וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזבו אתכם מבישולים: ערב פסח במסעדות

26.3.2017 / 14:14

אם נשבעתם שהשנה אתם לא מארחים בליל הסדר, יש שלל אופציות במסעדות ובבתי מלון לארוחת ליל סדר כהלכתה. אז איפה אתם בסדר?

נורמן. ירון ברנר, מערכת וואלה! NEWS
ליל סדר בנורמן/מערכת וואלה! NEWS, ירון ברנר

מלון נורמן, תל אביב

מסעדת ה"נורמן", הממוקמת בחלל הכניסה של מלון הנורמן, מציעה לסועדים לחגוג את ערב ליל הסדר בארוחה מיוחדת שנבנתה על ידי שף המסעדה, ברק אהרוני, בצוותא עם הבשלנית הצפון אפריקאית אוולין אוזנן. שיתוף הפעולה בין השניים הניב סעודה חגיגית המורכבת ממנות חג מסורתיות בביצוע מוקפד ומודרני. בין המנות שיוגשו יהיו סלטים ביתיים לפתיחה כמו כבד קצוץ או פטה כבדי עוף, מטבוח, שומר ואריסה, סלק ורימונים, חציל, שושקה ועגבניות שרופים, לבבות ארטישוק טריים ולימון, מרק צח עם קניידלעך ממולא כבד אווז, מנה עיקרית לבחירה בין חריימה, עוף צלוי עם לימון כבוש, זיתים וארטישוקים טריים או שורט ריבס עם פירות יבשים בבישול איטי, ומנות אחרונות.

מחיר לסועד: 380 שקלים.

נורמן, נחמני 25 תל אביב, 03-5435400. לא כשר

רימונים. צור כהן, מערכת וואלה! NEWS
רימונים חוף התמרים/מערכת וואלה! NEWS, צור כהן

רשת רימונים

לכבוד חג הפסח וליל הסדר מציעה רשת מלונות רימונים, המונה 9 בתי מלון הפרוסים מנווה אטיב שבצפון ועד אילת שבדרום, (למעט במלון רימונים המעיין נצרת) ארוחות חג משפחתיות וחגיגיות, במסעדת המלון וכן מציעה סדרים פרטים.

ארוחות ליל הסדר יערכו במשותף לכל אורחי המלון עם חזן, תפריט ארוחות עשיר ומגוון מאכלים ביתיים-מסורתיים בשילוב מנות חגיגיות ממטבחם של מיטב השפים של מלונות הרשת.


לכל הפרטים

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טשרניחובסקי 6 ת"א

בביסטרו טשרניחובסקי 6 יקיימו השנה ארוחת ליל סדר באווירה חגיגית ומשפחתית. האורחים ייהנו מתפריט ליל סדר חגיגי, שרקח השף איל מרמלשטיין, הכולל מבחר מנות ראשונות למרכז השולחן, עיקרית לבחירה, מבחר קינוחים למרכז השולחן, שתייה קלה ויין הבית ללא הגבלה. בין המנות: גפילטע פיש וחזרת אדומה, כבד קצוץ עם בצל מטוגן בשמאלץ, עיקריות כמו צלי עוף בתנור ביין לבן, פלפלים ובצלצלים; בף בורגיניון - בשר בבישול ארוך ביין אדום וירקות שורש; שוק אווז קונפי עם רוטב פורט ודבלים ומנות אחרונות. תתקיים גם ארוחה צמחונית/טבעונית.

האורחים הצמחוניים והטבעוניים יוכלו ליהנות מארוחת החג, אשר במסגרתה אף יוצעו מנות טבעוניות וצמחוניות, כולל קינוח (יש לציין מראש בעת ההזמנה).

מחיר: 350 שקלים לסועד.

טשרניחובסקי 6, רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729

קרלטון, ת"א

השנה יחגוג המלון את ליל הסדר באולם "כרמין" כשעל ארוחת החג ינצח שף המלון, ערן נחשון. ארוחת הסדר תכלול תפריט עשיר, מסורתי ועכשווי גם יחד, צלחת חג עם כל סימני החג, משקאות קלים ויינות מובחרים בהגשה. בין המנות: פטה כבד עוף, צ'אטני תפוחים ואגסים; קציצות גפילטע פיש, חזרת ביתית; מרק קונסומה צח; צלעות עגל חלב; קונפי שוקי אווז, רוטב פירות יבשים; פרגית עוף צלויה ועוד.

מחיר לסועד: 1050 שקלים.

כמו כן יערך סדר בו כל משפחה חוגגת באופן פרטי במסעדת לומינה במחיר של 750 שקלים לאדם. בנוסף ניתן לערוך את הסדר באולם פרטי מסודר ומעוצב במחיר של 1350 שקלים לסועד כולל מע"מ.

לפרטים נוספים - 03-5201833

ננוצ'קה. דדי ליפשיץ, מערכת וואלה! NEWS
ליל סדר טבעוני בננוצ'קה/מערכת וואלה! NEWS, דדי ליפשיץ

ננוצ'קה

ננוצ'קה תקיים ליל סדר טבעוני בסימן שחרור בעלי החיים מעבדות לחירות, ב-10 באפריל בשעה 20:00. מנות הפתיחה יכללו פחאלי, מרק ירקות וקניידלך, סלט שורשים, סטליוי, לחם כשר/מצות שמוגש עם מטבלים, רביולי סלק עם גבינת קשיו, צלחת מטבלים ועוד. בעיקריות יוגשו מנות כמו מקאטלטי – חריימה טופו עם עשבי תיבול ברוטב חריימה מסורתי, קציצות מנגולד וירקות שורש המכילות שורשים, תפוחי אדמה ועשבי תיבול, תבשיל קינואה ומנגולד עם ירקות צלויים על פירה שורשים וירקות ממולאים באורז בר ופירות יבשים. יוגש גם תפריט ילדים ויין.

מחיר: 280 שקלם לסועד, 80 שקלים לילדים מתחת לגיל 8.

ננוצ'קה, לילנבלום 30 תל אביב. 03-5162254

סוהו. איציק בראל, מערכת וואלה! NEWS
ליל סדר בסוהו/מערכת וואלה! NEWS, איציק בראל

סוהו, ראשון לציון

כמדי שנה מסעדת סוהו תציע בערב ליל הסדר שולחן חג כהלכתו עם ארוחה חגיגית במיוחד, בה המנות מוגשות למרכז שולחן, שתחל ב-19:30. על כל שולחן יוצבו הגדות מיוחדות וכמובן צלחת פסח מסורתית עם כל סממני החג. כל סועד יוכל ליהנות משתייה קלה חופשית, יין להרמת כוסית ושתייה חמה.

מחיר: 390 שקלים לסועד, 180 שקלים לילד עד גיל 10, ילדים עד גיל 3- חינם.

סוהו, משה בקר 15 ראשון לציון. 03-9590800

מלון המלך דוד, ירושלים

במלון תוגש ארוחה עם פינכת חג מסורתית ומנות כמו שקדי עגל מעושנים על קרם ארטישוק ירושלמי; מרק בקר צח, פטריות שיטאקי, וירקות מאודים; צלעות טלה צלויות; מוס פיסטוק וג'לי פטל ועוד. הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 1525 שקלים למבוגר, 1150 שקלים לילד.

המלך דוד ירושלים, דוד המלך 23, ירושלים. 02-620-8888

בראסרי עין כרם. יחצ: דודי מליץ, אפיק גבאי
ליל הסדר בבראסרי עין כרם/אפיק גבאי, יחצ: דודי מליץ

בראסרי עין כרם
המסעדה תערוך את ערב ליל הסדר בשני סיבובי ארוחות ותפריט במחיר אחיד שכולל בתוכו מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה חמה וקלה חופשית במחיר של 325 שקלים לאדם.בין המנות הראשונות יש שייטל כבוש עם צנימי עוגיות ריפעת ואיולי ינסון או קטאייף שרימפס על פנקייק לבנוני, מסקרפונה, פיסטוק ועשבים ועוד. בין העיקריות יש פילה בקר על קרם מדגסקר, אוסובוקו טלה ופירה מזלג ועוד.

בראסרי עין כרם, רחוב המעיין 15 ירושלים, 02-5665000

מלון דן ת"א. רן רהב,
ליל סדר במלון דן ת"א/רן רהב

מלון דן תל אביב

בארוחה תוגש פנכת סדר מסורתית; צלחת ברכות; מתאבנים למרכז השולחן; סביצ'ה דג ים בבישום ישראלי ; מרק עוף, כופתאות ועירית; פילה סלמון בסוביד, קרם עגבניות ואספרגוס; נמסיס שוקולד פנקוטה קוקוס ואננס קונפי ועוד. הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 1180 שקלים למבוגר, 885 שקלים לילד.

מלון דן, הירקון 99, תל אביב יפו. 03-5202525.

מלון דן אכדיה

במלון יגישו פנכת סדר מסורתית; מתאבנים כמו פרפה כבד אווז על עוגית פיסטוק; לוקוס בויבס; מרק בקר צלול; מדליון פילה בקר; סלט עלים ירוקים רבעי שרי צבעוני קרוטוני אווז; קפה; יין ועוד.

מחיר: 1280 שקלים למבוגר, 960 שקלים לילד.

מלון דן אכדיה, רמת ים 122, הרצליה, 09-9597070

מלון דן אילת

בדן אילת יגישו פנכת סדר מסורתית; כבד קצוץ; סלט עשבי תיבול ומבחר פיצוחים; נגירי סלמון צרוב, ספייסי מיונז וטריאקי; כבד אווז צלוי; מרק צח עם כופתאות מצה; מדליוני עגל חלב; מזנון מתוקים ועוד, הארוחה בליווי יין.

מחיר: 900 שקלים למבוגר, 675 שקלים מחיר לילד 675 שקלים).

דן אילת, טיילת החוף הצפוני, 08-6362222

מלון דן ירושלים

בדן ירושלים יגישו צלחת סדר מסורתית, גפילטע פיש; פטה כבדים; מרק קונסומה עם קניידלך; קרוקנט שוקולד בלגי ועוד. הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 740 שקלים, 560 שקלים לילד.

דן ירושלים, לח"י 32 ירושלים, 02-5331234

מלון דן קיסריה

במלון דן קיסריה תוגש פנכת סדר מסורתית; כבד קצוץ ריבת עגבניות שרי הל אניס וקינמון; גפילטע פיש חזרת אדומה ביצת שלו וקוויאר סלמון; פילה דניס צרוב בפלאנצ'ה קרם פלפלים מרוקאי וארטישוק ירושלמי צלוי ועוד. הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 1050 שקלים למבוגר, 790 שקלים לילד.

מלון דן קיסריה. רוטשילד 1, קיסריה.04-6269111

מלון דן כרמל

במלון דן יגישו פנכת סדר מסורתית; גפילטע פיש ביתי; פטה כבד עוף כפרי; דג ים נוסח מרקש; מרק עוף צח עם קניידלעך; רולדת בקר רך ועופיון צלוי ועוד. הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 1100 שקלים למבוגר, 530 שקלים לילד.

מלון דן כרמל, שדרות הנשיא 85-87 חיפה, 04-8303030

מלון דן פנורמה חיפה

במלון תוגש פנכת סדר מסורתית; גפילטע פיש; פטה כבד עוף בנוסח כפרי; מרק עוף צח עם כופתאות מצה; כתף עגל צלויה, פרגית ממולאה תרד ופטריות פורטובלו; כדור שוקולד במילוי אגוזי לוז ועוד, בליווי יין וקפה.

מחיר: 700 שקלים, 388 שקלים לילד.

מלון דן פנורמה, שדרות הנשיא 107 חיפה, 04-8352222

דן פנורמה תל אביב

במסגרת הארוחה תוגש צלחת סדר מסורתית ע"ג כל שולחן; יהיה מזנון ברכות, מבחר ראשונות כמו גפילטע פיש וחזרת אדומה; קרפצ'יו סלק, ויניגרט סילאן, פירות יער ואגוזי פקאן ועוד; מזנון ילדים ובו מנות כמו שניצל חזה עוף (עטוף פרורי מצה); נקניקיות ועוד; מרקים; עיקריות כמו צלי כתף בקר, רוטב פטריות; פילה בקר צלוי; מאפה תפודים ובטטה ועוד, ומזנון מתוק.

מחיר: 900 שקלים למבוגר, 675 שקלים לילד.

דן פנורמה, ת"א.פרופסור יחזקאל קויפמן 10, תל אביב, 03-5190190

דן פנורמה ירושלים

במסגרת הארוחה תוגש פנכת סדר מסורתית ומנות כמו טרין כבד עוף בריבת עגבניות ובצל; גפילטע פיש ביתי; פילה לוקוס בליווי סלמון; מרק קרם בטטה ודלעת; דקואז שוקולד ועוד. הארוחה תלווה ביין ושתייה חמה.

מחיר: 820 שקלים למבוגר, 615 שקלים לילדים.

דן פנורמה, קרן היסוד 39 ירושלים, 02-5695695

דן פנורמה, אילת

במלון דן פנורמה יגישו גם כן צלחת פסח מסורתית, מבחר סלטים עשיר, מרקים, מזנון חם עם מנות כמו דג סלומון מזרחי;
פילה ברבוניה מטוגן; פילה דניס צלוי על הגריל עם פסטו ירוק; לשון טלה ברוטב פלפלים וצלפים; תבשיל בשר ראש עם חצילים וקישואים קטנים; מזנון מתוקים עשיר וחגיגי על פי שף קונדיטור.

מחיר: 600 שקלים למבוגר, 450 שקלים לילד.

דן פנורמה אילת, 03-5202552

דן בוטיק ירושלים

במלון דן ירושלים תוגש פנכת סדר מסורתית ומנות כמו דג קרפיון ממולא מוגש עם חזרת אדומה; מרק עוף צח עם כופתאות מצה; סטייק אנטרקוט קלוי ברוטב דמיגלאס;
וחזה עוף אפוי ממולא בפירות יבשים ופיסטוק ועוד, הארוחה תלווה ביין.

מחיר: 555 שקלים למבוגר, 412 שקלים לילד.

מלון דן בוטיק, רחוב לח"י 32 ירושלים, 02-5331234.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully