מקריי לחדר המועדון ושם קיבל הודעה כי הוא משוחרר על ידי היו"ר יצחק פרי והמנכ"ל גלעד זיו. ב-23 משחקיו העונה קלע 9.6 נקודות למשחק והוריד 5.5 ריבאונדים. את מקריי צפוי להחליף ג'יי ג'יי מור (25, 1.98 מ'), שמשחק העונה בלונג איילנד נטס מליגת הפיתוח ומעמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-3.5 ריבאונדים. בין הצדדים מו"מ מתקדם והאמריקאי צפוי לחתום בימים הקרובים.

"לא קל פה בשבועות האחרונים, ברוב האימונים שלנו היו יותר שחקני נוער משחקני בוגרים, אין לזה תקדים, ואני כבר הרבה שנים בכדורסל", הודה ברנר בסיום. "גם היום, בשעה אחת בצהריים גיליתי שג'אבון לא משחק, ב-18:25 מאליק אמר שהוא לא יכול לשחק, זאת לא הרגשה טובה במיוחד לבוא עם שבעה שחקני בוגרים. דיברתי בחדר ההלבשה פחות על טקטיקה ויותר על לב ואמונה.

"אמרתי לשחקנים להאמין אחד בשני ולבטוח אחד בשני, אין דוגמא יותר טובה ממה שהיה היום. לא שיחקנו כדורסל מתוחכם מדי, אבל ללב גדול אין תחליף. כל השבעה ששיחקו עשו עבודה מדהימה אבל אי אפשר שלא להגיד מילה על אלישי כדיר, שעוברת עליו עונה קשה, הוא משתפר בשבועות האחרונים, אמרתי לו להישאר חזק בראש, ואני שמח בשבילו. אבי בן שימול הוא לב גדול, בחודש האחרון הוא ממש לא התאמן, אתמול הוא עשה 40 דקות אימון, והיום עשה עבודה הגנתית שלא ראיתי ממנו".

ויקטור ראד שומר על ג'יי ג'יי מור. AP
יגיע בקרוב. ג'יי ג'יי מור מול ויקטור ראד במכללות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully