וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס קובנה הביסה 77:93 את מכבי תל אביב בהיכל

דווקא אחרי הניצחון הדרמטי והמפתיע על פנרבחצ'ה, הצהובים הציגו יכולת מביכה בבית וחטפו מהקבוצה של שאראס, שזכה לעידוד מהקהל וחיבוק חם מדייויד פדרמן. 16 נקודות לוויקטור ראד

ברני ארדוב
שאראס הגיע להיכל עם קבוצתו ז'לגיריס קובנה והתלוצץ עם דייויד פדרמן/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הובסה הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-28 ביורוליג, 93:77 בבית מול ז'לגיריס קובנה במפגש בין שתי קבוצות שהודחו מהמפעל (הליטאים עפו במהלך המשחק, לאחר שאנאדולו אפס ניצחה את פנרבחצ'ה). יומיים בלבד אחרי שהפתיעה את פנרבחצ'ה בטורקיה עם סל ניצחון על הבאזר אותו קלע סילבן לנדסברג, נראתה הקבוצה של איינארס בגאצקיס כמו שנראתה לאורך רוב העונה הזו, כבויה וחסרת אנרגיות. מנגד, החבורה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, שזכה לעידוד מהקהל שבכל זאת הטריח את עצמו ולחיבוק חם מדיוויד פדרמן, ידעה לברוח ברבע השני ולשמור על יתרון לכל אורך המחצית השנייה, למרות קאמבק מאוחר של הצהובים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ככה נראו היציעים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הצהובים פתחו עם יוגב אוחיון, ויקטור ראד, דווין סמית', ג'ו אלכסנדר וקולטון אייברסון. אצל ז'לגיריס פתחו קווין פאנגוס, ליאו וסטרמן, פאוליוס ינקונאס, אוגוסטו לימה ואדגראס אולנובאס. עוד לפני הג'אמפ הראשון נרשם גם חיבוק חם בין דייויד פדרמן לשאראס, שזכה גם לעידוד מהקהל הצהוב.

מכבי לא ממש שמרה בפתיחה והליטאים עלו ל-3:7 מהיר. המארחים התעוררו וסמית' העלה אותם ל-9:10. מהלך יפה הסתיים בשלשה של ראד, שהשלימה ריצת 2:11 של הצהובים. ז'לגיריס לא התייאשה ועם ריצה משלה, סיימה את הרבע הראשון ביתרון 14:17.

המשחק המשיך להיות צמוד בפתיחת הרבע השני והיתרון עבר מצד לצד. שתי שלשות רצופות של פניני קבעו 24:27 למכבי. חמש דקות להפסקה, נקודות קלות של פאנגוס קבעו 28:29 בלבד לצהובים. פאנגוס המשיך לחגוג ועם סל ועבירה קבע 31:40 ירוק. המחצית נגמרה ב-33:44 לז'לגיריס.

יוגב אוחיון מכבי תל אביב מול אוגוסטו לימה. ברני ארדוב
מעבירים את הזמן עד לסיום העונה האירופית. אוחיון מול לימה/ברני ארדוב

עוד שלשה של פאנגוס בפתיחת המחצית השנייה העלתה אותו ל-13 אישיות ואת ז'לגיריס ליתרון שיא של 14, 33:47. מכבי ניסתה להישאר בעניינים, אבל ז'לגיריס המשיכה לצלוף וחמש דקות לסוף הרבע, היא הובילה 43:54. שתי שלשות של ראד הורידו למינוס 7 בלבד. זה הגיע ל-53:59 בלבד, אבל שבע נקודות מהירות של ז'לגיריס פתחו את הפער מחדש והובילו לפסק זמן. אולנובאס תפר שלשה על הבאזר והרבע נגמר ב-58:71 לליטאים.

גם הרבע האחרון לא הביא עמו בשורה למכבי תל אביב ושש דקות לסיום ז'לגיריס הובילה 66:79. המארחים ניסו להציל את המצב עם ריצת 0:7 תוך פחות משתי דקות ושאראס הזעיק טיים אאוט, עם קצת יותר מארבע דקות על השעון. סל של מקל הוריד ל-79:75 בלבד, אבל מכבי שוב חזרה לטעות והפער קפץ במהרה לשמונה. משם והלאה, ז'לגיריס התעללה בצהובים וזה נגמר ב-77:93 משפיל במיוחד.

ויקטור ראד מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד ערב מביך לצהובים. ראד היה היחיד שתפקד/ברני ארדוב

קלעו למכבי: ויקטור ראד 16 (4 מ-6 לשלוש), סילבן לנדסברג 11, דיימון סימפסון 10, דווין סמית' 10, ג'ו אלכסנדר 9, גל מקל 8, גיא פניני 8, קולטון אייברסון 5, יוגב אוחיון ואיתי שגב שיחקו ולא קלעו.

קלעו לז'לגיריס: אדגראס אולנובאס 20, קווין פאנגוס 15, אנטנאס קבליאוסקאס 14 (7 ריבאונדים), פאוליוס ינקונאס 12 (7 ריבאונדים), ברוק מוטום 10, ארתוראס מילאקניס 6, רנלדאס סייבוטיס 5, ליאו וסטרמן 4 (8 אסיסטים), לוקאס לקאביצ'יוס 4, אייזאה הארנסטין 3, פאוליוס ואלינסקס ואוגוסטו לימה שיחקו ולא קלעו.

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לנדסברג לא תרם יותר מדי/ברני ארדוב
דווין סמית' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סמית' מחפש את הסל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully